konrdaw111 Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Witam wszystkich potrzebuje parę rad, co z tym problemem mam zrobić. Posiadam Audi 2.5 TDI silnik AKN wczoraj zjechałem na stacje orlen, na której nigdy nie Tankowałem miałem 1/4 paliwa zatankowałem do pełna jak zawsze od tej stacji do domu mam ok. 3 km auto chodziło dobrze bez żadnych problemów, ale po odpaleniu drugiego dnia silnik ma głośną detonacje, kopci na biało, nie ma mocy, minimalna nierówna praca silnika. Proszę o parę rad jak mam sprawdzić przyczynę awarii i co może być przyczyną tej awarii.
andrzejac Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 wczoraj zjechałem na stacje orlen, na której nigdy nie Tankowałem miałem ¼ paliwa zatankowałem do pełna Nie bierz tego na serio i dosłownie ale być może odpowiedziałeś na swoje pytanie w jego treści. Właśnie mam to samo bo zachciało mi sie zalać na BP a nie jak zawsze na Shellu. Myśle że następne zalanie na sprawdzonej stacji rozwiąże Twój i mój niby problem[br]Dopisany: 11 Wrzesień 2009, 20:25_________________________________________________W najgorszej opcji dla przypomnienia, znaczenie "dymów" dymi na czarno niedopala paliwa; przyczyną może być za mało powietrza; sprawdzić turbine i szczelność połączeń zła regulacja pompy; sprawdzić ustawienia pompy lejące wtryski; wymienić końcówki dymi na biało spala płyn chłodzący; wyminić uszczelke pod głowicą jeżeli temp. zewnętrzna jest niska to dymienie na biało jest rzeczą normalną - następuje kondensacja pary wodnej obecnej w spalinach dymi na niebiesko spala olej; rozszczelnionie uszczelniacze na turbinie; uszczelnić turbine przepuszczające uszczelniacze zaworowe; wymienić je przepuszczający układ tłokowy; wymienić pierścienie, ew. szlif cylindrów i wymiana tłoków
kudalty66 Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 ja też ostatnio miałem problem z orelenem, najlepszą opcja jest zciągnąć to paliwo ze zbiornika i wlać innego a potem szukać przyczyny,. ja jak wlałem tego słabego z orlena to auto nawet na bigu jałowym nie chciało 3.5 tys obr przekroczyc pozdro
konrdaw111 Opublikowano 12 Września 2009 Autor Opublikowano 12 Września 2009 Czy diagnostyką VAG coś zdziałam w tym przypadku? Może mam zacząć od spuszczenia paliwa i zatankowania paliwa z innej stacji?
kubson Opublikowano 12 Września 2009 Opublikowano 12 Września 2009 No tak spuśc najlepiej to co masz teraz zalej do pelna sprawdzone paliwo i wymien filtr paliwa..
konrdaw111 Opublikowano 22 Września 2009 Autor Opublikowano 22 Września 2009 Byłem dzisiaj rano na orlenie spytać się czy mieli jakieś reklamacje na olej napędowy oczywiście nikt niezgłaszał żadnych nieprawidłowości. Spuściłem 0.5 l ropy z auta i nic niewidać niepokojącego ropa koloru żółtego nie ma też zapachu benzyny ani żadnych oznak wody palić się niechcę jedynie podejrzany jest zapach trochę mało intensywny ale to tylko moje złudzenie.[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2009, 10:15_________________________________________________Podłączyłem auto pod VAG wyskakuje błąd 550 - regulacja kąta początku wtrysku. przyczyn może być wiele np: regulator (nastawnik) początku wtrysku przestawiony rozrząd nieszczelność układu paliwowego padająca VP 44 Biorąc pod uwagę, że auto wcześniej mi szarpało przy ruszaniu podejżewałem dwumas ale wyczytałem, że może to być wina pompy wtryskowej czy coś takiego. Powoli wykluczam teorie ze złej jakości paliwem proszę o ocenę co może być przyczyną mojej awarii?[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2009, 20:09_________________________________________________Samachód już na chodzie całą przyczyną tej awarii była VP 44, a dokładnie przestawiacz wtrysku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się