kadafi Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 wczoraj kupilem 18" 8.5 cali 225/40/18 widzialem jak nakladali gume na fele,wywazali i zakladali i nie wiem dlaczego mam drgania na kierownicy,moze zle wywazyli?
ykk Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 A otwory centrujace sa odpowiednie..?
ykk Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 Wziac suwmiarke i zmierzyc otwor w feldze, i zmierzyc piaste
kadafi Opublikowano 13 Września 2009 Autor Opublikowano 13 Września 2009 no to musze suwmiarke z organizowac i dam znac ale to napewno nie dzis,a moze jakos zle wywazyli?[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 12:21_________________________________________________pozniej zrobie zdjecia to wrzuce[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 12:23_________________________________________________ tak na szybko robione :>
A-rek Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 obstawiam wiekszy otwor centrujacy w feldze, raczej ciezko jest zle wywazyc skoro na maszynie pokazuje wyniki
kadafi Opublikowano 13 Września 2009 Autor Opublikowano 13 Września 2009 ale one byly dedykowane do audi
A-rek Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 no to dziwna sprawa, zajedz do innego wulkanizatora i niech ci je jeszcze raz na maszynie sprawdzi i sprawdz tez dokladnie opony moze ktoras ma jakas wade
akjam Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 no to dziwna sprawa, zajedz do innego wulkanizatora i niech ci je jeszcze raz na maszynie sprawdzi i sprawdz tez dokladnie opony moze ktoras ma jakas wade Dlaczego miałby jechać do innego wulkanizatora? Jeśli jest problem jedź do tego samego, który zmieniał Ci fele i zakładał gumy i powiedz jak sprawa wygląda. Tam też możesz poprosić o sprawdzenie felg pod kątem jakiejś wady.
kadafi Opublikowano 13 Września 2009 Autor Opublikowano 13 Września 2009 najpierw sprawdze suwmiarka otwor centrujacy i dam wam znac sprawdzalem gumy na przodzie i zadnych "balonow nie ma" ale we wyorek zaloze 17"cali i sie przejade zeby zobaczyc czy tez sa drgania na kieze moze cos z ukl. kierowniczym
elmo814 Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 wczoraj kupilem 18" 8.5 cali 225/40/18 widzialem jak nakladali gume na fele,wywazali i zakladali i nie wiem dlaczego mam drgania na kierownicy,moze zle wywazyli? jesli robiles to u iroli to napewno masz spieprz..one, mi zalozyli opony tak ze musiałbym smigac na wstecznym zeby bylo ok ,
Młody Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 Otwór centrujący masz 57 jeśli masz nowe felgi to na kartonie masz napisany otwór centrujący
akjam Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 wczoraj kupilem 18" 8.5 cali 225/40/18 widzialem jak nakladali gume na fele,wywazali i zakladali i nie wiem dlaczego mam drgania na kierownicy,moze zle wywazyli? jesli robiles to u iroli to napewno masz spieprz..one, mi zalozyli opony tak ze musiałbym smigac na wstecznym zeby bylo ok , No to rzeczywiście magicy! :naughty:
fenix185 Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Witam niewiem czy na cos sie zda moja podpowiedz ale ja zmienilem z 15/18 i przy 120km/h zaczynaly sie drgania myslalem ze to cos z kolami ale okazolo sie ze lacznik drazka stabilizacyjnego jest zmeczony po wymianie drgania ustaly
kadafi Opublikowano 23 Września 2009 Autor Opublikowano 23 Września 2009 sprawdzalem otwor centrujacy i ma 57 tak jak kolega wczesniej podawal w sobote jade sprawdzic wywazenie kol i jak to nic nie da to sprawdze zbieznosc a jak i to nic nie da to sprawdze ten drozek stabilizacyjny moze to wkoncu naprawie
marek02 Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 Chciałbym podzielić sie moimi doświadczeniami po wymianie felg. Zakupiłem w warsztacie używane alusy 16 i do tego opony z demontażu w bardzo dobrym stanie. Poprzednio w samochodzie miałem alusy 18 ,ale pojazd został świeżo sprowadzony, nie jeździł po Polsce i doszedłem do wniosku że nie nadają się tak nisko profilowe opony na nasze drogi ,a na nich nie miałem żadnych drgań próbując przy szybkości ok. 150 km/h. Używane nowe opony hałasowały już przy prędkości 60 km a przy 100 drgała kierownica. Po ich zareklamowaniu okazało się iż jedna z nich jest trochę wyząbkowana :>. Zdecydowałem się na zakup nowych gum - pirelli 205/55/16. Opony zostały wyważone i założone. Przetestowałem ok.90km/h i wydawało się być dobrze. Na drugi dzień zrobiłem dokładniejszy test.Okazało się że jadąc 120 karoseria dostaje wibracji aż brzęczały tylne nie zapięte pasy. Zanikało to troszeczkę przy 150. Aby wyeliminować przyczynę asfaltu ( dywanik ułożony ok 2 mieś temu) pożyczyłem samochód od ojca i tam przy 150 km było idealnie - a więc problem w moich kołach. Udałem się do warsztatu. Wulkanizator teoretycznie przewidział moją wizytę, ponieważ do felg były założone pierścienie redukujące średnicę, ale wykonane ze stali i wydawało mu się, iż jeden jest troszkę za luźny co powodowałoby jajowatość koła.Wymienił z jednej strony pojazdu pierścienie na teflonowe i jeszcze raz wyważył koła i tu uwaga - musiał zrywać stare ciężarki i naklejać nowe - opony ułożyły się po przejechaniu ok 30 km(dokładność wyważarki 2gramy). Po wykonanej próbie 150 km/h drgania były mniejsze aczkolwiek wyczuwalne. Znowu wizyta i wyważenie oraz wymiana pierścieni na plastiki z drugiej strony auta. Dopiero po tym wykonany test - 180 km/h - wykazał iż nie ma już żadnych drgań na kierownicy ani karoserii.
kadafi Opublikowano 26 Września 2009 Autor Opublikowano 26 Września 2009 ja mam plastikowe te pierscienie,ale zaraz pojade do wulkanizatora zeby mi to sprawdzil
A-rek Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 ja mam plastikowe te pierscienie i bardzo dobrze, oby tylko byly dorze dobrane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się