Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Turbina się wyłącza przy 120km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.mam problem.turbina wylancza sie przy 120km/h a czasem 150km/h.

poczytalem troche na forum i wychodzilo ze wymienic n75 i sprawdzic przewody i powinno byc po sprawie.niestety wymineilem n75 na przewodach nie stwierdzilem nieszczelnosci.

podlanaczlem pod komputer i wyskoczyl blad nadcisnienia!

silnik tdi awx model 2002rok.mam nasiek na egr ale myslalem ze to w zwiazku z uszkodzonym n75 jak widac wymiana nic nie dala.pozdrawiam

Opublikowano

logi zrób a później sie zastanowimy co dalej :gwizdanie:

Opublikowano

Zacznij od zrobienia logów. Problem moze miec wiele przyczyn.

Opublikowano

witam pionownie. podeszlem do drugiej proby i poszla 190km/h i to nie raz.tak czy siak podchodze sceptycznie.bede szukal dalej jak dojde napisze.pozdro

o jakiego loga chodzi? numer bledu z komputera?

Opublikowano

witam pionownie. podeszlem do drugiej proby i poszla 190km/h i to nie raz.tak czy siak podchodze sceptycznie.bede szukal dalej jak dojde napisze.pozdro

o jakiego loga chodzi? numer bledu z komputera?

bo kierownice w turbo drgnely ... :naughty:

p.s ciekawe czy pompowalo grubo ponad 1,5 bar'a ... :decayed:

Opublikowano

u mnie miałem podobny problem szybka redukcja 5 bieg 120km i turbina sie wyłączała :shocked:

po wyłaćzeniu i właczeniu silnika wszystko wracało do normy ,okazało sie że przepływka jest walnięta wymieniłem i po sprawie a co do czujnika n75 to może odsprzedasz mi jeden bo umnie prawdopodobnie jest coś z nim po umyciu auta i po deszczu auto nie chce jechać dławi sie i nie ma siły ,gaśnie

czekam na odpowiedz :mysli:

Opublikowano

ona sie nie wylacza tyko przyciela bo jak ktos jezdzi jak stara baba no to nic dziwnego diesla trzeba przeciagnac od czasu do czasu

ale pewnie dalej masz kupe syfu w niej bedzie trzeba rozebrac i przeczyscic ;-)

Opublikowano

jak masz kilka kluczy to sam to zrobisz bo tak to biorą kolo 500 zł za czyszczenie

Opublikowano

Hehe kilka kluczy. Przydałby się jeszcze kanał i cały wolny dzień :) no i sporo szczęścia żeby nie pogorszyć sprawy.

Opublikowano

juz nic nie pogorszy jhehhee

Opublikowano

u mnie było podobnie i zrobiłem tak jak radzili mi koledzy z forum, przegoniłem motorek, oczywiście nie wciskałem gazu w podłogę tylko stopniowo zwiększałem obroty, skutek jest taki że niunia buja się o wiele lepiej niż wcześniej, żadnych trybów awaryjnych itd, zanim wydasz dużo kasy bądź włożysz dużo roboty pójdź po najmniejszej linii oporu i próbuj tego co najprostsze!!!!

Opublikowano

a no to chyba ze tak :kox:

Opublikowano

też miałem podobny problem, jeździłem ekonomicznie, ale teraz wiem że diesla nie można tak mulić i czasem trzeba wskoczyć na 4k obrotów - problem zniknął:)

Opublikowano

nic dodac nic ująć

Opublikowano

hmm mi tez zdarzyło się parę razy ze sie wybaczyła , niedawno pojechałem ze szczecina do kalisza i nie miałem problemów z turbiną do 160 - 170.. a jakos 2 dni temu na autostradzie przy 120 padła przy delikatnym przyspieszaniu i potem pare razy probowalem i juz nie chciala wyżej zakręcić tylko ciągle sie odlaczala.. co radzicie ?

boje sie troche ją rozkrecac bo tak jak ktoś napisal.. ukręce jakąs srube lub cos nie tak zrobie i 2K w plecy..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...