arek87 Opublikowano 12 Września 2009 Opublikowano 12 Września 2009 nie dziw się że ci nie działa... jestem ciekawy czy dv jeszcze działa posprawdzaj dokładnie wężyki czy nie są połamane na końcówkach
platiniumm Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 Dobre! Czyli N75 mam podpiety pod DV, a WG pod co? Pod kolektor chyba? Ladny misz-masz. Szkoda, ze jest ciemno, bo bym do auta polecial i juz w tym grzebal... :> jesli tak jest to nie dziw sie ze turbo pompowalo za malo bo jak cisnienie szlo do kolektora a wg byl podpiety pod niego to odrazu otwieral sie wg w upuszczal spalin wiec nie bylo mozliwosci aby wszystko chodzilo jak trzeba. co do dv czy jeszcze jest dobry to raczej powinien trzymac bo nie byl nadwyrezony co innego jak by dostawal za duze cisnienie
gregory Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 1 bar w peaku Gratuluje, masz auto chipowane przez ABT. A ta naklejka to plomba, aby nikt nie otwierał ECU.
bakuś Opublikowano 13 Września 2009 Autor Opublikowano 13 Września 2009 1 bar w peaku Gratuluje, masz auto chipowane przez ABT. A ta naklejka to plomba, aby nikt nie otwierał ECU. thx Auto calkiem inaczej reaguje na gaz - wczesniej, jak wciskalem gaz mocniej od razu to jechalo znacznie gorzej niz gdy dodawalem go stopniowo. Teraz, jak mu depne to auto gdzies powyzej 4 tys obr/min dostaje takiego strzala mocy, ze... hehe Trzeba udac sie na jakas hamownie na slasku i sprawdzic jak to wyglada na wykresie.
bakuś Opublikowano 13 Września 2009 Autor Opublikowano 13 Września 2009 arek87 - sorry, z radosci zapomnialem podziekowac za schemat! dzieki wielkie !!!!!
arek87 Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 Sam rozgryzłem kiedyś to się podzielę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się