ajnas Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam w czasie pracy silnika po odkręceniu korka wlewu oleju wyrzuca na zewnątrz (dym) tak samo sie dzieje po wyciągnięciu bagnetu do pomiaru oleju tez wydostaje sie z niego (dym) silnik pracuje glosniej na postoju i przy ruszaniu potem przy wiekszych predkościach jest bardzo cichy co sie z nim dzieje ze tak (dymi) ? pozdr
antonio Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 nic złego moim zdaniem prawie każdy silnik na PD tak robi
kazuyaet Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam A masz może coś innego niz olej pod korkiem. Bo nieraz tak sie dzieje w autkach jak dostaje sie płyn chlodniczy do oleju.
Cristoforo Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 było o tym sporo na forum normalna rzecz jeśli wydobywają się opary rozgrzanego oleju a nie lokomotywa
antonio Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 jak swojemu silnikowi odkręcę korek to też troszkę wydobywa się dym
iwadrian Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Jak się wydobywa dym to wskazuje na przedmuchy z cylindrów do skrzyni korbowej poprzez zużyte pierścienie tłokowe i nie jest to normalny objaw. Jak jest to delikatne dmuchanie to jeszcze nie tragedia ale jak wyraźne spalinami podaje to już lipa.
Gość Zimny Chirurg Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Jak się wydobywa dym to wskazuje na przedmuchy z cylindrów do skrzyni korbowej poprzez zużyte pierścienie tłokowe i nie jest to normalny objaw. Jak jest to delikatne dmuchanie to jeszcze nie tragedia ale jak wyraźne spalinami podaje to już lipa. O ile to spaliny. Jak opary olejowe to spox. Silniki na PDekach takie maja w duzych ilościach to jest wszstko ok. Niekiedy walą jak z lokomotywy i moze to zle wyglądać ale nie ma sie czym martwić. O ile to tylko opary olejowe. Bo jak juz smierdzi spalinami to tak jak kolega napisał będzie lipa. Najbardziej widoczne jest to na gorącym silniku. Ale kolego jak by były takie przedmuchy na cylindrach to by palił 10 l oleju na 100 km. Tak ze jak pali olej w normie to wszsytko ok. Pozdro ZC
Cristoforo Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Jak się wydobywa dym to wskazuje na przedmuchy z cylindrów do skrzyni korbowej poprzez zużyte pierścienie tłokowe i nie jest to normalny objaw. Jak jest to delikatne dmuchanie to jeszcze nie tragedia ale jak wyraźne spalinami podaje to już lipa. O ile to spaliny. Jak opary olejowe to spox. Silniki na PDekach takie maja w duzych ilościach to jest wszstko ok. Niekiedy walą jak z lokomotywy i moze to zle wyglądać ale nie ma sie czym martwić. O ile to tylko opary olejowe. Bo jak juz smierdzi spalinami to tak jak kolega napisał będzie lipa. Najbardziej widoczne jest to na gorącym silniku. Ale kolego jak by były takie przedmuchy na cylindrach to by palił 10 l oleju na 100 km. Tak ze jak pali olej w normie to wszsytko ok. Pozdro ZC słuszne stwierdzenie jak sie trzyma normy np. 0,5litra oleju na 10000km to uważam że jest ok.diesel zawsze bedzie palił, pobierał troche oleju, zwłaszcza tez jaki to olej zawszę bedzie tam dmuchało, tylko teraz kwestia czy to spaliny czy lokomotywa
Jarol Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Jest to normala rzecz, ostatnio sprawdzałem nawet w prawie nowym aucie w salonie miało przebieg troszke ponad 3 tyś km i tak samo dym leciał z bagnetu. Są to opary oleju
przemik Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Normalna rzecz. Po prostu w silnikach PD inaczej rozwiazany jest uklad odpowietrzania silnika - brak klasycznej odmy. Dym powinien znikac po lekkim podniesieniu obrotów. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się