Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Nowa Turbina,Silnik wyremontowany a Kopci...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zdarza się że uszczelniacz się zsunie z prowadnicy po nie umiejętnym montażu

Opublikowano

wojtekce po 2 tys km ?? wiem ze kiedys mi na spocie gadales o tym i chyba to dam do sprawdzenia...

ja bym zaczął od tego co zrobisz to twoja decyzja :good:

Opublikowano

Wszystko wskazuje na uszczelniacze trzonków zaworów.

Przy uruchomieniu zimnego silnika oleju w głowicy jeszcze nie ma więc z pierwszego kopa nie kopci . To czy ci puszcza olej z turbo poznasz po zdjęciu gumy przed przepustnicą.

To że miałeś wymieniane na nowe o niczym nie przesądza.

Kiedyś po wymianie uszczelniaczy (jakieś podróby) na nowe po miesiącu guma się rozlazła i był taki sam efekt jak u ciebie .Możliwe że uszczelniacze zostały uszkodzone przez nieumiejętny montaż.

Zresztą możesz wykręcić świece i zobaczysz w krórym cylindrze ci puszcza.

pozdrawiam

Opublikowano

Wszystko wskazuje na uszczelniacze trzonków zaworów.

Przy uruchomieniu zimnego silnika oleju w głowicy jeszcze nie ma więc z pierwszego kopa nie kopci . To czy ci puszcza olej z turbo poznasz po zdjęciu gumy przed przepustnicą.

To że miałeś wymieniane na nowe o niczym nie przesądza.

Kiedyś po wymianie uszczelniaczy (jakieś podróby) na nowe po miesiącu guma się rozlazła i był taki sam efekt jak u ciebie .Możliwe że uszczelniacze zostały uszkodzone przez nieumiejętny montaż.

Zresztą możesz wykręcić świece i zobaczysz w krórym cylindrze ci puszcza.

pozdrawiam

szczelność uszczelniaczy zaworowych można tylko sprawdzić poprzez demontaż kolektorów :cool1:

Opublikowano

A niekoniecznie. Akurat w AEB jak się wtryski wyciągnie to widać grzybek zaworu i deczko trzonka. :naughty::kox:

Ale fakt faktem, najlepiej kolektory zdemontować.

Opublikowano

Witam.podepnę sie pod temat,mam takie same objawy jak boniu,na zimnym nic ale jak juz jest rozgrzany to kopci.A chodzi mi o to ze to chyba nie przez turbo,bo jak by mi puszczało turbo to chyba tez na zimnym silniku,nie??

Opublikowano

wojtekce , owszem można demontować kolektory tylko po co ?

uruchomosz silnik bez kolektorów i będziesz sprawdzał przecieki ?

pozdr.

Przepraszam wzszystkich, ale od niektórych postów człowiek głupieje , przecież nie uruchomimy silnika bez kolektora.

Opublikowano

wojtekce , owszem można demontować kolektory tylko po co ?

uruchomosz silnik bez kolektorów i będziesz sprawdzał przecieki ?

pozdr.

Przepraszam wzszystkich, ale od niektórych postów człowiek głupieje , przecież nie uruchomimy silnika bez kolektora.

nie nie uruchamia się silnika tylko można sprawdzić nagar na końcówce prowadnicy zaworowej :gwizdanie:

Opublikowano

z Wojtkiem się nie kłuć... :>

Opublikowano

siemian mówisz o TDI na PD a boniu ma 1,8 T :gwizdanie:[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 21:02_________________________________________________stawiam na uszczelniacze zaworowe :cool1:

Boniu popieram Wojtka.. u mnie były takie same objawy jak u Ciebie , po operacji wymiany uszczelniaczy zaworowych.. problem zniknął

Opublikowano

ciekaw jestem, co to był za remont głowicy, co było w niej robione i kto to robił...

podstawa to powierzchnia styku z uszczelką, gniazda, zawory i uszczelniacze

rzygać mi sie chce jak słysze lub czytam, jakie, kto miał remonty głowicy

sorry za OT, ale jakoś tak wyszło....

Opublikowano

ja nie powiedzialem ze byl remont glowicy!!!! Tylko napisalem ze glowica byla planowana i tloki byly na wymiar robione!!!! Wszsytkie uszczelniacze wsilniku sa nowe!!!!i uszczelnienia

Opublikowano

. To czy ci puszcza olej z turbo poznasz po zdjęciu gumy przed przepustnicą.

sa dwa miejsca na znalezienie oleju z turba-wlot i wylot,jesli kapie w katalizator-bedzie dymil na szaro i smierdziec olejem,jesli do kompresora-olej bedzie na dole,we wlocie do IC... :wink4:
Opublikowano

ciekaw jestem, co to był za remont głowicy, co było w niej robione i kto to robił...

podstawa to powierzchnia styku z uszczelką, gniazda, zawory i uszczelniacze

rzygać mi sie chce jak słysze lub czytam, jakie, kto miał remonty głowicy

sorry za OT, ale jakoś tak wyszło....

Zapomniałeś wspomnieć o prowadnicach, bo jak jest luz i zawory się huśtają, to mozna i 10 razy uszczelniacze zmieniać.

Opublikowano

tak wiem o prowadnicach ale koszt juz jest taki ze mozna za to kupic drugi silnik

ja gdy szukam silnika to zawsze staram sie kupic taki który jezdził z automatem

jest jakas szansza ze nie bedzie zajezdzony jak pięty Jezusa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...