kojot_84 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Niedawno mialem mala awarie, podczas jazdy pekl mi korbowod i zadrapal mi wal wymienilem to i jeszcze panewki pompe oleju i uszczelke pod glowica, po zlozeniu wszystko bylo w pozadku tylko jakby jeden zawor pykal i znajomy doradzil zeby zalac do oleju czegos na uszczelnienie zaworow po tym nie chcial palic jak pozadnie wystygl rano musialem go prawie godzine krecic zeby zalapal a i tak przerywal do rozgrzania, wymienilem olej i jest lepiej czasami ma maly problem bo najprawdopodobniej jeszcze troche tego zostalo w silniku, ale najgorsze jest to ze zostawia bialo szary dym jak jade, sprawdzalem turbo jest ok bledow na kompie nie ma , jak myslicie od czego zaczac?
udy Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 płukanie silnika po tym gównie... ???? jakimś czyścikiem.... jak sie nazywało to co wlałeś
kojot_84 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 nie pamietam jak to sie nazywalo a potem przed wymiana oleju wlalem engine fresh zeby go przeczyscic
domjenick Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 jesli dymi na siwo-na 100% olej dostaje sie do paliwa,lub wydechu,wiec moze to "cos" rozszczelnilo gdzies silnik,podejrzanych miejsc moze byc kilka-pierscienie,peknieta uszczelka,gdzies w turbawce,moze tego nie widac,bo na wolnych obrotach jest mniejsze cisnienie i dopiero podczas jazdy sie zwieksza,wiec moze gdzies wycieka przez turbo do kata i sie pali...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się