Strażak R1 0 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Witam wszystkich , mam problem ze skrzynią multitronic w B6 z 2001r ,mianowicie nie wyświetla w jakim jest położeniu PRND tylko podświetla wststkie znaki , a po przełączeniu na wirtualną nie można zmienić biegów .Czy to może być sterownik? Może orientuje się ktoś jaki może byc koszt takiej naprawy? a czy to możiwe ze nie wyświetla żadnych błędów na zegarach ? miałem identycznie, zgłoś się do Barta_S, rozwiąże twoje problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalbi 0 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 WitamPosiadam od 4 miesiecy a4 b6 2.5 TDI v6 Avant z 2003 roku auto z multitronikiem. Po pewnym czasie skrzynia zaczeła się sypać. Oddałem auto do warsztatu po rozebraniu okazało się, że skrzynia złom totalny. Po naprawie odebrałem auto miałem taki problem, że na zegarach podświetlało biegi na czerwono ale to pewnie robiła się adaptacja. Po dotarciu do domu było już ok. Ogólnie zostawiłem dużo kasy w warstacie i teraz do rzeczy. Skrzynia chodzi bardzo fajnie nie ma efektu szarpania itd. wszytsko chodzi płynnnie. Tylko teraz panuje niska temperatura i rano jak pale auto gdy jest zimno samochod zanim sie rozgrzeje przez chwile rusza z wysokich obrotow 1,5-2 tys. po przejechaniu kilkunastu metrow jest ok. gdzieś czytalem, że mutli tak maja nie jestem do końca przekonany czy tak powinno być wcześniej nie miałem strczności z automatem dlatego pytam czy to normalne w tych skrzyniach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Witam Posiadam od 4 miesiecy a4 b6 2.5 TDI v6 Avant z 2003 roku auto z multitronikiem. Po pewnym czasie skrzynia zaczeła się sypać. Oddałem auto do warsztatu po rozebraniu okazało się, że skrzynia złom totalny. Po naprawie odebrałem auto miałem taki problem, że na zegarach podświetlało biegi na czerwono ale to pewnie robiła się adaptacja. Po dotarciu do domu było już ok. Ogólnie zostawiłem dużo kasy w warstacie i teraz do rzeczy. Skrzynia chodzi bardzo fajnie nie ma efektu szarpania itd. wszytsko chodzi płynnnie. Tylko teraz panuje niska temperatura i rano jak pale auto gdy jest zimno samochod zanim sie rozgrzeje przez chwile rusza z wysokich obrotow 1,5-2 tys. po przejechaniu kilkunastu metrow jest ok. gdzieś czytalem, że mutli tak maja nie jestem do końca przekonany czy tak powinno być wcześniej nie miałem strczności z automatem dlatego pytam czy to normalne w tych skrzyniach ? Wchodzenie na obroty gdy ATF jest zimny to normalne zachowanie automatycznej skrzyni biegów - nie tylko Multitronika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalbi 0 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Dzięki bo zaczynałem już się martwić, że coś jest nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertw78 0 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 a czy z taką usterką można jeżdzić czy lepiej nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Odczytaj i wklej log błędu ze sterownika skrzyni biegów - muszę mieć chociaż jakieś podstawowe dane aby udzielić takiej odpowiedzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertw78 0 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) błąd który mam to 17090 -czujnik położenia drążka zmiany biegów kod identyfikacji sterownika 01J927156CR V30 01J 2.0I 5V RdW numer wersji 2011 kontroler, kodowanie odmian 00001 może coś to pomoże Edytowane 8 Grudnia 2014 przez robertw78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefandob111 0 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 witam, czeka mnie wymiana oleju w skrzyni multitronic, silnik 1.8 T, przebieg 187 tys. km. Nie jestem w stanie przed Świętami wybrać się do Wrześni... CZy jest na Mazowszu jakiś warsztat, w którym można zrobić wymianę oleju, może w serwisie audi, i mieć pewność, że zrobią to dobrze? z góry dziękuję za podpowiedź... