fireman tom Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Witam! Jestem zielony jeśli chodzi o radyjka, no może nie aż tak bardzo Mam pytanie, a mianowicie: jakie radyjko w miarę przystępnej cenie zmieści się w tej półeczce pod kierownicą tuż obok bezpieczników? Będę wdzięczny za pomoc Co myślicie o tym zestawie? http://allegro.pl/item712303766_cb_radio_alan_109_antena_midland_wtyk_oslona_new.html
majkel_majki Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Na pewno Unideny 510/520 i President Harry i Johnny II, tylko że to już inna półka cenowa. Co do radyjka to się nie wypowiadam, ale nie przemawia do mnie ta antena, wolałbym jakąś metrówkę Sirio czy Wilsona albo Presidenta.
antonio Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 proponuję Uniden chociażby 510 i antena Hustler http://www.allegro.pl/item709905609_antena_cb_hustler_ic_100_promocja_krakow.html trochę drożej ale napewno lepiej
majkel_majki Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Ta antena nie jest najlepsza i nie jest to tylko moja opinia. Naprawdę lepiej wziąc coś lepszego i nie mieć potem problemów
mily Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Witam! Ostatnio instalowałem to radyjko i nie jest złe. Natomiast co do anteny nie zakładałbym magnesówki, załóż sobie na stałę poprzez uchwyt. Nie będą Ci się kable plątać po kabinie, nie porysujesz sobie przez magnes lakieru i będziesz miał leszy odbiór. Ja proponuję antenkę sirio 800: http://www.sirio.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=116:turbo-800-s&catid=39:przewod&Itemid=59 Jest mała, zamontowana na stałe ściąga tak jak 2 metrowe baty na magnesie (ok 10 km bez zakłóceń, ale to już zależy od terenu), no i bardzo ładnie się prezentuje na autku. Tylko nie zamontuj jej czasami na podstawie magnetycznej bo będzie lipa. PS Audi ma przewidzine miejsce na montaż antenki prętowej do radia i to miejsce można wykorzystać do zamontowania antenki CB. To miejsce jest wzmocnione.