snnaapp Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam. To jest mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. logi: statyczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0d3a8230a5f9f63b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/755d92f212d61ccb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/448a12b4d0f8f802.html statyczne BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c85c18258630c817.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5aa45ec95692979e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59d781db74130260.html dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b79577fb194dc68e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a35534eff84c5535.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/668363f5c89b10ca.html Auto czasami złapie muła jak się go przeciągnie na 3 lub 4 do 3000-3500 obrotów, i nie ma mocy do ponownego uruchomienia silnika i wtedy wyskakuje błąd: Control Module Part Number: 038 906 019 CG Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1366 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: WAUZZZ8EZ1A045309 AUZ6Z0A0036508 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Ale tak się dzieje tylko czasami. Podczas robienia logow takiej sytuacji nie było, ciągnął bez problemu w całym zakresie.
DareQ Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 - Termostat do wymiany - Kierownice w turbo stoja - bez czyszczenia pewnie sie nie obejdzie (mozesz sprobowac recznie rozruszac kierownice, potem pojezdzic z butem w podlodze kontrolujac doladowanie) EGR zaslepiony?
przemik Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Turbo do czyszczenia Termostat do wymiany EGR - do uruchomienia/czyszczenia Pozdrawiam
snnaapp Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Dzięki za szybką diagnozę. Turbo raczej sam nie wyczyszczę więc trzeba będzie je komuś oddać. Po czym poznajecie że termostat do wymiany? EGR - nie pluje olejem tylko lekko się poci jak to ktoś napisał (no chyba że poprzedni właściciel je zaślepił ale nic mi o tym nie wiadomo).
DareQ Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Po czym poznajecie że termostat do wymiany? Grupy 001, 007: Coolant temp - na dogrzanym silniku powinno byc >87 stopni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się