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalbi 0 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Mam problem z autem a4 b6 2,5 tdi multi. Przy stałej prędkości falują obroty jadę powiedzmy 100km/h i obroty falują +/- o jakieś 100-200. Czy może to być problem szkrzyni czy raczej szukać przyczyny w silniku ? Skrzynia była remontowana, niedawno zmieniany olej na nowy, możliwe że to wina adaptacji i trzeba zrobić nową ? Bo po zmianie oleju wydaje mi się, że ta operacja w ogóle nie była robiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 błąd który mam to 17090 -czujnik położenia drążka zmiany biegów kod identyfikacji sterownika 01J927156CR V30 01J 2.0I 5V RdW numer wersji 2011 kontroler, kodowanie odmian 00001 może coś to pomoże Sterownik do naprawy. witam, czeka mnie wymiana oleju w skrzyni multitronic, silnik 1.8 T, przebieg 187 tys. km. Nie jestem w stanie przed Świętami wybrać się do Wrześni... CZy jest na Mazowszu jakiś warsztat, w którym można zrobić wymianę oleju, może w serwisie audi, i mieć pewność, że zrobią to dobrze? z góry dziękuję za podpowiedź... Na Mazowszu niestety nie mam nikogo zaufanego - ale może osoby odwiedzające ten temat coś Ci podpowiedzą. Mam problem z autem a4 b6 2,5 tdi multi. Przy stałej prędkości falują obroty jadę powiedzmy 100km/h i obroty falują +/- o jakieś 100-200. Czy może to być problem szkrzyni czy raczej szukać przyczyny w silniku ? Skrzynia była remontowana, niedawno zmieniany olej na nowy, możliwe że to wina adaptacji i trzeba zrobić nową ? Bo po zmianie oleju wydaje mi się, że ta operacja w ogóle nie była robiona. Wymiana ATF nie wymaga wykonania nowej adaptacji - ale możesz od tego zacząć. Jeśli problem nadal będzie się powtarzał - zapraszam na naprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strażak R1 0 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Auto zrobione - naprawiony sterowniku i litr oleju za mało - wrażenia z jazdy bezcenne Świetne uczucie kiedy nagle skrzynia zostaje cudownie wyleczona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Czy ktoś może mi powiedzieć czy silnik w manualu różni się od tego multi, czeka mnie przeszczep serducha, a na jednej z aukcji wyczytałem, że są róże i już zgłupiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 motor zostaje ten sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 motor zostaje ten sam. nie nie skrzynia zostaje ta sama, motor zmieniam bo się posypał ale rozumiem, że będzie pasowało wszystko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 aaa, no tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) a jeszcze inaczej, skrzynia multitronic oznaczenie FSD czy mogę wrzucić inny silnik np BEX , chodzi mi o to czy skrzynia wytrzyma czy lepiej tego nie robić ? w serii miałem silnik AVJ Edytowane 21 Grudnia 2014 przez Miszka82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Jeśli zostawiasz skrzynię FSD to szukaj jednak silnika AVJ. Masz tu wszystko gotowe - osprzęt silnika pasuje, sterownik silnika masz prawidłowy no i wiązki elektryczne wszystko się zgadza... Da się oczywiście zamontować BEXa ale wymagałoby to więcej przeróbek niż może się wydawać na początek (chodzi bardziej o elektronikę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Bart bardziej mi chodzi o to czy skrzynia to wytrzyma, jeśli kupię BEX to kompletny z wiązką, sterownikiem i osprzętem itp Edytowane 21 Grudnia 2014 przez Miszka82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Jeśli kupisz kompletnego BEXA to i tak d*pa bo skrzynkę masz z pierwszej generacji a więc do skrzyni leci inna wiązka (wtyczka, więcej kabli, CAN). Zatem sterownik skrzyni do wymiany... Poza tym, masz starszy soft, starsze wersje elementów mechanicznych w skrzyni - nie mają takiej wytrzymałości jak te w poprawionej wersji. Moim zdaniem montaż BEX wiąże się tutaj z ryzykiem zbyt szybkiego zużywania się obecnej przekładni (nie mówiąc już o tym, że dopasowanie FSD do BEX też tak jak napisałem, będzie wymagało nieco przeróbek). Szukaj AVJ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 dzięki odpuszczam w takim razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się