chmielu Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Sposobem bez termometru do 100 stopni jest logika, jeśli przed wrzeniem wody jakie ma miejsce w temp.100 stopni na chwile wcześniej termostat sie otwiera znaczy że jest ok. Kiedy zaczyna wrzeć, chyba każdy z doświadczenia wie kiedy zaczyna ustawiać kubek z herbatą albo kawą Tak dla ścisłości woda wrze w 97 stopniach Celcjusza
goldi Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 ja bym sie nie łaszczył na 30 zl. jakie 30 zł w ASO we Wrocławiu chcą 130 zł bo kupiłem ostatnio ale kolega dzisiaj kupuje ten z aukcji dam znać jak zamontuje jak się sprawuje
kubik224 Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 U nas w w serwisie 130zł + 8zł uszczelka
ocinus Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Witam koledzy podepnę się do tematu mianowicie ja mam problem z ustaleniem czy mam padniety termostat czy czujnik ponieważ jak sprawdzam w sposób opisany w diagnozowaniu VAG to wychodzi przy pomiarach że na zimnym silniku jest padnięty G62 a jak sprawdzam na ciepłym to G2. Dzisiaj żona jechała autem a ja sprawdzałem na kompie to na ECU miałem 75 stopni a na zegarach wskazówka leżała na 0 i w pewnej chwili wskoczyła na 80 stopni. Nie wiem co jest grane i proszę o poradę.
Musashi Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 ja bym sie nie łaszczył na 30 zl. jakie 30 zł w ASO we Wrocławiu chcą 130 zł bo kupiłem ostatnio ale kolega dzisiaj kupuje ten z aukcji dam znać jak zamontuje jak się sprawuje aktualnie w ASO termostat kosztuje 95 PLN. jezeli drozej trzeba sie targowac. na allegro zaplacisz 50 zl do tego przesylka wychodzi 60 zl. wiec roznica 35 zl. jezeli termostat okaze sie szajsem, czeka drugi raz ta sama praca i dodatkowo zakup plynu chlodzacego do uzupelnienia , poniewaz plynu zlanego ponownie sie juz nie uzywa i oczywiscie trzeba wymienic rowniez uszczelke.
kubik224 Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 ja bym sie nie łaszczył na 30 zl. jakie 30 zł w ASO we Wrocławiu chcą 130 zł bo kupiłem ostatnio ale kolega dzisiaj kupuje ten z aukcji dam znać jak zamontuje jak się sprawuje aktualnie w ASO termostat kosztuje 95 PLN. jezeli drozej trzeba sie targowac. na allegro zaplacisz 50 zl do tego przesylka wychodzi 60 zl. wiec roznica 35 zl. jezeli termostat okaze sie szajsem, czeka drugi raz ta sama praca i dodatkowo zakup plynu chlodzacego do uzupelnienia , poniewaz plynu zlanego ponownie sie juz nie uzywa i oczywiscie trzeba wymienic rowniez uszczelke. Dzwoniłem do ASO wrocław 130 zł, Poznań 114zł, Lubin 130zł i nigdzie nie ma mowy o targowaniu się . A kto tak naprawdę robi termostaty dla audi?
chmielu Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Witam koledzy podepnę się do tematu mianowicie ja mam problem z ustaleniem czy mam padniety termostat czy czujnik ponieważ jak sprawdzam w sposób opisany w diagnozowaniu VAG to wychodzi przy pomiarach że na zimnym silniku jest padnięty G62 a jak sprawdzam na ciepłym to G2. Dzisiaj żona jechała autem a ja sprawdzałem na kompie to na ECU miałem 75 stopni a na zegarach wskazówka leżała na 0 i w pewnej chwili wskoczyła na 80 stopni. Nie wiem co jest grane i proszę o poradę. Może kostka się poluzowała i nie łączy skoro z 0 skoczylo na 80. Podaj dane które pokazał VAG, jaka temperatura była rano na G62 a jaka na G2 ?
ocinus Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Koledzy wyglądało to tak zimny 01-Engine: 007 16.2C 0.0% 18.9C 18C 17-Instruments: 003 12C rozgrzany 01-Engine: 007 72.9C 0.0% 37.8C 87.3C 17-Instruments: 003 86C wskazówka wskoczyła na 80 stopni ale później dobiła do 90. Dziwi mnie to że woda była na 75 a wskazówka leżała.
chmielu Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Sprawdź kostki przy czujniku może zaśniedziała albo się poluzowała.
ocinus Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Koledzy dodam jeszcze że gdy odpalam auto po nocy to obroty z około 860 na połowie między kreskami spadają do kreski 800 ( tak mi się wydaje że jest to 800) tak ze 2-4 razy i silnikiem lekko zatrzęsie a nawet czasami zapiszczy pasek najprawdopodobniej od alternatora. Kat synchronizacji mam 0.0 czasami 0.6 tak że tu raczej jest ok. i od pewnego czasu wydaje mi się że auto drży delikatnie tak jak by mrowienie czuć pod tyłkiem. Wcześniej telepało autem jak było rozgrzane ale kąt dochodził do 2.8 gdy go poprawiłem już nie telepie ale drży i dziwnie odpala.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się