kito86 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Dynamiczne: 000 001 003 004 008 011 Statyczne: 000 001 003 004 007 013 018 023 Basic Settings: 000 003 004 Błędy: 3 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent P.S Robiłem to pierwszy raz, więc może byc coś źle. Pozdrawiam
odzim Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 termostat- ok turbina ok ale późno sie podnosi - kata trzeba wywalic lmm - ok do poprawy kąt wtrysku masz 22 a ma byc 49-54 w bs grupa 000 zle zlogowana grupa 003 statycznia , trzeba przegazowac przed logowaniem i zle podana bs 003 bo tojest statyczna a nie bs
przemik Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 A ja napisze, ze logi dynamiczne trzeba bedzie powtorzyc - poniewaz pedal nie byl wcisniety do oporu. Powtorz logi zeby byla pełna łycha od 1500 do 4200... pamietaj tez o grupie 010. Pozdrawiam
spanky Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 kierownik bal sie dac pelen ogien ... albo dywan perski zawinal sie pod pedalem ...
kito86 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Hehe ja obsługiwałem laptopa, jechał ojciec więc całkiem możliwe. Postaram się jak najszybciej wrzucić kolejne.
spanky Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Hehe ja obsługiwałem laptopa, jechał ojciec więc całkiem możliwe. Postaram się jak najszybciej wrzucić kolejne. czas oswoic pape z komputerem ...
kito86 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Witam. Zrobiłem logi ponownie (wiem że silnik nie dogrzany ale jakoś bardziej się nie dało rady:/). Oto i one: Dynamiczne 000 001 003 004 008 010 011 Statyczne: 003 (przegazowalem nawet kilka razy) 003BS Nie mogłem zrobić bo wyskakiwał błąd
przemik Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 No teraz logi trzymają sie kupy. Do zrobienia: - wymiana termostatu - wywalenie katalizatora Do sprawdzenia - stan przewodów ukladu podcisnienia-najlepiej przedmuchac sprezonym powietrzem oraz weryfikacja czy są prawidlowo podlaczone. Przeplywomierz dobry. Regulacja dynamicznego kąta wtrysku - prawidlowa. EGR - albo zaslepiony albo lezy sterowanie nim. Po tym powtorzenie logow dynamicznych - 011 i 010 oraz wykonanie wszystkich statycznych lacznie z BS. Pozdrawiam
kito86 Opublikowano 1 Września 2009 Autor Opublikowano 1 Września 2009 Dzięki za zainteresowanie:) o katalizatorze i termostacie coś znalazłem ale o przewodach układu podciśnienia już nie bardzo. Mógłbyś coś bardziej szczegółowo o tym napisać (np. które to, gdzie się znajdują) lub podrzucić jakieś linki z tematami o tym. Byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
rafaello79197919 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Witam! Robiłem dziś logi w kolegi AFN, i widzę że turbo strasznie wolno wstaje. Katalizator? Nie mam pojęcia dlaczego tak wolno.Chyba sterowanie sztangą też siadło? Czekam na rady... Pozdrawiam ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,,?,?,Regulator valve?,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.01,1890,1224.0,1111.8,40.2,,,,,,,,,, ,0.53,1932,1468.8,1111.8,36.3,,,,,,,,,, ,1.11,2016,1774.8,1183.2,25.5,,,,,,,,,, ,1.68,2100,1948.2,1234.2,24.7,,,,,,,,,, ,2.23,2184,1948.2,1275.0,28.7,,,,,,,,,, ,2.81,2268,1948.2,1315.8,24.7,,,,,,,,,, ,3.39,2352,1948.2,1336.2,24.7,,,,,,,,,, ,3.94,2436,1948.2,1366.8,25.9,,,,,,,,,, ,4.52,2541,1948.2,1397.4,25.5,,,,,,,,,, ,5.09,2625,1948.2,1428.0,26.3,,,,,,,,,, ,5.67,2730,1948.2,1479.0,29.1,,,,,,,,,, ,6.22,2835,1948.2,1560.6,31.9,,,,,,,,,, ,6.79,2940,1948.2,1662.6,35.1,,,,,,,,,, ,7.37,3045,1948.2,1754.4,38.6,,,,,,,,,, ,7.92,3171,1948.2,1836.0,40.2,,,,,,,,,, ,8.50,3276,1948.2,1907.4,43.8,,,,,,,,,, ,9.07,3402,1948.2,1978.8,47.8,,,,,,,,,, ,9.63,3507,1948.2,2009.4,50.6,,,,,,,,,, ,10.20,3633,1948.2,2040.0,53.0,,,,,,,,,, ,10.78,3738,1948.2,2070.6,55.0,,,,,,,,,, ,11.33,3843,1948.2,2080.8,57.8,,,,,,,,,, ,11.91,3948,1948.2,2091.0,60.6,,,,,,,,,, ,12.48,4053,1938.0,2091.0,63.4,,,,,,,,,, ,13.06,3990,1244.4,1999.2,45.4,,,,,,,,,, ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,,?,?,Regulator valve?,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min,, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.53,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,, ,1.11,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,, ,1.66,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,, ,2.23,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,, ,2.81,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,, ,3.36,861,OFF,999.6,0.0,,,,,,,,,, ,3.94,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,4.51,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,5.06,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,5.64,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,6.22,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,6.79,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,7.34,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,7.92,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,8.50,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,9.05,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,9.63,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,10.20,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,10.75,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,11.33,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,11.90,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,12.46,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,13.03,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,13.61,861,ON,999.6,99.6,,,,,,,,,, ,14.16,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,, ,14.73,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,, ,15.31,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,, ,15.89,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,, ,16.44,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,, ,17.02,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,, ,Group A:,'008,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Inj qty,Inj qty,Inj qty,,,,,,,,,, ,TIME,,?,?,?,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.53,2625,44.4,41.2,33.4,,,,,,,,,, ,1.11,2730,44.2,41.2,35.4,,,,,,,,,, ,1.66,2856,44.0,41.0,37.4,,,,,,,,,, ,2.24,2982,44.0,40.8,38.4,,,,,,,,,, ,2.81,3108,44.0,40.6,39.2,,,,,,,,,, ,3.36,3213,44.0,40.4,41.0,,,,,,,,,, ,3.94,3339,44.0,40.2,41.0,,,,,,,,,, ,4.52,3465,44.0,40.0,41.0,,,,,,,,,, ,5.07,3570,44.0,39.8,40.4,,,,,,,,,, ,5.65,3696,44.0,39.6,40.4,,,,,,,,,, ,6.22,3801,44.0,39.2,40.4,,,,,,,,,, ,6.77,3906,44.0,38.6,39.8,,,,,,,,,, ,7.35,4011,43.6,38.4,39.4,,,,,,,,,, Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.01,2646,850.0,675.0,4.8,,,,,,,,,, ,0.55,2751,850.0,705.0,4.8,,,,,,,,,, ,1.13,2856,850.0,740.0,4.8,,,,,,,,,, ,1.70,2982,850.0,755.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.25,3087,850.0,760.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.83,3213,850.0,785.0,4.8,,,,,,,,,, ,3.41,3318,850.0,790.0,4.8,,,,,,,,,, ,3.96,3444,850.0,805.0,4.8,,,,,,,,,, ,4.53,3549,850.0,785.0,4.8,,,,,,,,,, ,5.11,3675,850.0,795.0,4.8,,,,,,,,,, ,5.69,3780,850.0,790.0,4.8,,,,,,,,,, ,6.24,3885,850.0,790.0,4.8,,,,,,,,,, ,6.81,3969,850.0,790.0,4.8,,,,,,,,,,
Leman Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 kolego rady dostaniesz pewnie jak zrobisz logi poprawnie....
odzim Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 kolego rafaello79197919 załóż swój temat i poprawnie umieść logi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się