Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Jako starszy pan mam pytnie do kolegów. Czy podsumowując lata waszych doświadczeń warto kupic - oczywiście po dochowania staranności przy zakupie - Audi a4 b8 2.0 tdi z multitronikiem przy przebiegu 170 000 km. Czy użytkowanie takiego auta przy regularnym serwisie nie przyniesie ponad przeciętnych kosztów itp.

---------- Post dopisany at 08:26 ---------- Poprzedni post napisany at 08:20 ----------

Rocznik tego auta to 2010 - kombi.

Liczę na opinie i rady.

Pozdrawiam wszystkich.

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam !

Jako starszy pan mam pytnie do kolegów. Czy podsumowując lata waszych doświadczeń warto kupic - oczywiście po dochowania staranności przy zakupie - Audi a4 b8 2.0 tdi z multitronikiem przy przebiegu 170 000 km. Czy użytkowanie takiego auta przy regularnym serwisie nie przyniesie ponad przeciętnych kosztów itp.

---------- Post dopisany at 08:26 ---------- Poprzedni post napisany at 08:20 ----------

Rocznik tego auta to 2010 - kombi.

Liczę na opinie i rady.

Pozdrawiam wszystkich.

Jeśli zaraz po zakupie wymienisz dwumas to przy regularnej wymianie ATF do 300 000km pochodzi ;)

Opublikowano
Jaki jest orientacyjny koszt wymiany takiej dwumasy oraz ile kosztuje olej atf na dzień dzisiejszy ?

Z góry dziękuję.

Po dwumas zapukaj do tego pana

http://a4-klub.pl/members/tom77-9739/

Opublikowano
ciekawe dane z wytrzymałościami w Nm skrzyń

Category:Transmissions - Ross-Tech Wiki

To są chyba stare dane, bo te multi też do 3.0TDI pakują już :wink:

Aktualny max. przewidziany przez producenta to 400Nm. Ta lista jest trochę z kapelusza - ktoś wziął do ręki katalog A4 B6, zobaczył w jakiej najmocniejszej jednostce była montowana, odczytał wartość Nm i wrzucił do tabelki...

Opublikowano

Witam wszystkich.Miałem wielką przyjemność być wczoraj na wymianę ATF w moim multi u Bartka.Człowiek pełen wiedzy, zaangażowania i z sercem na dłoni.Przyjemnie jest wiedzieć, że są jeszcze na tym podłym świecie tacy ludzie, którzy mają pasję, ogromną wiedzę, cierpliwość do nie do końca wiedzących o czym mówią ( mowa o mnie ) ludzi.Skromny, spokojny, pełen profesjonalizmu gościu.Wymienił olej, sprawdził autko, zwrócił uwagę na drobne usterki, cierpliwie wyjaśnił jak używać skrzyni aby jak najdłużej dobrze służyła i odpowiedział na milion pytań ( zabrałem mu pół dnia ).Dziękuję Bartek i mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz.Multi lata jak wariat na nowym ATF.

Opublikowano
Witam wszystkich.Miałem wielką przyjemność być wczoraj na wymianę ATF w moim multi u Bartka.Człowiek pełen wiedzy, zaangażowania i z sercem na dłoni.Przyjemnie jest wiedzieć, że są jeszcze na tym podłym świecie tacy ludzie, którzy mają pasję, ogromną wiedzę, cierpliwość do nie do końca wiedzących o czym mówią ( mowa o mnie ) ludzi.Skromny, spokojny, pełen profesjonalizmu gościu.Wymienił olej, sprawdził autko, zwrócił uwagę na drobne usterki, cierpliwie wyjaśnił jak używać skrzyni aby jak najdłużej dobrze służyła i odpowiedział na milion pytań ( zabrałem mu pół dnia ).Dziękuję Bartek i mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz.Multi lata jak wariat na nowym ATF.

Mariusz - widzę, że obiad w Margeritta rzeczywiście Ci smakował :grin:

Opublikowano

Teraz to przesadziłeś, to było późne śniadanie-ale za to jak i przez kogo podane?!Jeśli posiłek w Bartka mieście to oczywiście tylko w Margeritta.

