ciuciuriatka Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Witam.mam problem.turbina wylancza sie przy 120km/h a czasem 150km/h. poczytalem troche na forum i wychodzilo ze wymienic n75 i sprawdzic przewody i powinno byc po sprawie.niestety wymineilem n75 na przewodach nie stwierdzilem nieszczelnosci. podlanaczlem pod komputer i wyskoczyl blad nadcisnienia! silnik tdi awx model 2002rok.mam nasiek na egr ale myslalem ze to w zwiazku z uszkodzonym n75 jak widac wymiana nic nie dala.pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 logi zrób a później sie zastanowimy co dalej :gwizdanie:
letallec Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Zacznij od zrobienia logów. Problem moze miec wiele przyczyn.
ciuciuriatka Opublikowano 14 Września 2009 Autor Opublikowano 14 Września 2009 witam pionownie. podeszlem do drugiej proby i poszla 190km/h i to nie raz.tak czy siak podchodze sceptycznie.bede szukal dalej jak dojde napisze.pozdro o jakiego loga chodzi? numer bledu z komputera?
jaksebastian Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 tu masz http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
spanky Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 witam pionownie. podeszlem do drugiej proby i poszla 190km/h i to nie raz.tak czy siak podchodze sceptycznie.bede szukal dalej jak dojde napisze.pozdro o jakiego loga chodzi? numer bledu z komputera? bo kierownice w turbo drgnely ... p.s ciekawe czy pompowalo grubo ponad 1,5 bar'a ...
karwat23 Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 u mnie miałem podobny problem szybka redukcja 5 bieg 120km i turbina sie wyłączała po wyłaćzeniu i właczeniu silnika wszystko wracało do normy ,okazało sie że przepływka jest walnięta wymieniłem i po sprawie a co do czujnika n75 to może odsprzedasz mi jeden bo umnie prawdopodobnie jest coś z nim po umyciu auta i po deszczu auto nie chce jechać dławi sie i nie ma siły ,gaśnie czekam na odpowiedz
maciejski Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 jak turbina moze sie "wyłączyć" ? Wy wiecie w ogole jaka jest zasada pracy turbiny?
Dzo-Dzo Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 ona sie nie wylacza tyko przyciela bo jak ktos jezdzi jak stara baba no to nic dziwnego diesla trzeba przeciagnac od czasu do czasu ale pewnie dalej masz kupe syfu w niej bedzie trzeba rozebrac i przeczyscic ;-)
przema Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 Kierownice od piz.....watej jazdy się zapiekły. Na bank trzeba motorek przegonić.
k0za Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Bez czyszczenia turbo się nie obejdzie. A przegonienie może pomóc doraźnie. Przerabiałem ten temat
Dzo-Dzo Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 jak masz kilka kluczy to sam to zrobisz bo tak to biorą kolo 500 zł za czyszczenie
k0za Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Hehe kilka kluczy. Przydałby się jeszcze kanał i cały wolny dzień no i sporo szczęścia żeby nie pogorszyć sprawy.
k0za Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Myślałem np. o ukręceniu śrub. A to byłby już duży problem
cingular Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 u mnie było podobnie i zrobiłem tak jak radzili mi koledzy z forum, przegoniłem motorek, oczywiście nie wciskałem gazu w podłogę tylko stopniowo zwiększałem obroty, skutek jest taki że niunia buja się o wiele lepiej niż wcześniej, żadnych trybów awaryjnych itd, zanim wydasz dużo kasy bądź włożysz dużo roboty pójdź po najmniejszej linii oporu i próbuj tego co najprostsze!!!!
kvs Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 też miałem podobny problem, jeździłem ekonomicznie, ale teraz wiem że diesla nie można tak mulić i czasem trzeba wskoczyć na 4k obrotów - problem zniknął
spiidy Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 hmm mi tez zdarzyło się parę razy ze sie wybaczyła , niedawno pojechałem ze szczecina do kalisza i nie miałem problemów z turbiną do 160 - 170.. a jakos 2 dni temu na autostradzie przy 120 padła przy delikatnym przyspieszaniu i potem pare razy probowalem i juz nie chciala wyżej zakręcić tylko ciągle sie odlaczala.. co radzicie ? boje sie troche ją rozkrecac bo tak jak ktoś napisal.. ukręce jakąs srube lub cos nie tak zrobie i 2K w plecy..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się