yatkha Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 Problem z moim autem trwa prawie 2lata. Po ostatnich wariacjach w ASO jest lepiej, ale na ile dobrze, tego chciałbym dowiedzieć się od Was. Wątek opisujący moją historię jest tu: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_brd_utrata_mocy_i_kompetencji_w_aso-t93401.0.html Streszczenie: silnik mułowaty, bez dynamiki (ale na hamowni ok 170KM), turbo włączało się bardzo późno ok 2700-3000 obr/min, czasami jakby tubalny dźwięk pracy silnika, duże spalanie. Nowe części: czujnik ciśnienia spalin, turbina, chłodnica spalin, EGR Proszę o analizę, ponieważ do końca gwarancji zostało już niecałe 3m-ce. Logi statyczne, dynamiczne na IV biegu, bez klimy. Jeśli czegoś brakuje, to też napiszcie - uzupełnię we wtorek na spocie. (basic settings uzupełnie) statyczne 001 http://img412.imageshack.us/img412/9251/s001d.jpg 003 http://img412.imageshack.us/img412/5941/s003.jpg 004 http://img32.imageshack.us/img32/2011/s004x.jpg 007 http://img197.imageshack.us/img197/240/s007z.jpg 013 http://img522.imageshack.us/img522/9351/s013w.jpg dynamiczne 001 http://img32.imageshack.us/img32/526/d001y.jpg 003 http://img32.imageshack.us/img32/5999/d003x.jpg 004 http://img32.imageshack.us/img32/8159/d004x.jpg 008 http://img268.imageshack.us/img268/9129/d008j.jpg 010 http://img412.imageshack.us/img412/1875/d010.jpg 011 http://img98.imageshack.us/img98/9547/d011.jpg
marewel Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 Nic zlego tu nie widac,mysle ze po korekcie programu powinno to jezdzic.
yatkha Opublikowano 5 Września 2009 Autor Opublikowano 5 Września 2009 Nic zlego tu nie widac Czy do pełnego obrazu nie warto byłoby sczytać jeszcze Basic Settings i dynamicznie grupę 075? mysle ze po korekcie programu powinno to jezdzic. Jeśli mówisz o jakimś wirusowaniu, to mam zamiar po gwarancji pojechać do Witka MRMotors
meszrum Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 jeżeli okazałoby się, że samochód nie generuje 170 PS [pomijając gift], to w przypadku prawidłowwych logów, problem zazwyczaj leży we wtryskiwaczach [a raczej naszym paliwie]. rozwiązaniem jest zazwyczaj czyszczenie [ultradźwiękowe + detergent], które przywraca pełną moc. oczywiście ASO powinno zrobić to na własny koszt [czyszczenie to 80-100 PLN za sztukę w Boschu]. logi wyglądają prawidłowo.
marewel Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 jeżeli okazałoby się, że samochód nie generuje 170 PS. Ale generuje bo właściciel sprawdzał na hamowni,ale nie napisał jakiej i gdzie.
yatkha Opublikowano 6 Września 2009 Autor Opublikowano 6 Września 2009 jeżeli okazałoby się, że samochód nie generuje 170 PS. Ale generuje bo właściciel sprawdzał na hamowni,ale nie napisał jakiej i gdzie. Sprawdzałem przed wymianami części, wykres zamieściłem w wątku głównym (jest na początku). Pojechałem do Kreatora Mocy, bo Witek wtedy jeszcze nie miał hamowni podwoziowej na 4 łapy. Przy okazji wtorku, pojadę tam jeszcze raz, tak żeby na spota mieć najnowsze wyniki.
przemik Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Troche dziwnie to wyglada. Seryjny program ząda od turbiny 1.1 bar a dostaje 0.6 bar i tak praktycznie do 2000 obr. To auto prawie nie jedzie do 2 tys obrt.
yatkha Opublikowano 7 Września 2009 Autor Opublikowano 7 Września 2009 Troche dziwnie to wyglada. Seryjny program ząda od turbiny 1.1 bar a dostaje 0.6 bar i tak praktycznie do 2000 obr. To auto prawie nie jedzie do 2 tys obrt. No i takie jest odczucie z jazdy, że do 2k obr. nic się nie dzieje. Z której grupy to widać i co może być przyczyną? PS Taka też była diagnoza w ASO, ale podobno się to zmieniło po wymianie EGR'a i z taką informacją od nich wyjechałem.
