bouzuki Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Witam, po powrocie z urlopu nie odpaliłem już auta-Audi A4 B5 1,8 5V ADR. Objawy wskazywały na pompę paliwa,bo po zdjęciu wężyka paliwo nie leciało po włączeniu zapłonu. Wymieniłem pompę paliwa,która po sprawdzeniu rzeczywiście zacinała się. Po wymianie pompy samochód odpalił,ale po zgaszeniu po kilku minutach już nie można go było odpalić. Objaw ten sam-pompa nie podaje paliwa. Po podłączeniu pod VAG wyskoczyły mi błędy,których nie moge wykasować,bo pojawiają się po każdym włączeniu zapłonu.. Są to błędy : 17978-Engine Start Blocked by Immobilizer P1570-35-10---Intermittend 00532-Supply Voltage B+ 07-10-Signal to Low-Intermittent Akumulator jest podładowany. Proszę o pomoc,jak usunąć te błędy,bo trzeba jechać do pracy,a za daleko,aby skorzystać z publicznych środków lokomocji.
jacekm Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Popraw temat Pierwszy to immobilizer zablokował uruchomienie silnika, poczytaj na forum, dużo przypadków Drugie to temat z szukajki http://www.a4-klub.pl/smf/a4_25_tdi_blad_00532-t13976.0.html;msg167004;topicseen;highlight,00532#msg167004
bouzuki Opublikowano 7 Września 2009 Autor Opublikowano 7 Września 2009 Okazało się,że nowa pompa też była trafiona i zmuszony byłem jeszcze raz wymienić pompę.Jakąś kichę mi wcisnęli.Teraz wszystko gra i buczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się