maly1172 Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 Witam ostatnio zauważyłem coś niepokojącego jak podkręcę obroty ponad 3000 tysiące to pojawia się czarny dym nie mam pojęcia co się mogło stać nie mam problemu z silnikiem jestem z niego zadowolony jak na ten rocznik i przebieg pali bardzo mało co prawda nie kręcę go wysoko bo 3000 tysiaki spokojnie mi wystarcza ale chciałbym wiedzieć co to może być za sugestie dziękuję
Dżej Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 A przegazuj go tak do 4500 na trójce, oczywiście po rozgrzaniu silnika, parę razy co by sobie wydech przeczyścić.
220483 Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 U mnie, przyczyną czarnego dymu była nieszczelność w układzie dolotowym. Przejrzyj go dokładnie i może coś znajdziesz.
Dżej Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 A miałeś problemy z mocą? VAG coś pokazywał?
maly1172 Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 nie mam żadnego problemu z samochodem zbiera się jak na 90 konny silnik ok przejechałem nim 1200 kilometrów na jednym zbiorniku więc wydaje mi się że spalanie jest ok a jechałem po niemieckich autobanach więc nie jechalem 90 na godzinę i włączoną klimą więc rezultat jest dobry tylko skąd ten ciemny dym w moim silniku nie ma zmiennej geometrii kierownicy więc ten problem nie występuje
MRoger Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 najpewniej dziura w dolocie ... sprawdź dokładnie cały dolot !
grabson765 Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 sadza w wydechu przegon go troche z wiekszymi obrotami i predkosciami, i jak wszystko jest ok z silnikiem to przestanie dymic... no chyba ze masz dziure w dolocie ale to wtedy by dymil juz wczesniej
maly1172 Opublikowano 18 Września 2009 Autor Opublikowano 18 Września 2009 Ok dziękuję sprubuję tak zrobić i dam odpowiedz
aju Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 niekoniecznie dymił by wcześniej! Czasami dziurka jest małą i/lub w nietypowym miejscu i dopiero przy większych obrotach (doładowaniu) dziura zaczyna być przeskodą. Spotkałem się kiedyś z przypadkiem w pasacie że inter był nieszczelny na łączeniu a wychodziło to dopiero przy pewnym ciśnieniu i wtedy auto kopciło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się