bronson Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 majstry czujnik temp mi dziala na pin 7 idzie jeden sygnal z tego czujnika a na pin 8 idzie drugi;D hula az milo:D teraz pytanie jak zrobic sygnal braku plynu w ukladzie bez wymiany zbiorniczka?? jest na to jakies rozwiazanie? Mozesz przekaźnikiem sygnał odwrócić Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
luki195 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 majstry czujnik temp mi dziala na pin 7 idzie jeden sygnal z tego czujnika a na pin 8 idzie drugi;D hula az milo:D teraz pytanie jak zrobic sygnal braku plynu w ukladzie bez wymiany zbiorniczka?? jest na to jakies rozwiazanie? Mozesz przekaźnikiem sygnał odwrócić Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 mozesz cos wiecej na ten temat napisac? jaki przekaznik? a jak problem z poduszka rozwiazac? bledow nie mam zadnych na poduszce a swieci... chlopaki cos pisali ze trzeba jakas zarowke wlutowac ale niewiem o co chodzi...
bediks Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 no bo dioda jest teraz wiec musisz wlutowac zarówke a diode wy***ac ( chyba :decayed:bo nie wiem co wczesniej pisales ) arre pw odebrales??
luki195 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 jeszcze jedno odnosnie manetki fisa teraz mam takie wejscie a wczesniej mialem takie wie ktos jak to podlaczyc?? moze ktos juz to przerabial? ---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 19:57 ---------- no bo dioda jest teraz wiec musisz wlutowac zarówke a diode wy***ac ( chyba :decayed:bo nie wiem co wczesniej pisales )arre pw odebrales??[/QUOT jaka zarowke? taka jak w starym liczniku byla? to moze jakis opornik wlutowac?? co najlepsze teraz nie mam poduszki na kierownicy i kontrolka nie swieci;D
bronson Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Co do przełącznika wycieraczek to na obu masz oznaczone piny tylko porównać. Jesli ci sirbag nie świeci wychodzi ze miałeś w poprzednim liczniku odwrotnie sterowaną kontrolke. Poprzedni licznik miałeś vdo? ? Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
arre Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 no bo dioda jest teraz wiec musisz wlutowac zarówke a diode wy***ac ( chyba :decayed:bo nie wiem co wczesniej pisales )arre pw odebrales??
luki195 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Co do przełącznika wycieraczek to na obu masz oznaczone piny tylko porównać. Jesli ci sirbag nie świeci wychodzi ze miałeś w poprzednim liczniku odwrotnie sterowaną kontrolke. Poprzedni licznik miałeś vdo? ?Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 tak tez byl vdo.. sa oznaczenia ale tylko5 pinow jest takich samych a kabli jest 9 ---------- Post dopisany at 23:39 ---------- Poprzedni post napisany at 23:36 ---------- efekt mojej pracy.. nie wyrazne ale jest;) ---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:39 ---------- diody zmienione na biale smd efekt wydaje mi sie ze jest;D
krzysaudi Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 No i teraz jest bajera na wsi Efekt super
arre Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 jak 5 pinow takich samych? to pewnie od scieraczek 4 lub 5 pinow masz do fisa - sterowanie kosc dluga - ich wczesniej nie miales - musisz je dorobic/dorobiles a kosci gorne i dolne tzw L-ki w poliftowej manetce masz do sterowania wycieraczkami - te przerabiasz ze starej znajdz rozpiske nowej manetki i starej i przekladasz i tyle nie wiem tylko jak ze sterowniem szybkoscia wycieraczek
bronson Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 jak 5 pinow takich samych? to pewnie od scieraczek4 lub 5 pinow masz do fisa - sterowanie kosc dluga - ich wczesniej nie miales - musisz je dorobic/dorobiles a kosci gorne i dolne tzw L-ki w poliftowej manetce masz do sterowania wycieraczkami - te przerabiasz ze starej znajdz rozpiske nowej manetki i starej i przekladasz i tyle nie wiem tylko jak ze sterowniem szybkoscia wycieraczek Żeby sterowanie szybkością zrobić trza by wymienić przekaźnik od wycieraczek na poliftowy Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
luki195 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 jak 5 pinow takich samych? to pewnie od scieraczek4 lub 5 pinow masz do fisa - sterowanie kosc dluga - ich wczesniej nie miales - musisz je dorobic/dorobiles a kosci gorne i dolne tzw L-ki w poliftowej manetce masz do sterowania wycieraczkami - te przerabiasz ze starej znajdz rozpiske nowej manetki i starej i przekladasz i tyle nie wiem tylko jak ze sterowniem szybkoscia wycieraczek Żeby sterowanie szybkością zrobić trza by wymienić przekaźnik od wycieraczek na poliftowy Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 od fisa jest kostka 6pinowa a mi chodzilo o wycieraczki tylko jeszcze na dodatek mam manetke od avanta ale przyda sie prze ksenonach;D ---------- Post dopisany at 10:26 ---------- Poprzedni post napisany at 10:02 ---------- ma ktos schemat wycieraczek z przedlifta i polifta? szukam i szukam i tego nie widze:facepalm: ---------- Post dopisany at 12:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:26 ---------- zmienilem diode na zarowke i lipa w ogole nie dziala:facepalm: dziala tylko na krotko
grippen Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Łukasz a poradziłeś sobie z diodą od immo czy nadal ci miga
luki195 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 z dioda zrobilem tak jak na forum pisali ale jak przelutowalem to zarowke zamiast diody to gdzies chyba mi sie zwarcie zrobilo wskazowka od temp plynu chlodzacego zaczela drgac po wlaczeniu pradu po pol minucie przestaje i dziala normalnie a jak odpale auto to tez drga ta wskazowka i jak przestanie to zaczyna dzialac obrotomierz i wskaznik paliwa:facepalm: chyba ujebalem licznik:kwasny: ---------- Post dopisany at 14:53 ---------- Poprzedni post napisany at 13:52 ---------- na vagu bledow nie ma wskazowka od obrotow idzie tak jak by ja cos przytrzymywalo po zgaszeniu auta wskazowka od temp plynu drga przez pol minuty.. ---------- Post dopisany at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany at 14:53 ---------- Arturo wlasnie od tej diody sie wszystko zaczelo:(
arre Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 zrob test licznika w vagu tak wyglada jak bys za mocno wsadzil wskazowki? powinny na tescie isc rowno do konca a potem na srodek
luki195 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 robilem test tak ida znaczy od 0 tak jak by je blokowalo a potem juz normalnie spadaja ale od czego wskazowka temp wody tak skacze na poczatku i na koncu?
arre Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 pisalem ze mogles za mocno wcisnac wskazowki. wloz je delikatnie NIE DO KONCA i zobacz co sie bedzie dzialo
luki195 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 dalej to samo ---------- Post dopisany at 16:01 ---------- Poprzedni post napisany at 15:45 ---------- tak to wyglada---------- Post dopisany at 18:48 ---------- Poprzedni post napisany at 16:01 ---------- po odpaleniu auta dopiero po 10s zaczyna dzialac wskaznik paliwa i obrotomierz ma ktos pomysl co to moze byc?
bronson Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 chyba cos upaliles Też mi sie wydaje. Raczej spisalbym licznik na straty Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
bediks Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 moze za mocno nawciskales albo manipulowales wskzówkami i zjebales silniczki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się