Mk-Mateusz Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Witam. A3,1998,AHF po zakupie. Wymienione płyny,filtry,rozrzad. Znajomy ma takie problemiki z samochodem. 1) Od kupna samochodu ma wysokie oborty, dokładnie 903 czyli tyle ile autko powinno miec na ssaniu ( u mnie tak jest a poźniej spada do 842). Uszkodzenie jakiegos czujnika czy cos? Vag nie widzi zadnych błedów itp. Wskazania wydaja sie w normie. 2) Auto ciezko pali, silnik suchy, wycieków oleju,paliwa nie ma. Rozrzad na VAG idealnie ustawiony na 59-51. Zapala zawsze ale cieżko mu to idzie, dzieje sie tak za kazdym razem, czy zimne, czy ciepłe...
letallec Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Zrób logi. Tylko ma być cały komplet.
antonio Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 ciężkie odpalanie to typowy objaw w AHF auto zapewne ma grubo ponad 200kkm, co? wypnij kostkę od czujnika temp płynu chłodzącego (ten który jest w bloku silnika) i powinien odpalic od kopa
spanky Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 jakie temperatury plynu i paliwa ? jak jest ustawione w adaptacjach ? jaka dawka rozruchowa ?
Mk-Mateusz Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam Koledzy. Wracam spowrotem do tego tematu bo przypomniało mi sie że kiedys pisałem o czymś podobnym...czyli o odpalaniu i czujniku. Chodzi mi o sprawę ciężkiego odpalania samochodu - a gdy czujnik jest odpięty pali idealnie.... Sprawa z A3 w temacie pozostała nierozwiązana... Ale w drugim samochodzie też tego własciciela A6 2001 AKN sprawa własnie wyglada tak jak kolega ANTONIO napsiał... I teraz moje pytanie: Możecie wyjaśnić dlaczego tak sie dzieje i jak sie za to zabrac??? VAG zadnych błedów, logów jeszcze nie robiłem.... ale skoro to znany problem to napewno ktoś wyjaśni o co z tym chodzi...
wirusekx Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam, Miałem doczynienia z silnikiem AHF. Jesil chodzi o obroty w granicach 903 to wydają mi się one normalne, ja takie miałem i nie szukałem dziury, zreszta na Vagu mieściły sie w normie(zdaje sie od 850 do 950(czy jakos podobnie)). Jesli chodzi o ciezkie odpalanie tez mialem ten problem, szczegolnie gdy silnik byl cieply, az wstyd bylo odpalac bo tak dlugo to trwalo. U mnie odpicecie czujnika temepertury nie wiele pomoglo i pewnego razu wybrałem sie do magika od tunigu. Caly zabieg polegal na zmianach map startowych przy odpalaniu. Po tym zabiegu jak reka odjal. Auto palilo z pol obrotu az milo. Wiec moze wizyta u tunera pomoze. POzdrawiam
pawelwor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Mateusz, jeśli po odpięciu kostki pali odrazu to wymień ten czujnik i po kłopocie
spanky Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Mateusz, jeśli po odpięciu kostki pali odrazu to wymień ten czujnik i po kłopocie Po wymianie czujnika wcale nie musi zniknac problem,a jest wielce prawdopodobne ze pozostanie .... najpierw trzeba sprawdzic czy przyczyna to wysrany czujnik czy zupelnie cos innego ... p.s nie jest to takie oczywiste jak sie wydaje ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się