wojtekce Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 zdarza się że uszczelniacz się zsunie z prowadnicy po nie umiejętnym montażu
boniu Opublikowano 9 Września 2009 Autor Opublikowano 9 Września 2009 wojtekce po 2 tys km ?? wiem ze kiedys mi na spocie gadales o tym i chyba to dam do sprawdzenia...
wojtekce Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 wojtekce po 2 tys km ?? wiem ze kiedys mi na spocie gadales o tym i chyba to dam do sprawdzenia... ja bym zaczął od tego co zrobisz to twoja decyzja
Gość Henrykus Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 Wszystko wskazuje na uszczelniacze trzonków zaworów. Przy uruchomieniu zimnego silnika oleju w głowicy jeszcze nie ma więc z pierwszego kopa nie kopci . To czy ci puszcza olej z turbo poznasz po zdjęciu gumy przed przepustnicą. To że miałeś wymieniane na nowe o niczym nie przesądza. Kiedyś po wymianie uszczelniaczy (jakieś podróby) na nowe po miesiącu guma się rozlazła i był taki sam efekt jak u ciebie .Możliwe że uszczelniacze zostały uszkodzone przez nieumiejętny montaż. Zresztą możesz wykręcić świece i zobaczysz w krórym cylindrze ci puszcza. pozdrawiam
wojtekce Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 Wszystko wskazuje na uszczelniacze trzonków zaworów. Przy uruchomieniu zimnego silnika oleju w głowicy jeszcze nie ma więc z pierwszego kopa nie kopci . To czy ci puszcza olej z turbo poznasz po zdjęciu gumy przed przepustnicą. To że miałeś wymieniane na nowe o niczym nie przesądza. Kiedyś po wymianie uszczelniaczy (jakieś podróby) na nowe po miesiącu guma się rozlazła i był taki sam efekt jak u ciebie .Możliwe że uszczelniacze zostały uszkodzone przez nieumiejętny montaż. Zresztą możesz wykręcić świece i zobaczysz w krórym cylindrze ci puszcza. pozdrawiam szczelność uszczelniaczy zaworowych można tylko sprawdzić poprzez demontaż kolektorów
szogun0 Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 A niekoniecznie. Akurat w AEB jak się wtryski wyciągnie to widać grzybek zaworu i deczko trzonka. Ale fakt faktem, najlepiej kolektory zdemontować.
stach.. Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 Witam.podepnę sie pod temat,mam takie same objawy jak boniu,na zimnym nic ale jak juz jest rozgrzany to kopci.A chodzi mi o to ze to chyba nie przez turbo,bo jak by mi puszczało turbo to chyba tez na zimnym silniku,nie??
Gość Henrykus Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 wojtekce , owszem można demontować kolektory tylko po co ? uruchomosz silnik bez kolektorów i będziesz sprawdzał przecieki ? pozdr. Przepraszam wzszystkich, ale od niektórych postów człowiek głupieje , przecież nie uruchomimy silnika bez kolektora.
wojtekce Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 wojtekce , owszem można demontować kolektory tylko po co ? uruchomosz silnik bez kolektorów i będziesz sprawdzał przecieki ? pozdr. Przepraszam wzszystkich, ale od niektórych postów człowiek głupieje , przecież nie uruchomimy silnika bez kolektora. nie nie uruchamia się silnika tylko można sprawdzić nagar na końcówce prowadnicy zaworowej :gwizdanie:
nippo83 Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 siemian mówisz o TDI na PD a boniu ma 1,8 T :gwizdanie:[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 21:02_________________________________________________stawiam na uszczelniacze zaworowe Boniu popieram Wojtka.. u mnie były takie same objawy jak u Ciebie , po operacji wymiany uszczelniaczy zaworowych.. problem zniknął
Dev Opublikowano 12 Września 2009 Opublikowano 12 Września 2009 ciekaw jestem, co to był za remont głowicy, co było w niej robione i kto to robił... podstawa to powierzchnia styku z uszczelką, gniazda, zawory i uszczelniacze rzygać mi sie chce jak słysze lub czytam, jakie, kto miał remonty głowicy sorry za OT, ale jakoś tak wyszło....
boniu Opublikowano 12 Września 2009 Autor Opublikowano 12 Września 2009 ja nie powiedzialem ze byl remont glowicy!!!! Tylko napisalem ze glowica byla planowana i tloki byly na wymiar robione!!!! Wszsytkie uszczelniacze wsilniku sa nowe!!!!i uszczelnienia
domjenick Opublikowano 12 Września 2009 Opublikowano 12 Września 2009 . To czy ci puszcza olej z turbo poznasz po zdjęciu gumy przed przepustnicą. sa dwa miejsca na znalezienie oleju z turba-wlot i wylot,jesli kapie w katalizator-bedzie dymil na szaro i smierdziec olejem,jesli do kompresora-olej bedzie na dole,we wlocie do IC...
szogun0 Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 ciekaw jestem, co to był za remont głowicy, co było w niej robione i kto to robił... podstawa to powierzchnia styku z uszczelką, gniazda, zawory i uszczelniacze rzygać mi sie chce jak słysze lub czytam, jakie, kto miał remonty głowicy sorry za OT, ale jakoś tak wyszło.... Zapomniałeś wspomnieć o prowadnicach, bo jak jest luz i zawory się huśtają, to mozna i 10 razy uszczelniacze zmieniać.
Dev Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 tak wiem o prowadnicach ale koszt juz jest taki ze mozna za to kupic drugi silnik ja gdy szukam silnika to zawsze staram sie kupic taki który jezdził z automatem jest jakas szansza ze nie bedzie zajezdzony jak pięty Jezusa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się