misiek547 Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 No jakąś rizpiskę znalazłem w tym poście ale kilka sygnałów mi zostaje i nie wiem co z nimi zrobić
kaju Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Canów na pewno nigdzie nie znajdziesz w swojej wiązce, więc nawet się nimi nie przejmuj. Coś tam jeszcze widziałem, czego nie znajdziesz u siebie w wiązce, bodajże drugi sygnał rezerwy od OBD, zbyt wysokie ciśnienie oleju - tyle z pamięci czego nie znajdziesz w przedlifcie, po prostu zostawiasz te piny w liczniku wolne, bo nie masz do czego tego poprowadzić jeśli chodzi o CANy, to większość masz w zielonej wtyczce, bodajże od 18 aż gdzieś do 24 masz praktycznie same CANy.
misiek547 Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Canami to wiem jedynie do radia jedna szyne wykorzystam a co z pinem immo
kaju Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Immo masz poza licznikiem, bo masz go w ECU, więc na to masz wyjebane, jedynie musisz wylutować diodę ze swojego licznika, bo Ci będzie migać i ciśnienie podnosić. Które CANy chcesz wykorzystać do radia i do jakiego radia chcesz te CANy wykorzystać?
misiek547 Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Mam rns–d z a6 ktore dokladnie nie pamietam a co do immo to trzeba je wylaczyc czy przeprogramowac
kaju Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Z immo nic nie robisz. On siedzi w ECU, nie ruszasz go. A co do komunikacji radia z FISem, bo pewnie o to Ci chodzi, no to zależy od rocznika navi, czy jest po CANie, czy jeszcze na DATA ENA CLOCK. Jest opcja, że będziesz potrzebował tunera TMC, jakby co, to mi leży i zalega, bo ja miałem licznik i RNS-D z A6 na CANie, teraz RNS-E, no to wiadomo - CAN.
misiek547 Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Radio mam chyba z 2000 albo z 2001 r napewno can siedzi czyli jak wszystko podlącze to bedzie smigac auto normalnie nie bedzie się pluł o coś po przecież imo jest w liczniku coś czytałem
piter1114 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Panowie! sprawa wygląda tak : - rocznik 1998 (bez fisa) - na tarczy zegara cyfry coś około tego (fotka zapożyczona, upss) __________ więc mam pytanie, - czy warto się zabierać za wymianę na pełnego fis-a? Przeczytałem połowę tego wątku i wygląda na to,że mogą być problemy... (swoją drogą szkoda,że ktoś nie zebrał tego tematu do kupy i wszystko fajnie poukładał) - czy wybrać opcję jakiegoś rezanka na inplant.... np: wiem,wiem ,że posypią się głosy do tej ost. propozycji ,kicz, wiocha ect... ale jeśli rocznik 98, cyfry na zegarze to jak mówią "nie w tym temacie" chodzi o skalę trudności, co w zamian? jest jakaś inna alternatywa? pzdr.
bin85 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Możesz bez problemu zmienić, jeżeli chcesz mniejsze zło to bierz fis z analogowym zegarkiem to chyba mniej roboty niż z montażem tego uniwersalnego komputera który pokazałeś
piter1114 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 fis z analogowym zegarem? czy różni się w montażu ,że łatwiej? a immo?
bin85 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Z cyfrowym zegarkiem trzeba przekładać piny w zielonej i niebieskiej wtyczce. Co do immo no to niestety ale trzeba odczytać pin z licznika i zakodować na nowo kluczyki
piter1114 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 czy ja dobrze rozumiem, mając na podmiankę licznik z fis bez zegara cyfrowego wystarczy podpiąć kostki do "nowego" licznika sczytać pin immo, zakodować na nowo kluczyki i to tyle? wszystko zadziała? to chyba zbyt proste i piękne,żeby było prawdziwe...
arre Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 No az tak proste to to nie jest... jeszcze manetka kabelki do manetki, sygnal spalania itp ale to w sumie latwe i do ogarniecia bez problemu
misiek547 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 mam takie pytanko odnośnie licznika i kodowania a chodzi o to że podziałka prędkościomierza w milach jest troche przesunięta względem europejczyka i czy jak przekoduje licznik z mil na kilometry to licznik nie bedzie przekłamywał bo zastanawiam się nad zmianą tarcz i znalazłem na allegro ogłoszenie i tam na środku prędkościomierza jest 130km/h a w starum liczniku mam 100km/h w tym miejscu oba są skalowane do 260km/h <br /><br /> a to zdjęcia poglądowe <br /><br />
piter1114 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 OK,więc co zadziała a co nie po podłączeniu licznika z fisem i podpięciu starych kostek? co, że tak powiem można "odłożyć" na później (np.temp.oleju...?)
arre Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Misiek547 zostaje jeszcze zmiana wsadu na eu piter1114 nie zadziala to wszystko co masz do podpiecia w kostce czerwonej 20 pinowej - srodkowej, reszta bedzie banglac
bin85 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 A jak nie zmienie wsadu na eu To będzie przekłamywać, chyba że kupisz na allegro zamienniki tarcz które mają w połowie 130 tylko ciekawe jak jest z ich jakością wykonania ---------- Post dopisany at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany at 19:30 ---------- OK,więc co zadziała a co nie po podłączeniu licznika z fisem i podpięciu starych kostek? co, że tak powiem można "odłożyć" na później (np.temp.oleju...?) Zadziała wszytko co jest w liczniku bez fisu oprócz temp zewnętrznej bo też trzeba ją podłączyć osobno, dochodzi jeszcze spalanie, manetka, czujnik temp oleju i ewentualnie czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy
misiek547 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Wsad pewnie trzeba wgrywac programatorem? A co do jakosci to nie wiem ale jeden kolo kolomnie robi takie tarcze i zajade zobaczyc jak to wygląda
bin85 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Nie nie trzeba programatorem, ja u siebie wgrywałem VAG Tacho 2.5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się