darek_d83 Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 Witam, podobny problem był już pewnie poruszany na forum, ale jedna rzecz cały czas nie daje mi spokoju. Auto po zapaleniu silnika ma idealne przyśpieszenie, jednak po pewnym czasie jazdy, auto traci moc, tak że ruszając ze świateł jest problem, żeby wyprzedzić TIR-a. Jednak, po zatrzymaniu i zgaszeniu silnika (dosłownie na 2 sekundy) i zapaleniu go ponownie, moc się regeneruje i auto znowu ma super przyśpieszenie. Proszę o pomoc! Czym może to być spowodowane? Pali mi się kontrolka zmiany ogładzin hamulców- może komputer chce mnie tym szybciej wysłać do ASO? Pozdrawiam
DieselPower Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 Moim zdaniem to najlepiej jest pojechac na VAG-a... On powinien ci pokazac o co kaman
pre_pl Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 tak zwany notlauf - tryb awaryjny. Auto ma jakiś problem z doładowaniem, pewno jest zbyt duże z pewnym przyczyn. Po pewnym czasie ECU przełącza się właśnie w tryb awaryjny, żeby nie narobić większego bajzlu. Najprawdopodobniej masz problem z kierownicami w turbo, ale może być też inna przyczyna (np. N75 - ale wątpię). Tylko i wyłącznie diagnoza komputerowa + logi dynamiczne. Jak, co i czym - znajedziesz wszystko na forum. Gdybyś był z Gdyni, można by jakoś pomóc, ale jesteś z Polski więc trudno będzie....
DieselPower Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 pre_pl, Zgadzam sie. tylko i wyłącznie logi i diagnoza komputerowa.... Napewno pomoze... pozdrawiam
darek_d83 Opublikowano 2 Maja 2007 Autor Opublikowano 2 Maja 2007 Dziękuje, za szybką odpowiedź. W przyszłym tygodniu umówiłem się u Szewczyka w Warszawie, więc mam nadzieje że po wizycie w ASO będzie już wszystko OK Pozdrawiam
artur28 Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 Ja stawiam na kierownice przerabiałem to u siebie.Czyszczenie przywróciło moc. Pozdro
marcys Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 u ojca w mercedesie tak się działo i okazał się zawór sterujący turbiną
spanky Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 Dziękuje, za szybką odpowiedź. W przyszłym tygodniu umówiłem się u Szewczyka w Warszawie, więc mam nadzieje że po wizycie w ASO będzie już wszystko OKPozdrawiam jak widac jestes z Warszawy ... ...to daj sobie spokoj z Szewczykiem i skontaktuj sie z kolega Rogalotti ... bedzie taniej i pewniej .... :twisted:
Rogalotti Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 Witam Jest tak jak piszą koledzy, problem z doładowaniem a dokładnie z przeładowaniami. Sterownik odnotowuje za duże doładowanie i zamyka kierownice po to żebyś turbiny nie uszkodził. Powiedz to jak będziesz u Szewczyka bo niestety nie mają tam wiedzy i raczej nie wyjadą Twoim autem na próbę drogową. Kiedyś przyjechał do mnie po kompletnym przegladzie kolega Lookier jako pracownikowi ASO Szewczyk chyba powinni koledzy zrobić dobrze... zgadnijcie jak było... Pozdrawiam
BRESLAUER Opublikowano 24 Maja 2007 Opublikowano 24 Maja 2007 witam,miałem ten sam problem.Auto wchodzi w tryb awaryjny ,wymien zawór podciśnienia doładowania turbiny koszt w aso 179pln
spanky Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 witam,miałem ten sam problem.Auto wchodzi w tryb awaryjny ,wymien zawór podciśnienia doładowania turbiny koszt w aso 179pln nie kaz koledze odrazu wymieniac zaworka bo to nie on musi byc tego przyczyna (choc oczywiscie moze) .... p.s panowie zanim sie cos naprawi trzeba zdiagnozowac usterke a nie strzelac na chybil trafil i wpedzac sie niepotrzebnie w koszty ...
darek_d83 Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Opublikowano 25 Maja 2007 Dzięki koledze Rogalotti udało się rozwiązać problem- czujnik doładowania wskazywał kosmiczne wartośći. Wymiana czujnika rozwiązała problem- koszt w ASO 121 PLN Pozdrawiam uzupełnij profile
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się