Jump to content
0
maciejski

[B6 AVF] Ceny hybryd

Recommended Posts

czesc, znacie moze orientacyjne ceny roznych hybryd (GT17/20, GT18/20 itp), ktore podpasuja do AVF? Bylem prawie zdecydowany na BRD ale problemy ze strojeniem, slaby dol i dostepnosc a poza tym cena 2k zl :shocked:

ps. czy w/w turbiny pasuja p&p do avf czy nie bardzo? jakie maja orientacyjne potencjaly, chcialbym cos do 200KM i raczej nie wiecej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maciejski... jak się zorientujesz to opisz troszkę :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z BRD na rynku wtórnym (nowe egzemplarze) czyli z tymi które kupujecie tutaj badz na allegro a po za importerem jest tak ze sa to w dużej mierze odpady po produkcyjne. Czyli turbiny które np. nie wywarzyły sie w tolerancji producenckiej. Taka turbina bedzie min. duzo słabiej wstawac. Miałem u siebie juz po kilka egzemplarzy silników danego typu z pomontowanymi turbinami BRD sa takie które maja po 270Nm przy 2000obr i takie które maja po 330Nm przy tych samych obrotach silnika (ten sam model silnika).

Z hybrydami bedzie jeszcze gorzej poniewaz nikt w Polsce ani za granica nie prowadzi produkcji wieloseryjnej danego typu hybrydy. Do tego składane czasami sa na zamiennikach badz z czesci uzywanych. Wiec tutaj bedziesz miał jeszcze wieksze prawdopodobieństwo ze to co założysz moze od razu nadawac sie do demontazu np. pusci olej, bedzie obcierac o obudowe badz bedzie niedowazona (kiepskie wstawanie, stabilizacja doładowania itp). Kolejna rzecz to wykonanie samej turbiny, czasami hybryda nie ma wiekszego potencjału pomimo zamontowania wiekszych wirników. Bez zagłebiania sie w szczegóły ale trzeba wiedziec duzo o turbinach zeby budowac nowe modele a nie tylko orientowac sie z czego sie składaja i ze gwint tu jest prawostronny a tu lewostronny :-).

Osobiscie radziłbym Ci zakupic nowe BRD od przedstawiciela KKK w Poslce.

Pozdrawiam.


R-PERFORMANCE - 0-694-046-807

Share this post


Link to post
Share on other sites

No masz racje z tymi BRD....tez sie dziwowalem jak to jest ze niektore egz ladnie sie steruja a niektore kibiel.

A co do hybryd to tak:

Mam dwie sprawdzone wiec taka wersja jakby z wirnikami ARL (da spokojnie 185KM bez kopcenia) i swietny dol to kosz 1800zl z montazem. Taka by 195KM zrobic z zapasem to koszt 2200zl z montazem. Obie maja rok gwarancji i naprawde nie mialem z nimi problemow oprocz dwoch ktore wyslalem w polske i moze byl problem zlego zamontowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rob555, a te dwie hybrydy sa p&p?[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 21:46_________________________________________________jeszcze jedno, moze ktos z Was wie kto sprzedaje nowe badz malo uzywane BRD? bo cos znalezc nic nie moge ostatnio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

patrząc na pozostałe pewnie z 2600zł :mysli:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a własnie ze nie :) 1900zl razem z przesylka :)

no to cena elegancka... a skąd ten upust :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

trzeba dobrze z kolesiem gadac :): jakos sie udalo... meczyłem go meczylem i wymiękł hahahaha ale powiedział ze podniesie wszystkie ceny, bo kazdy sie mocno targuje... ostatnio z tego co pamietam mial taka wystawiona za 2100zl.. to było jakie 5-7 dni temu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe czy trafiłeś na dobre turbo czy szrota który zaczyna pompować od 2500obr.


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET

tel. 505 123 250

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie Jarol jak mówisz - niestety większość tak pompuje powyżej 2000 :confused4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo jest tak jak ktoś już tu pisał że większość tych turbin na allegro to odpady produkcyjne które nie przeszły kontroli jakości i dlatego są takie tanie.