Opublikowano
73hrabia jeździłeś do wrześni wymieniać olej ??? u nas nikt tego nie zrobi ?
Opublikowano

Witam,

Panowie czy miał ktoś podobny przypadek,samochód po wrzuceniu R czasami D pod górkę gaśnie,nie wiem czym jest dobry mechanik od multi w Krakowie,mam się już bać? shock3:

Opublikowano
Witam,

Panowie czy miał ktoś podobny przypadek,samochód po wrzuceniu R czasami D pod górkę gaśnie,nie wiem czym jest dobry mechanik od multi w Krakowie,mam się już bać? shock3:

Spróbuj wykonać nową adaptację. Ale skoro gaśnie - to jest to już problem. Niestety jednostki 2000-2003 są bardziej narażone na usterki...

Opublikowano

Witam

Od nie dawna jestem posiadaczem tego jak teraz twierdze "nieszczęsnego" multi. Wszystko pięknie działało az dwa miechy od kupna. Problem mam taki że skrzynka czasami wchodzi w tryb serwisowy ale troche dziwnie. Auto np. jedzie normalnie, a gdy się zatrzymam i zgaszę motor to czasami przy następnym uruchomieniu pojawia się problem taki że wywala błąd skrzyni lub zapala się choinka kontrolek na fisie. Wystarczy wyjąć kluczyk ze stacyjki poczekać chwilkę i dalej jest ok. Zauważyłem też że przy tym nie zapala się kontrolka od świec żarowych. Mechanicy niestety rozkładają ręce bo vag w zasadzie nic nie pokazuje. Co wy na to????

Pozdrawiam

PS. śledzę od kilku lat to forum i ciekawych rzeczy tu się można dowiedzieć :)

Opublikowano
Witam

Od nie dawna jestem posiadaczem tego jak teraz twierdze "nieszczęsnego" multi. Wszystko pięknie działało az dwa miechy od kupna. Problem mam taki że skrzynka czasami wchodzi w tryb serwisowy ale troche dziwnie. Auto np. jedzie normalnie, a gdy się zatrzymam i zgaszę motor to czasami przy następnym uruchomieniu pojawia się problem taki że wywala błąd skrzyni lub zapala się choinka kontrolek na fisie. Wystarczy wyjąć kluczyk ze stacyjki poczekać chwilkę i dalej jest ok. Zauważyłem też że przy tym nie zapala się kontrolka od świec żarowych. Mechanicy niestety rozkładają ręce bo vag w zasadzie nic nie pokazuje. Co wy na to????

Pozdrawiam

PS. śledzę od kilku lat to forum i ciekawych rzeczy tu się można dowiedzieć :)

Odczyt błędów na dzień dobry - zapewne uszkodził się sterownik...

Opublikowano

Pewnie zrobią ale miałem po drodze do Bartka to zajechałem.pzdr

Opublikowano

podskoczę jeszcze raz na odczyt błędów i wypisze co wyskakuje. co do sterownika to też naczytałem się o jego regeneracji i nikt podobno nie daje pewności na taką naprawę. Przerabiam powoli temat przekładki na manual ale jakoś szkoda tego multi bo jedzie się nim zaje.....e!

Opublikowano
podskoczę jeszcze raz na odczyt błędów i wypisze co wyskakuje. co do sterownika to też naczytałem się o jego regeneracji i nikt podobno nie daje pewności na taką naprawę. Przerabiam powoli temat przekładki na manual ale jakoś szkoda tego multi bo jedzie się nim zaje.....e!

Przyjedź - zobaczymy co da się zrobić (będzie dobrze :thumbup1:).

Opublikowano
podskoczę jeszcze raz na odczyt błędów i wypisze co wyskakuje. co do sterownika to też naczytałem się o jego regeneracji i nikt podobno nie daje pewności na taką naprawę. Przerabiam powoli temat przekładki na manual ale jakoś szkoda tego multi bo jedzie się nim zaje.....e!

Przyjedź - zobaczymy co da się zrobić (będzie dobrze :thumbup1:).

Tak w sumie to kiedy byśmy się mogli umówić abyś luknął na moją furkę swym okiem. :)

Opublikowano
podskoczę jeszcze raz na odczyt błędów i wypisze co wyskakuje. co do sterownika to też naczytałem się o jego regeneracji i nikt podobno nie daje pewności na taką naprawę. Przerabiam powoli temat przekładki na manual ale jakoś szkoda tego multi bo jedzie się nim zaje.....e!

Przyjedź - zobaczymy co da się zrobić (będzie dobrze :thumbup1:).

Tak w sumie to kiedy byśmy się mogli umówić abyś luknął na moją furkę swym okiem. :)

Wyjeżdżam jutro i nie będzie mnie do niedzieli - w niedzielę wieczorem skontaktuj się ze mną (telefon masz w pierwszym poście).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...