Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6, 1.9 TDI, 130KM] SŁABE PRZYŚPIESZENIE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

podobny problem był już pewnie poruszany na forum, ale jedna rzecz cały czas nie daje mi spokoju. Auto po zapaleniu silnika ma idealne przyśpieszenie, jednak po pewnym czasie jazdy, auto traci moc, tak że ruszając ze świateł jest problem, żeby wyprzedzić TIR-a. Jednak, po zatrzymaniu i zgaszeniu silnika (dosłownie na 2 sekundy) i zapaleniu go ponownie, moc się regeneruje i auto znowu ma super przyśpieszenie. Proszę o pomoc! Czym może to być spowodowane? Pali mi się kontrolka zmiany ogładzin hamulców- może komputer chce mnie tym szybciej wysłać do ASO?

Pozdrawiam

Opublikowano

tak zwany notlauf - tryb awaryjny.

Auto ma jakiś problem z doładowaniem, pewno jest zbyt duże z pewnym przyczyn. Po pewnym czasie ECU przełącza się właśnie w tryb awaryjny, żeby nie narobić większego bajzlu.

Najprawdopodobniej masz problem z kierownicami w turbo, ale może być też inna przyczyna (np. N75 - ale wątpię).

Tylko i wyłącznie diagnoza komputerowa + logi dynamiczne.

Jak, co i czym - znajedziesz wszystko na forum.

Gdybyś był z Gdyni, można by jakoś pomóc, ale jesteś z Polski więc trudno będzie.... :cool:

Opublikowano

Dziękuje, za szybką odpowiedź. W przyszłym tygodniu umówiłem się u Szewczyka w Warszawie, więc mam nadzieje że po wizycie w ASO będzie już wszystko OK

Pozdrawiam

Opublikowano

u ojca w mercedesie tak się działo i okazał się zawór sterujący turbiną :a4fan:

Opublikowano
Dziękuje, za szybką odpowiedź. W przyszłym tygodniu umówiłem się u Szewczyka w Warszawie, więc mam nadzieje że po wizycie w ASO będzie już wszystko OK

Pozdrawiam

jak widac jestes z Warszawy ... :wink: ...to daj sobie spokoj z Szewczykiem i skontaktuj sie z kolega Rogalotti ... bedzie taniej i pewniej .... :twisted:

Opublikowano

Witam

Jest tak jak piszą koledzy, problem z doładowaniem a dokładnie z przeładowaniami. Sterownik odnotowuje za duże doładowanie i zamyka kierownice po to żebyś turbiny nie uszkodził. Powiedz to jak będziesz u Szewczyka bo niestety nie mają tam wiedzy i raczej nie wyjadą Twoim autem na próbę drogową. Kiedyś przyjechał do mnie po kompletnym przegladzie kolega Lookier jako pracownikowi ASO Szewczyk chyba powinni koledzy zrobić dobrze... zgadnijcie jak było...

Pozdrawiam

Opublikowano

witam,miałem ten sam problem.Auto wchodzi w tryb awaryjny ,wymien zawór podciśnienia doładowania turbiny koszt w aso 179pln

Opublikowano

witam,miałem ten sam problem.Auto wchodzi w tryb awaryjny ,wymien zawór podciśnienia doładowania turbiny koszt w aso 179pln

nie kaz koledze odrazu wymieniac zaworka bo to nie on musi byc tego przyczyna (choc oczywiscie moze) ....

p.s panowie zanim sie cos naprawi trzeba zdiagnozowac usterke a nie strzelac na chybil trafil i wpedzac sie niepotrzebnie w koszty ... :rolleyes:

Opublikowano

Dzięki koledze Rogalotti udało się rozwiązać problem- czujnik doładowania wskazywał kosmiczne wartośći. Wymiana czujnika rozwiązała problem- koszt w ASO 121 PLN

Pozdrawiam

uzupełnij profile

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...