Macq_1985 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witam, od 2 dni nagle po załączeniu silnika pojawił się dziwny odgłos mianowicie pssss ( tak jakby powietrze uchodziło ) jest on słyszalny najbardziej w okolicy EGR cały czas tak samo. Nie ma spadku mocy nie kopci nie pali więcej co może być przyczyną. Strasznie mnie to martwi. Samochód jest po chipie w CompSporcie w Bielsku.[br]Dopisany: 26 Sierpień 2009, 00:59_________________________________________________Posiadam silnik 1,9 TDI 131KM, przepraszam za brak modelu silnika, ale mam zerwaną naklejkę i nie wiem czy to AVF czy AWX
kazuyaet Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Może ci EGR lub podcisnnienie przy nim popuszcza, spradzw weżyki i otwór w EGR znajduje sie on równolegle od strony pasażera, oczywiście musisz zdjąć pokrywe z silnika trzyma sie ona na 3 nakretki 6 na klucz 10. AVF 6 biegów AWX-5biegów.
spanky Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 zrob 003 BS ... a EGR jest zapocony olejem ?
Macq_1985 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Dzisiaj dopiero zakupiłem Vaga przyjdzie w piątek. EGR jest troche mokry olej leci z tych dziurek przy EGR. Jakiś "spec" mechanik odrazu jak to usłyszał powiedział turbo do wymiany
MRoger Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 niezły spec szkoda że nie powiedział że silnik do wymiany takie syczenie może dochodzić z nieszczelnego układu podciśnienia. sprawdź cienkie wężyki podciśnienia. Ew. podłącz VAGA błąd powinien wskazać który to wężyk.
easymoonrider Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) Mam ten sam objaw. Rozwiązałeś problem? Edytowane 17 Maja 2016 przez easymoonrider
Ralen Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) w pobliżu EGRu a dokładniej za nim na tyle silnika znajduje się pompa Vacuum z której wychodzi w lewo główny wąż podciśnienia. Jest on podłączony do specjalnego króćca wychodzącego z pompy. W starszych typach pomp ten króciec jest zaklepywany i może mieć nieszczelności. Spróbujcie nim poruszać na odpalonym motorze i zobaczcie czy natężenie syczenia zmienia się. Jeżeli tak, to jest tam nieszczelność. Jeżeli nie, to problem leży gdzie indziej, ale dalej obstawiam:Albo nieszczelność w dolocie w okolicy EGRu, albo nieszczelność w układzie podciśnienia. Takich magików co każą Ci turbo wymieniać, mijaj szerokim łukiem. Tu macie ów króciec: Edytowane 18 Maja 2016 przez Ralen
easymoonrider Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 dzięki, sprawdzę. Czy jesteś w stanie coś wyczytać z tych logów? http://vaglog.pl/log_262813.html Króciec jest trochę luźno, ale dźwięk się nie zmienia podczas poruszania. U mnie w aucie słychać to bardziej po stronie kierowcy niż pasażera.. Hm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się