Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dynamiczne:

000

000dyn.th.jpg

001

001dyn.th.jpg

003

003dyn.th.jpg

004

004dyn.th.jpg

008

008dyn.th.jpg

011

011dyn.th.jpg

Statyczne:

000

000stat.th.jpg

001

001stat.th.jpg

003

003stat.th.jpg

004

004stat.th.jpg

007

007stat.th.jpg

013

013stat.th.jpg

018

018stat.th.jpg

023

023stat.th.jpg

Basic Settings:

000

000bs.th.jpg

003

003bsk.th.jpg

004

004bsv.th.jpg

Błędy:

3 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

P.S Robiłem to pierwszy raz, więc może byc coś źle. Pozdrawiam

Opublikowano

termostat- ok

turbina ok ale późno sie podnosi - kata trzeba wywalic

lmm - ok

do poprawy kąt wtrysku masz 22 a ma byc 49-54 w bs grupa 000

zle zlogowana grupa 003 statycznia , trzeba przegazowac przed logowaniem i zle podana bs 003 bo tojest statyczna a nie bs

Opublikowano

A ja napisze, ze logi dynamiczne trzeba bedzie powtorzyc - poniewaz pedal nie byl wcisniety do oporu.

Powtorz logi zeby byla pełna łycha od 1500 do 4200... pamietaj tez o grupie 010. :)

Pozdrawiam

Opublikowano

kierownik bal sie dac pelen ogien ... :naughty:

albo dywan perski zawinal sie pod pedalem ... :decayed:

Opublikowano

Hehe ja obsługiwałem laptopa, jechał ojciec więc całkiem możliwe. Postaram się jak najszybciej wrzucić kolejne.

Opublikowano

Hehe ja obsługiwałem laptopa, jechał ojciec więc całkiem możliwe. Postaram się jak najszybciej wrzucić kolejne.

czas oswoic pape z komputerem ... :wink4:

Opublikowano

Witam. Zrobiłem logi ponownie (wiem że silnik nie dogrzany ale jakoś bardziej się nie dało rady:/). Oto i one:

Dynamiczne

000

000dynj.th.jpg

001

001dyn.th.jpg

003

003dyny.th.jpg

004

004dyn.th.jpg

008

008dyn.th.jpg

010

010dyn.th.jpg

011

011dyn.th.jpg

Statyczne:

003 (przegazowalem nawet kilka razy)

003stat.th.jpg

003BS

Nie mogłem zrobić bo wyskakiwał błąd

Opublikowano

No teraz logi trzymają sie kupy. :wink4:

Do zrobienia:

- wymiana termostatu

- wywalenie katalizatora

Do sprawdzenia - stan przewodów ukladu podcisnienia-najlepiej przedmuchac sprezonym powietrzem oraz weryfikacja czy są prawidlowo podlaczone.

Przeplywomierz dobry.

Regulacja dynamicznego kąta wtrysku - prawidlowa.

EGR - albo zaslepiony albo lezy sterowanie nim.

Po tym powtorzenie logow dynamicznych - 011 i 010 oraz wykonanie wszystkich statycznych lacznie z BS.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki za zainteresowanie:) o katalizatorze i termostacie coś znalazłem ale o przewodach układu podciśnienia już nie bardzo. Mógłbyś coś bardziej szczegółowo o tym napisać (np. które to, gdzie się znajdują) lub podrzucić jakieś linki z tematami o tym. Byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam

Opublikowano

Witam!

Robiłem dziś logi w kolegi AFN, i widzę że turbo strasznie wolno wstaje.

Katalizator?

Nie mam pojęcia dlaczego tak wolno.Chyba sterowanie sztangą też siadło?

Czekam na rady...