przemik Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Widac to wyraznie w 011 dyn jak rowniez w 008 dyn... PS BRD to byl ostatnie z "nowych" silnikow jakie brałem pod uwage przy zakupie nowej fury ale po zaponaniu sie z Twoim watkiem... rece mi opdaly. Postawa ASO jest tu gwozdziem do trumny dla "przewagi dzieki technice". Pozdrawiam serdecznie i zycze powodzenia w rozwiazaniu problemu.
letallec Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Turbo wolno się zbiera. Poza tym IMO wpadnij do Rogalottiego na soft (na kilka dni na testy), a potem wróć do serii na "potrzeby" ASO. PS. Co to za VAG(moze podeslij link jesli z aukcji) i jaki soft?
yatkha Opublikowano 7 Września 2009 Autor Opublikowano 7 Września 2009 ...wpadnij do Rogalottiego na soft (na kilka dni na testy), a potem wróć do serii na "potrzeby" ASO. Byłem u niego na początku roku, radził żeby poczekać do końca gwarancji, bo operacja nie byłaby bezinwazyjna (zerwanie jakiś śrub od sterownika czy coś) Co to za VAG(moze podeslij link jesli z aukcji) i jaki soft? VAG jednego z forumowiczów: VagCom704.1[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2009, 11:24_________________________________________________Nie odpuszczę im tego zakresu do 2k obr. Umówiłem się do ASO na 09.09.2009 (śr).
letallec Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 ...wpadnij do Rogalottiego na soft (na kilka dni na testy), a potem wróć do serii na "potrzeby" ASO. Byłem u niego na początku roku, radził żeby poczekać do końca gwarancji, bo operacja nie byłaby bezinwazyjna (zerwanie jakiś śrub od sterownika czy coś) Czyli ta opcja odpada.
AndyN Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Logi innego BRD: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t75851.0.html;highlight=brd Turbina zachowuje się podobnie: http://img12.imageshack.us/img12/9498/78772545.jpg Może ten typ tak ma? (na seryjnym sofcie?)
Piotrek98igo Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 jakbys mial niedoladowanie powyzej 2tys obrt to bylby problem, ale tu widac ze turbo sie poprostu woolno rozkreca,ten typ tak ma,nic z tym nie zrobisz.
yatkha Opublikowano 7 Września 2009 Autor Opublikowano 7 Września 2009 jakbys mial niedoladowanie powyzej 2tys obrt to bylby problem... Do tej pory rzeczywiście występowało nawet do 3k obr., ale się poprawiło po wymianie EGR'a ... tu widac ze turbo sie poprostu woolno rozkreca,ten typ tak ma,nic z tym nie zrobisz. ASO twierdzi, że to jest usterka/błąd i zaprasza, więc chyba niegrzecznie byłoby odrzucić to zaproszenie?
turdzi Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 yatkha wydaje mi sie ze nic juz nie wskurasz.Moj rozkreca sie dokladnie tak samo. Do 2000 tys nic specjalnego sie nie dzieje a auto nabiera wigoru dopiero po przekroczeniu tej granicy.
letallec Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 yatkha wydaje mi sie ze nic juz nie wskurasz.Moj rozkreca sie dokladnie tak samo. Do 2000 tys nic specjalnego sie nie dzieje a auto nabiera wigoru dopiero po przekroczeniu tej granicy. pesymista
przemik Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Ten typ tak ma ... Nie sadze zeby inz. w Inglostatd, ktorzy napisali mape dla tego motoru zadali, ze przy 1700-1800 ECU ząda 2300-2400 mbar a otrzymuje 1800-2100 - czy to taki chochlik drukarski. Co jest zwalone ? Soft czy zle dobrana turbina czy moze zle skonstruowane sterowanie cisnieniem doladowania?
turdzi Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 yatkha wydaje mi sie ze nic juz nie wskurasz.Moj rozkreca sie dokladnie tak samo. Do 2000 tys nic specjalnego sie nie dzieje a auto nabiera wigoru dopiero po przekroczeniu tej granicy. pesymista wrecz przeciwnie ale fakty faktami zanim kupilem swoje auto ogladnalem ich ze 20 a 10cioma a moze nawet wiecej jechalem. Zaden nie wstawal tak wczesnie jak moje byle BLB ( czyli okolice 1800 tys. ) Co wiecej byly auta ktore jechaly lepiej , gorzej i takie ktore nie jechaly wcale. Z calej tej 10tki bylo chyba jedno auto ktore wrazeniowo jechalo lepiej od mojego. Byl to jednak calkowity golas tylko z pakietem S-line ( nawet korby mial w tylnych drzwiach ) wiec roznica bardziej wynikala z wagi.
AndyN Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 Jako uzupełnienie tematu: http://blogsilnika.blogspot.com/2009/09/doadowanie-wielosprezarkowe-od-twin.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się