leone1988 Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Wymieniłem w moim audiqu caly napęd pompy oleju wraz ze zmianą zębatki. Zębatka zostala zastapiona trybem. Cały komplet mam z turana 2007. Samochodzik chodzi dobrze. po wymianie tego przejechałem ok 20 tys km i nic sie nie dzieje. Zastanawiam sie czy go za virusować?? Prosze o porade!!!
seba1-2 Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 zrób kompletne logi, i jeśli wszytko jest ok to czemu nie??
akjam Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 zrób kompletne logi, i jeśli wszytko jest ok to czemu nie?? Dokładnie tak! Zbadać silniczek i do dzieła! Przed każdym chipem jest diagnoza silniczka, raczej nikt nie wgra programu jeżeli nie będzie wszystko OK.
rob555 Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Bedziesz mial zupelnie inne wrazenia z jazdy ...
leone1988 Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 przedtem miałem 1.9 130 km to tez virusika zrobilem i różnica była potężna. no a teraz kilka koni dodatkowych by sie przydalo wiec chyba sie zdecyduje. mam pytanko; czy w trójmiescie jest ktos do kogo byloby warto jechac??? czy tylko na rogale można liczyć?? [br]Dopisany: 04 Wrzesień 2009, 23:30_________________________________________________słyszalem tez ze można zmienic turbo na mocniejsze i potem za virusowac. jesli tak to jakie turbo można byłoby wstawic do mojego autka??? (najlepiej bez jakich kolwiek przeróbek).
akjam Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 [...] słyszalem tez ze można zmienic turbo na mocniejsze i potem za virusowac. jesli tak to jakie turbo można byłoby wstawic do mojego autka??? (najlepiej bez jakich kolwiek przeróbek). No też by mnie to interesowało... :gwizdanie:
seba1-2 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 koledzy dużo było info na temat, turbo do waszych motorków idealnie pasuje od silnika 170hp o oznaczeniu BRD
jaca.13 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 osobiście polecam tune-up mieszczący się na Trakcie Św.Wojciecha ! robiłem u Roba juz cztery autka i zawsze było
rob555 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 słyszalem tez ze można zmienic turbo na mocniejsze i potem za virusowac. jesli tak to jakie turbo można byłoby wstawic do mojego autka??? (najlepiej bez jakich kolwiek przeróbek). Mozna ale najpierw warto sie zastanowic czy jest Ci to potrzebne....jak nie gonisz po banach i nie scigasz sie z kazdym to nawet te seryjne turbo w BLB lekko lizniete pochodzi troche. Jak cos to zamontujemy Ci tez ta BRD i wystroimy...kein problem
akjam Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 słyszalem tez ze można zmienic turbo na mocniejsze i potem za virusowac. jesli tak to jakie turbo można byłoby wstawic do mojego autka??? (najlepiej bez jakich kolwiek przeróbek). Mozna ale najpierw warto sie zastanowic czy jest Ci to potrzebne....jak nie gonisz po banach i nie scigasz sie z kazdym to nawet te seryjne turbo w BLB lekko lizniete pochodzi troche. Jak cos to zamontujemy Ci tez ta BRD i wystroimy...kein problem Co prawda to prawda. Czy jest taka potrzeba aby rezać to aż tak mocno, mówie o zmianie turbiny? Czasem gdzieś się tam leci przez autostradę ale to jednak nie codzienność jak i ściganie...
leone1988 Opublikowano 5 Września 2009 Autor Opublikowano 5 Września 2009 może i macie racje. wiec trzeba będzie sie wybrac to tune up. daleko nie mam. Wiecie może czy tunerzy z tune up podchodzą do sprawy indywidualnie czy wgrywają gotowca, bo to ważne?
sz.p.bartek Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 może i macie racje. wiec trzeba będzie sie wybrac to tune up. daleko nie mam. Wiecie może czy tunerzy z tune up podchodzą do sprawy indywidualnie czy wgrywają gotowca, bo to ważne? Jak najbardziej indywidualnie U mnie w BLB + turbo BRD wyszło 185/398.
akjam Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 może i macie racje. wiec trzeba będzie sie wybrac to tune up. daleko nie mam. Wiecie może czy tunerzy z tune up podchodzą do sprawy indywidualnie czy wgrywają gotowca, bo to ważne? Jak najbardziej indywidualnie U mnie w BLB + turbo BRD wyszło 185/398. No to chyba niezły wynik...
sz.p.bartek Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 No to chyba niezły wynik... Na seryjnym SMIC nie poszalejesz...
peter22 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 trzeba bylo wsadzic drugi IC i okolice 200KM by bylo
sz.p.bartek Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 trzeba bylo wsadzic drugi IC i okolice 200KM by bylo Taki jest plan, ale to z czasem
leone1988 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Opublikowano 7 Września 2009 ale jeśli wstawie turbine od brd i bede chiał z chipowac go tylko do ok 175 ps to drugi itercooler też będe musiał dołożyć
rob555 Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 ale jeśli wstawie turbine od brd i bede chiał z chipowac go tylko do ok 175 ps to drugi itercooler też będe musiał dołożyć Wstawienie wiekszego coolera zawsze jest zalecane ale nie jest konieczne przy mocy do ok 180KM. To tez zalezy od Twojego stylu jazdy. Agresywne gonienie zajaczka na kazdych swiatach spowoduje ze po 3cim starcie bedziesz mial z 20KM mniej ze wzg na temp w IC. Jak mocy uzywaz sporadycznie (jakies wyprzedzanie itp) to inwestowac w drugi cooler nie musisz
leone1988 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Opublikowano 7 Września 2009 i jaki numer ma turbina od brd?[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2009, 08:34_________________________________________________bo szukam na alegro ale nie podaja oznaczen silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się