Maniusiek28 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Mam w swoim AVJ w kiepskim stanie ta rurke (pęknięcia) i chce ją wymienić w aso 250zł widziałem na allegro od B5 1.8Tza 70zł moje pytanie brzmi czy podejdzie do B6 AVJ???
poziek Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Nie podejdzie. Trzeba było pisac wcześniej to puściłbym ci od swojego AVJ... Bo mi się ostała po robieniu orurowania z kwasówki :tongue4:
rotter Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Nie podejdzie. Trzeba było pisac wcześniej to puściłbym ci od swojego AVJ... Bo mi się ostała po robieniu orurowania z kwasówki :tongue4: no kwasówka zamiast gumy to super rozwiązanie, cyknął byś kolego fotkę jak to masz zrobione bo sam mam ochotę na takie triko - jak to połączyłeś z przepustnicą i ic ?
poziek Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Ja to miałem razem z FMICem i tylko taką fotkę mam:
rotter Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 czyli przy łączeniach, tak mi się widzi, są zaciski z elementami elastycznymi
poziek Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 czyli przy łączeniach, tak mi się widzi, są zaciski z elementami elastycznymi dokładnie tak, takie złączki możesz kupic tu: http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=125
rotter Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 dzięki poziek, pare kolanek z kwasówki i łączki z zaciskami i wyrezam sobie bajera
Maniusiek28 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Nie podejdzie. Trzeba było pisac wcześniej to puściłbym ci od swojego AVJ... Bo mi się ostała po robieniu orurowania z kwasówki :tongue4: czyli jak rozumiem nie masz już tej rurki(węża)
poziek Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Nie podejdzie. Trzeba było pisac wcześniej to puściłbym ci od swojego AVJ... Bo mi się ostała po robieniu orurowania z kwasówki :tongue4: czyli jak rozumiem nie masz już tej rurki(węża) mam tylko napisałem, że wysłałbym ci razem z TIPem ale jak ją chcesz to daj znać
gregory Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Zależy w B5 z jakim silnikiem. Bo były rury zwykłe gumowe tak jak w AEB i były te z łącznikiem metalowym na oringu po stronie IC jak w AWT np.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się