msuchecki90 Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Witam koledzy wiem ze tych wątków jest strasznie duzo ale mam prosbe i prosze o wielka wyrozumiałosc Mam problem podczas jazdy trace moc koło 130km/h auto wchodzi w tryb awaryjny zgasze go odpale i jest dobrze póki nie przekrocze danej wartosci obrotów bo potem znow to samo brak mocy muł wogóle nie idzie wiem ze moze to byc sprawa zaworu n75 , zapieczonych kierowniczek albo przepływomierza dlatego chciałbym robic logi tylko pytanie moje sie nasuwa jakie logi i jak to dokładnie zrobic za pomoca Vaga wiem ze na 3 begu auto trzeba rozpedzic z najnizszych obrotów do 4,1 tys tylko logi mam zaczac od 1 czy juz od 3 biegu pzdr prosze o wyrozumiałosc bo powoli brak mi sił
Wihajster Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Witam koledzy wiem ze tych wątków jest strasznie duzo ale mam prosbe i prosze o wielka wyrozumiałosc Mam problem podczas jazdy trace moc koło 130km/h auto wchodzi w tryb awaryjny zgasze go odpale i jest dobrze póki nie przekrocze danej wartosci obrotów bo potem znow to samo brak mocy muł wogóle nie idzie wiem ze moze to byc sprawa zaworu n75 , zapieczonych kierowniczek albo przepływomierza dlatego chciałbym robic logi tylko pytanie moje sie nasuwa jakie logi i jak to dokładnie zrobic za pomoca Vaga wiem ze na 3 begu auto trzeba rozpedzic z najnizszych obrotów do 4,1 tys tylko logi mam zaczac od 1 czy juz od 3 biegu pzdr prosze o wyrozumiałosc bo powoli brak mi sił jakie logi zrobic znajdziesz we FAQ
letallec Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Myslelm ze logi zobacze(tytul jednoznaczny) Bez logow ciezko jest precyzyjnie wskazac opisne niedomaganie.
msuchecki90 Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 czyli najpierw Vag wrzucic błedy analiza a potem dobiero logi?
Dev Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 jak najbardziej przyczyn awari może być kilka nawet zapchany wydech powoduje takie objawy
msuchecki90 Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 dobra ok tak zrobie dzis kolo 18 wrzuce błedy i bedziemy działac dzieki serdeczne[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2009, 13:20_________________________________________________VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 BR Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1064 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Mam taki błąd silnika prosze o analize i pomoc
letallec Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 No to masz problem z przeładowaniem. Przyczyn jak zwykle moze byc kilka. Najbardziej prawdopodobne to zamulenie turbosprezarki. Zrob komplet logów.
msuchecki90 Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 Kolego mozesz mi dokładnie wytłumaczyc jakie logi te kanały ? Dzis rozmawiałem z firma która regeneruje turbiny i powiedziano mi ze jest to albo kwestia n75 i przepływomierza co o tym sadziecie?
letallec Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Mozliwe, ale calkowita pewnosc moga dac logi. Tutaj znajdziesz opis: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
msuchecki90 Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 Kolego mam pytanie a jaka grupe logowac , zrobic w grupie statycznej czy tylko dynamiecznej i które grupy logac 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011. ??
przemik Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Statyczne: 000,001,003,004,007,013,018,023 Statyczne w trybie Basic Settings: 003,004,011 Dynamiczne:000,003,004,008,010,011
k0za Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 90% zapieczone kierownice turbo. Spróbuj rozruszać je ręcznie, doraźnie może pomóc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się