Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

majstry czujnik temp mi dziala na pin 7 idzie jeden sygnal z tego czujnika a na pin 8 idzie drugi;D hula az milo:D teraz pytanie jak zrobic sygnal braku plynu w ukladzie bez wymiany zbiorniczka?? jest na to jakies rozwiazanie?

Mozesz przekaźnikiem sygnał odwrócić

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

majstry czujnik temp mi dziala na pin 7 idzie jeden sygnal z tego czujnika a na pin 8 idzie drugi;D hula az milo:D teraz pytanie jak zrobic sygnal braku plynu w ukladzie bez wymiany zbiorniczka?? jest na to jakies rozwiazanie?

Mozesz przekaźnikiem sygnał odwrócić

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

mozesz cos wiecej na ten temat napisac? jaki przekaznik? a jak problem z poduszka rozwiazac? bledow nie mam zadnych na poduszce a swieci... chlopaki cos pisali ze trzeba jakas zarowke wlutowac ale niewiem o co chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno odnosnie manetki fisa teraz mam takie wejscie

przelacznik_zespolony_wycieraczek_przednich_audi_a4_b5_sdn_99_00_avant_99_01.jpg

a wczesniej mialem takie

93243620050405ee6424ab.jpg

wie ktos jak to podlaczyc?? moze ktos juz to przerabial?

---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 19:57 ----------

no bo dioda jest teraz wiec musisz wlutowac zarówke a diode wy***ac ( chyba :decayed:bo nie wiem co wczesniej pisales :decayed:)

arre pw odebrales??[/QUOT

jaka zarowke? taka jak w starym liczniku byla? to moze jakis opornik wlutowac?? co najlepsze teraz nie mam poduszki na kierownicy i kontrolka nie swieci;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przełącznika wycieraczek to na obu masz oznaczone piny tylko porównać. Jesli ci sirbag nie świeci wychodzi ze miałeś w poprzednim liczniku odwrotnie sterowaną kontrolke. Poprzedni licznik miałeś vdo? ?

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo dioda jest teraz wiec musisz wlutowac zarówke a diode wy***ac ( chyba :decayed:bo nie wiem co wczesniej pisales :decayed:)

arre pw odebrales??

:hi::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przełącznika wycieraczek to na obu masz oznaczone piny tylko porównać. Jesli ci sirbag nie świeci wychodzi ze miałeś w poprzednim liczniku odwrotnie sterowaną kontrolke. Poprzedni licznik miałeś vdo? ?

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

tak tez byl vdo.. sa oznaczenia ale tylko5 pinow jest takich samych a kabli jest 9

---------- Post dopisany at 23:39 ---------- Poprzedni post napisany at 23:36 ----------

efekt mojej pracy.. nie wyrazne ale jest;)

IMG_0137_1.jpg

---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:39 ----------

diody zmienione na biale smd efekt wydaje mi sie ze jest;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak 5 pinow takich samych? to pewnie od scieraczek

4 lub 5 pinow masz do fisa - sterowanie kosc dluga - ich wczesniej nie miales - musisz je dorobic/dorobiles

a kosci gorne i dolne tzw L-ki w poliftowej manetce masz do sterowania wycieraczkami - te przerabiasz ze starej

znajdz rozpiske nowej manetki i starej i przekladasz i tyle

nie wiem tylko jak ze sterowniem szybkoscia wycieraczek :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak 5 pinow takich samych? to pewnie od scieraczek

4 lub 5 pinow masz do fisa - sterowanie kosc dluga - ich wczesniej nie miales - musisz je dorobic/dorobiles

a kosci gorne i dolne tzw L-ki w poliftowej manetce masz do sterowania wycieraczkami - te przerabiasz ze starej

znajdz rozpiske nowej manetki i starej i przekladasz i tyle

nie wiem tylko jak ze sterowniem szybkoscia wycieraczek :decayed:

Żeby sterowanie szybkością zrobić trza by wymienić przekaźnik od wycieraczek na poliftowy

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak 5 pinow takich samych? to pewnie od scieraczek

4 lub 5 pinow masz do fisa - sterowanie kosc dluga - ich wczesniej nie miales - musisz je dorobic/dorobiles

a kosci gorne i dolne tzw L-ki w poliftowej manetce masz do sterowania wycieraczkami - te przerabiasz ze starej

znajdz rozpiske nowej manetki i starej i przekladasz i tyle

nie wiem tylko jak ze sterowniem szybkoscia wycieraczek :decayed:

Żeby sterowanie szybkością zrobić trza by wymienić przekaźnik od wycieraczek na poliftowy

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

od fisa jest kostka 6pinowa a mi chodzilo o wycieraczki tylko jeszcze na dodatek mam manetke od avanta ale przyda sie prze ksenonach;D

---------- Post dopisany at 10:26 ---------- Poprzedni post napisany at 10:02 ----------

ma ktos schemat wycieraczek z przedlifta i polifta? szukam i szukam i tego nie widze:facepalm:

---------- Post dopisany at 12:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:26 ----------

zmienilem diode na zarowke i lipa w ogole nie dziala:facepalm: dziala tylko na krotko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z dioda zrobilem tak jak na forum pisali ale jak przelutowalem to zarowke zamiast diody to gdzies chyba mi sie zwarcie zrobilo wskazowka od temp plynu chlodzacego zaczela drgac po wlaczeniu pradu po pol minucie przestaje i dziala normalnie a jak odpale auto to tez drga ta wskazowka i jak przestanie to zaczyna dzialac obrotomierz i wskaznik paliwa:facepalm: chyba ujebalem licznik:kwasny:

---------- Post dopisany at 14:53 ---------- Poprzedni post napisany at 13:52 ----------

na vagu bledow nie ma wskazowka od obrotow idzie tak jak by ja cos przytrzymywalo po zgaszeniu auta wskazowka od temp plynu drga przez pol minuty..:eusathink:

---------- Post dopisany at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany at 14:53 ----------

Arturo wlasnie od tej diody sie wszystko zaczelo:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm:

zrob test licznika w vagu

tak wyglada jak bys za mocno wsadzil wskazowki?

powinny na tescie isc rowno do konca a potem na srodek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisalem ze mogles za mocno wcisnac wskazowki. wloz je delikatnie NIE DO KONCA i zobacz co sie bedzie dzialo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dalej to samo

---------- Post dopisany at 16:01 ---------- Poprzedni post napisany at 15:45 ----------

tak to wyglada

---------- Post dopisany at 18:48 ---------- Poprzedni post napisany at 16:01 ----------

po odpaleniu auta dopiero po 10s zaczyna dzialac wskaznik paliwa i obrotomierz ma ktos pomysl co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...