Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

To jest mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość.

logi:

statyczne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0d3a8230a5f9f63b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/755d92f212d61ccb.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/448a12b4d0f8f802.html

statyczne BS

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c85c18258630c817.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5aa45ec95692979e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59d781db74130260.html

dynamiczne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b79577fb194dc68e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a35534eff84c5535.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/668363f5c89b10ca.html

Auto czasami złapie muła jak się go przeciągnie na 3 lub 4 do 3000-3500 obrotów, i nie ma mocy do ponownego uruchomienia silnika i wtedy wyskakuje błąd:

Control Module Part Number: 038 906 019 CG

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1366

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63351

Additional Info: WAUZZZ8EZ1A045309 AUZ6Z0A0036508

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Ale tak się dzieje tylko czasami. Podczas robienia logow takiej sytuacji nie było, ciągnął bez problemu w całym zakresie.

Opublikowano

- Termostat do wymiany

- Kierownice w turbo stoja - bez czyszczenia pewnie sie nie obejdzie (mozesz sprobowac recznie rozruszac kierownice, potem pojezdzic z butem w podlodze kontrolujac doladowanie)

EGR zaslepiony?

Opublikowano

Turbo do czyszczenia

Termostat do wymiany

EGR - do uruchomienia/czyszczenia

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki za szybką diagnozę.

Turbo raczej sam nie wyczyszczę więc trzeba będzie je komuś oddać.

Po czym poznajecie że termostat do wymiany?

EGR - nie pluje olejem tylko lekko się poci jak to ktoś napisał (no chyba że poprzedni właściciel je zaślepił ale nic mi o tym nie wiadomo).

Opublikowano

Po czym poznajecie że termostat do wymiany?

Grupy 001, 007: Coolant temp - na dogrzanym silniku powinno byc >87 stopni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...