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET

tel. 505 123 250

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam dwie sprawdzone wiec taka wersja jakby z wirnikami ARL (da spokojnie 185KM bez kopcenia) i swietny dol to kosz 1800zl z montazem. Taka by 195KM zrobic z zapasem to koszt 2200zl z montazem. Obie maja rok gwarancji i naprawde nie mialem z nimi problemow oprocz dwoch ktore wyslalem w polske i moze byl problem zlego zamontowania.

tak z ciekawosci bo sporo pewnie ich montowales a ja tylko u siebie... na czym moze polegac zly montaz turbo ... ? bo tak na moja glowe to jak turbo jest P&P to chyba ciezko cos zle zamontowac ... [no chyba ze zapomnialo sie o doplywie/odplywie oleju :naughty:]


https://www.facebook.com/edctuning

www.edc-tuning.pl

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET

tel. 606 114 000

Share this post


Link to post
Share on other sites

slyszalem o problemach BRD... jutro jade na motnaz a 28 wrzesnia na wywalenie DPF'a i modyfikacje programowa,,, zobaczymy jaka wersja mi sie trafila ;/ mam nadzieje ze to nie jest szrot.. jedno wiem na pewno, ze ta suszarka nie była nigdzie montowana wyglada naprawde na nowiutka.... a jak sie bedzie sprawowac to sie okaze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

spanky jak ktos turbiny nie przeleje olejem po zamontowaniu to problem gotowy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a poza tym cena 2k zl :shocked:

2k zł złote to dużo za turbo?? :blink:

spanky jak ktos turbiny nie przeleje olejem po zamontowaniu to problem gotowy...

Dlatego trzeba po montażu turba pokręcić rozrusznikiem z wyłączoną pompą paliwa, tak aby oleju trochę napompało :wink4: Zamiast od razu odpalać.


Audi Turbo Quattro 20V

Car Audio: 5 Cylindrów turbo :D

Audi A5 3.0TDI Quattro

Share this post


Link to post
Share on other sites

I można jeszcze wirnik od strony zimnej paluchami przytrzymać, coby nie chciał się kręcić.

Poza jeszcze przed zakręceniem dopływu oleju też kręcimy rozrusznikiem, żeby dotarł olej tam gdzie byśmy go oczekiwali na końcu przewodu zasilania olejem.


A4 1.8 T AEB'95/ czerwień isis-metalic/ 1,0 Bar w peak-u
Passat NMS kodowanie lamp USA -> EUR

A6 4G, A3 8V i inne MQB - - - kodowanie lamp USA -> EUR itp.
PL MENU z LEKTOREM MMI 3G LOW, 3G HIGH, MAPY 2G 3G LOW, 3G HIGH, 3G+

Share this post


Link to post
Share on other sites

2k zł złote to dużo za turbo?? :blink:

Za uzywke po 70kkm? ze tak sie wyraze W ch***j duzo.

Zawsze można dać za nową 4k zł :gwizdanie:


Audi Turbo Quattro 20V

Car Audio: 5 Cylindrów turbo :D

Audi A5 3.0TDI Quattro

Share this post


Link to post
Share on other sites

2k zł złote to dużo za turbo?? :blink:

Za uzywke po 70kkm? ze tak sie wyraze W ch***j duzo.

Zawsze można dać za nową 4k zł :gwizdanie:

Używka BRD kosztuje ok 1300-1500pln, nie więcej. DS Wrocław miał po 1650pln z montażem, więc nie piszcie, że 2000pln to mało... :wink4:

No - chyba, że nie doczytałem i piszecie o innej suszarce... :gwizdanie:

Share this post


Link to post
Share on other sites

spanky jak ktos turbiny nie przeleje olejem po zamontowaniu to problem gotowy...

oki ... myslalem ze to jest oczywiste .... :wink4:


https://www.facebook.com/edctuning

www.edc-tuning.pl

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET

tel. 606 114 000

Share this post


Link to post
Share on other sites

nowa kosztuje 7-8k a nie 4k.

Mówiłem już o jakimś turbo ściąganym ze stanów np. , a nie z ASO.


Audi Turbo Quattro 20V

Car Audio: 5 Cylindrów turbo :D

Audi A5 3.0TDI Quattro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...