Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Silnik nie osiąga 90 *C


rafal_1281

Rekomendowane odpowiedzi

Pozdrawiam wszystkich!!!! Dziękuję za porady! Wymieniłem czujnik i temp na postoju zaczęła nagle o dziwo wykazywać 90stopni. W czasie jazdy jednak temp. zaczęła niebezpiecznie spadać. Ponownie do "doktora" i wymiana termostatu. Po drodze na vagu wyszła nie do końca zdrowa lambda - wymiana i kasacja błędów. Dodatkowo wymieniłem świece. Test - po 4 km w mieście temp. wskakuje na 90 stopni i trzyma. Koszt ok. 600zł. Lambda i swiece bosch. [br]Dopisany: 15 Wrzesień 2009, 20:10_________________________________________________I jeszcze jedno. Ubytek płynu występuje zarówno przy wymianie czujnika /widziałem na własne oczy/ jak i termostatu - przy tym drugim to normalne. Chyba, że ktoś jest tak szybki, że wyjmie stary czujnik i expresowo wstawi nowy :). W każdym bądź razie po wymianie tych dwóch części dolewę trzeba zrobić. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem czujnik własnoręcznie i żadnej dolewki nie musiałem robić :gwizdanie: Wylała się odrobinka płynu, a z wymianą jakaoś specjalnie się nie spieszyłem (zdążyłem jeszcze sprawdzić stan wtyczki i pooglądać sobie stary czujnik). Na jakimś anglojęzycznym forum VW wyczytałem, że żeby uniknąć większego ubytku należy przed wymianą odkręcić korek od zbiorniczka, ścisnąć tą grubą rurę idącą od chłodnicy, zakręcić zbiorniczek i puścić rurę (chodzi o to żeby wytworzyć małe podciśnienie). Zrobiłem tak i widocznie to działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem czujnik własnoręcznie i żadnej dolewki nie musiałem robić :gwizdanie: Wylała się odrobinka płynu, a z wymianą jakaoś specjalnie się nie spieszyłem (zdążyłem jeszcze sprawdzić stan wtyczki i pooglądać sobie stary czujnik). Na jakimś anglojęzycznym forum VW wyczytałem, że żeby uniknąć większego ubytku należy przed wymianą odkręcić korek od zbiorniczka, ścisnąć tą grubą rurę idącą od chłodnicy, zakręcić zbiorniczek i puścić rurę. Zrobiłem tak i widocznie to działa.

Witam , czy opisany patent dotyczy również wymiany termostatu,dzięki za odpowiedź :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem czujnik własnoręcznie i żadnej dolewki nie musiałem robić :gwizdanie: Wylała się odrobinka płynu, a z wymianą jakaoś specjalnie się nie spieszyłem (zdążyłem jeszcze sprawdzić stan wtyczki i pooglądać sobie stary czujnik). Na jakimś anglojęzycznym forum VW wyczytałem, że żeby uniknąć większego ubytku należy przed wymianą odkręcić korek od zbiorniczka, ścisnąć tą grubą rurę idącą od chłodnicy, zakręcić zbiorniczek i puścić rurę. Zrobiłem tak i widocznie to działa.

Witam , czy opisany patent dotyczy również wymiany termostatu,dzięki za odpowiedź :hi:

Nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,przed wymianą termostatu temp.dochodziła max.70-80 ,po wymianie termostatu ładnie doszła do 90, było ok.światełka około 2min temp.zaczęła lekko spadać,jak włączyłem na klimie full grzanie to spadła do 50 ,termostat kupiłem za 30 zł. ...i tu chyba błąd! proszę o jakieś podpowiedzi,sugestie za co z góry dziękuję :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też wymienialem ten czujnik temperatury. Są dwa warunki, które muszą być zachowane żeby nie ubyło płynu:

1. Zimny silnik

2. Zakręcony korek od zbiorniczka wyrównawczego

Tym sposobem nie "uciekła" nawet kropelka :)

Przy termostacie to już zupełnie inna historia ...:gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...