Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Jakie radyjko ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Jestem zielony jeśli chodzi o radyjka, no może nie aż tak bardzo :kox: Mam pytanie, a mianowicie: jakie radyjko w miarę przystępnej cenie zmieści się w tej półeczce pod kierownicą tuż obok bezpieczników? Będę wdzięczny za pomoc :hi:

Co myślicie o tym zestawie? http://allegro.pl/item712303766_cb_radio_alan_109_antena_midland_wtyk_oslona_new.html

Opublikowano

Na pewno Unideny 510/520 i President Harry i Johnny II, tylko że to już inna półka cenowa. Co do radyjka to się nie wypowiadam, ale nie przemawia do mnie ta antena, wolałbym jakąś metrówkę Sirio czy Wilsona albo Presidenta.

Opublikowano

Ta antena nie jest najlepsza i nie jest to tylko moja opinia. Naprawdę lepiej wziąc coś lepszego i nie mieć potem problemów :wink4:

Opublikowano

Witam!

Ostatnio instalowałem to radyjko i nie jest złe. Natomiast co do anteny nie zakładałbym magnesówki, załóż sobie na stałę poprzez uchwyt. Nie będą Ci się kable plątać po kabinie, nie porysujesz sobie przez magnes lakieru i będziesz miał leszy odbiór.

Ja proponuję antenkę sirio 800:

http://www.sirio.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=116:turbo-800-s&catid=39:przewod&Itemid=59

Jest mała, zamontowana na stałe ściąga tak jak 2 metrowe baty na magnesie (ok 10 km bez zakłóceń, ale to już zależy od terenu), no i bardzo ładnie się prezentuje na autku. Tylko nie zamontuj jej czasami na podstawie magnetycznej bo będzie lipa.

PS Audi ma przewidzine miejsce na montaż antenki prętowej do radia i to miejsce można wykorzystać do zamontowania antenki CB. To miejsce jest wzmocnione.

Opublikowano