danielu260481 0 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Witam Poczytałem na forum, że po korekcjach można stwierdzić chociaż troche stan silnika. Podłączyłem Vaga i troszke mnie te korekcje zaniepokoiły. Niewiem czy dobrze sprawdzałem, blok 13 ale nie bassic setting. Korekcje: 1. -1,2 2. 0,2 3. 2,5 4. -1,69 Chyba coś jest nie tak?. Jak narazie autko dobrze śmiga, nie kopci, nie szarpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Skoro nic sie nie dzieje(telepanie, przeywanie) to tylko profilaktycznie zalać preparatem do czyszczenia. I tak przejechac z 3 tankowania na full. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielu260481 0 Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Ale chyba nic dobrego to nie wróży? Czy można tak jeździć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Jest gorzej ale nie tragicznie. Norma zakłada odchyłki +- 2,8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 w AFNie też blok 13, MB ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 w AFNie też blok 13, MB ?? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 a te 2,5 na plusie to nie wypali czegoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 a te 2,5 na plusie to nie wypali czegoś? Moze być slaba kompresja i stąd te 2,5 do równej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbon.fm 0 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 umnie w AHU vag pokazuje 0,09 0,12 0,35 co mozecie o tym powiedziec ,musze dolozyc ze auto ciezko sie zapala jak jest zimno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentryb 0 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 A sprawdzales kąt wtrysku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbon.fm 0 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 w gr 4 poz 2 0,9 BTDC poz 3 0,7 BTDC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentryb 0 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbon.fm 0 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 dzieki bardzo,znajde chwilke i sprobuje [br]Dopisany: 05 Wrzesień 2009, 11:18_________________________________________________zrobilem zgodnie z instrukcja ,teraz mam 49-51,zobaczymy jak bedzie rano,dzieki bardzo mi pomogla ta korekcja wtryskowprzed korekcja bylo 002 teraz jest 49-51 rano zapalil od kopa i wogole lepiej sie zbiera,wielkie dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się