micekm Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Cześć. Dziś przezyłem szok jak zobaczyłem ile syfu miałem w filtrze powietrza. Nie wiedziałem nawet że mam tam wkładkę firmy K&N z metalowa siateczką. Po wyjęciu wysypałem dosłownie dobry kubek do kawy syfu, siana, komarów i innych dziwnych śmieci. Po wtrzepaniu filtra brat chcąc go dokładniej umyć przepłkał go bezyną i nie wiem teraz czy będzie się do czegoś nadawał.. Patrząc pod światło widać że jest czysty ale bawełna która jest w środku lekko zabarwiła na szro kiedy osad się rozpuścił. I tu mam pytanie czy to do czegoś jeszcze się nadaje czy to już szmelc? Czy warto go dokładnie umyć ekstrakcyjną żeby wypłukać resztę syfu czy lepiej kupić zwykły papier i załozyc w miejsce tego. Poradzcie koledzy bo nie chciałbym żeby coś sie stało nie tak jak wsadze ten do auta. Bede wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam
Grzesiek234 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Filtr kosztuje takie pieniądze że nawet nie zadawaj takich pytań tylko poprostu wymień nawet na papierowy np. knecht, mann...
micekm Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2009 doskonale wiem ile kosztuje normalny filtr. Ja pytam czy warto zostawić ten który miałem bo z tego co widziałem takie cos kosztuje ponad 200 zł więc to juz jest jakaś kwota. A skoro tyle kosztuje to pewnie nie bez przyczyny. Pytam czy warto jeżeli chodzi o filtrację, pracę silnika itd.. czym jest lepszy od zwyczajnego filtra itd.. nie jest to wkładka za 50 zł jakich pełno na allegro stąd moje pytanie o to czy mogę go jeszcze uzywac po takim zabiegu itd itd.. Tym samym uwazam że pytanie jest na miejscu bo skąd mam niby to wiedzieć może odpowie ktoś kto ma wiedzę i coś doradzi mądrego jeżeli chciałbym wsadzić normalny filtr to nie pytałbym o to czy ten może zostać przeice kolego może ktos napisze kilka słow skad te roznice cenowe? czym te filtry sa lepsze lub gorsze od zwykłych papierzaków?
Frimuś Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 K&N czyli ze taki sportowy filtr powietrza jak taki masz i nie nadaje sie jeszce do wymiany to jezdzij a puzniej wymien na mann-oski i tez bedzie git
PIXI Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Miałem kiedyś coś takiego - ale koledzy z forum odradzali ze względu na to że on jest nasączany (mokry) i może uszkodzić "przepływkę" (czujnik) i zmieniłem na papierowy ... A co do czyszczenia to : pierwsze po 30 tyś następne co 10 tyś w/g instrukcji max do 80 tyś Ważne ... pamiętam że myłem go zwykłą wodą ( instrukcja ) i nie wiem czy Twój po myciu benzyną będzie się nadawał do czegoś oraz myślę że woń benzyny będzie Ci przeszkadzać w czasie jazdy . Ale to tylko moje zdanie Pzdr P.S. nie zakładaj po myciu mokrego filtra i nie susz go na kaloryferze ...pozwól aby sam odparował w temperaturze pokojowej
czarnyGT Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Witam, Ja polecam zostawić. Kup tylko zestaw do mycia takich filtrów. Płyn do mycia można zastąpić pianą aktywną, ale olejek musisz kupić. Filtr spyskujesz śr myjącym, a następnie płuczesz pod kranem - NIE BENZYNĄ. Suszysz i delikatnie nasączasz olejkiem w spray'u. Nadmiar można usunąć np. papierowym ręcznikiem. U siebie mam wkładkę 2 lata i jest ok, żadnych problemów z przepływką nie miałem... Pozdrawiam. ...kurde dopiero zobaczyłem - odgrzany kotlet ...
micekm Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 no ok ale filtra nadal czeka nie wywaliłem go więc na wiosnę tak zrobię i zobaczymy co sie bedzie działo.. Dzieki za przypomnienie bo tak naprawdę zapomniałem o tym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się