Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Proszę o pomoc przy logach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy wiem ze tych wątków jest strasznie duzo ale mam prosbe i prosze o wielka wyrozumiałosc

Mam problem podczas jazdy trace moc koło 130km/h auto wchodzi w tryb awaryjny zgasze go odpale i jest dobrze póki nie przekrocze danej wartosci obrotów bo potem znow to samo brak mocy muł wogóle nie idzie wiem ze moze to byc sprawa zaworu n75 , zapieczonych kierowniczek albo przepływomierza dlatego chciałbym robic logi tylko pytanie moje sie nasuwa jakie logi i jak to dokładnie zrobic za pomoca Vaga wiem ze na 3 begu auto trzeba rozpedzic z najnizszych obrotów do 4,1 tys tylko logi mam zaczac od 1 czy juz od 3 biegu pzdr prosze o wyrozumiałosc bo powoli brak mi sił

Opublikowano

najpierw Vag potem gdybanie :>

Opublikowano

Witam koledzy wiem ze tych wątków jest strasznie duzo ale mam prosbe i prosze o wielka wyrozumiałosc

Mam problem podczas jazdy trace moc koło 130km/h auto wchodzi w tryb awaryjny zgasze go odpale i jest dobrze póki nie przekrocze danej wartosci obrotów bo potem znow to samo brak mocy muł wogóle nie idzie wiem ze moze to byc sprawa zaworu n75 , zapieczonych kierowniczek albo przepływomierza dlatego chciałbym robic logi tylko pytanie moje sie nasuwa jakie logi i jak to dokładnie zrobic za pomoca Vaga wiem ze na 3 begu auto trzeba rozpedzic z najnizszych obrotów do 4,1 tys tylko logi mam zaczac od 1 czy juz od 3 biegu pzdr prosze o wyrozumiałosc bo powoli brak mi sił

jakie logi zrobic znajdziesz we FAQ :cool1:
Opublikowano

Myslelm ze logi zobacze(tytul jednoznaczny) :( Bez logow ciezko jest precyzyjnie wskazac opisne niedomaganie.

Opublikowano

czyli najpierw Vag wrzucic błedy analiza a potem dobiero logi?

Opublikowano

jak najbardziej

przyczyn awari może być kilka

nawet zapchany wydech powoduje takie objawy

Opublikowano

dobra ok tak zrobie dzis kolo 18 wrzuce błedy i bedziemy działac dzieki serdeczne[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2009, 13:20_________________________________________________VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 BR

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1064

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06335

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Mam taki błąd silnika prosze o analize i pomoc

Opublikowano

No to masz problem z przeładowaniem. Przyczyn jak zwykle moze byc kilka. Najbardziej prawdopodobne to zamulenie turbosprezarki. Zrob komplet logów.

Opublikowano

Kolego mozesz mi dokładnie wytłumaczyc jakie logi te kanały ? Dzis rozmawiałem z firma która regeneruje turbiny i powiedziano mi ze jest to albo kwestia n75 i przepływomierza co o tym sadziecie?

Opublikowano

Kolego mam pytanie a jaka grupe logowac , zrobic w grupie statycznej czy tylko dynamiecznej i które grupy logac 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011. ??

Opublikowano

Statyczne: 000,001,003,004,007,013,018,023

Statyczne w trybie Basic Settings: 003,004,011

Dynamiczne:000,003,004,008,010,011

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...