Pozdrawiam

,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,,

,TIME,,?,?,Regulator valve?,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.01,1890,1224.0,1111.8,40.2,,,,,,,,,,

,0.53,1932,1468.8,1111.8,36.3,,,,,,,,,,

,1.11,2016,1774.8,1183.2,25.5,,,,,,,,,,

,1.68,2100,1948.2,1234.2,24.7,,,,,,,,,,

,2.23,2184,1948.2,1275.0,28.7,,,,,,,,,,

,2.81,2268,1948.2,1315.8,24.7,,,,,,,,,,

,3.39,2352,1948.2,1336.2,24.7,,,,,,,,,,

,3.94,2436,1948.2,1366.8,25.9,,,,,,,,,,

,4.52,2541,1948.2,1397.4,25.5,,,,,,,,,,

,5.09,2625,1948.2,1428.0,26.3,,,,,,,,,,

,5.67,2730,1948.2,1479.0,29.1,,,,,,,,,,

,6.22,2835,1948.2,1560.6,31.9,,,,,,,,,,

,6.79,2940,1948.2,1662.6,35.1,,,,,,,,,,

,7.37,3045,1948.2,1754.4,38.6,,,,,,,,,,

,7.92,3171,1948.2,1836.0,40.2,,,,,,,,,,

,8.50,3276,1948.2,1907.4,43.8,,,,,,,,,,

,9.07,3402,1948.2,1978.8,47.8,,,,,,,,,,

,9.63,3507,1948.2,2009.4,50.6,,,,,,,,,,

,10.20,3633,1948.2,2040.0,53.0,,,,,,,,,,

,10.78,3738,1948.2,2070.6,55.0,,,,,,,,,,

,11.33,3843,1948.2,2080.8,57.8,,,,,,,,,,

,11.91,3948,1948.2,2091.0,60.6,,,,,,,,,,

,12.48,4053,1938.0,2091.0,63.4,,,,,,,,,,

,13.06,3990,1244.4,1999.2,45.4,,,,,,,,,,

,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,,

,TIME,,?,?,Regulator valve?,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP, /min,, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.53,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,

,1.11,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,

,1.66,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,

,2.23,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,

,2.81,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,

,3.36,861,OFF,999.6,0.0,,,,,,,,,,

,3.94,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,4.51,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,5.06,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,5.64,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,6.22,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,6.79,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,7.34,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,7.92,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,8.50,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,9.05,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,9.63,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,10.20,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,10.75,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,11.33,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,11.90,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,12.46,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,13.03,861,OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,13.61,861,ON,999.6,99.6,,,,,,,,,,

,14.16,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,

,14.73,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,

,15.31,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,

,15.89,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,

,16.44,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,

,17.02,861,ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,

,Group A:,'008,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Engine speed,Inj qty,Inj qty,Inj qty,,,,,,,,,,

,TIME,,?,?,?,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.53,2625,44.4,41.2,33.4,,,,,,,,,,

,1.11,2730,44.2,41.2,35.4,,,,,,,,,,

,1.66,2856,44.0,41.0,37.4,,,,,,,,,,

,2.24,2982,44.0,40.8,38.4,,,,,,,,,,

,2.81,3108,44.0,40.6,39.2,,,,,,,,,,

,3.36,3213,44.0,40.4,41.0,,,,,,,,,,

,3.94,3339,44.0,40.2,41.0,,,,,,,,,,

,4.52,3465,44.0,40.0,41.0,,,,,,,,,,

,5.07,3570,44.0,39.8,40.4,,,,,,,,,,

,5.65,3696,44.0,39.6,40.4,,,,,,,,,,

,6.22,3801,44.0,39.2,40.4,,,,,,,,,,

,6.77,3906,44.0,38.6,39.8,,,,,,,,,,

,7.35,4011,43.6,38.4,39.4,,,,,,,,,,

Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,,

,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.01,2646,850.0,675.0,4.8,,,,,,,,,,

,0.55,2751,850.0,705.0,4.8,,,,,,,,,,

,1.13,2856,850.0,740.0,4.8,,,,,,,,,,

,1.70,2982,850.0,755.0,4.8,,,,,,,,,,

,2.25,3087,850.0,760.0,4.8,,,,,,,,,,

,2.83,3213,850.0,785.0,4.8,,,,,,,,,,

,3.41,3318,850.0,790.0,4.8,,,,,,,,,,

,3.96,3444,850.0,805.0,4.8,,,,,,,,,,

,4.53,3549,850.0,785.0,4.8,,,,,,,,,,

,5.11,3675,850.0,795.0,4.8,,,,,,,,,,

,5.69,3780,850.0,790.0,4.8,,,,,,,,,,

,6.24,3885,850.0,790.0,4.8,,,,,,,,,,

,6.81,3969,850.0,790.0,4.8,,,,,,,,,,

Opublikowano

kolego rafaello79197919 załóż swój temat i poprawnie umieść logi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...