PINIOWROCLAW Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Witam panowie mam problem z wentylatorem ,a dokladnie jak wylacze zaplon to wentylator sie wlacza i caly czas pracuje.Do tego dochodza dziwne trzaski z prawej strony silnika,tak jak by cos chcialo zaskoczyc a nie moze takie tykanie.Co to moze byc ?Czyzby termostat?
Wihajster Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Witam panowie mam problem z wentylatorem ,a dokladnie jak wylacze zaplon to wentylator sie wlacza i caly czas pracuje.Do tego dochodza dziwne trzaski z lewej strony silnika,tak jak by cos chcialo zaskoczyc a nie moze takie tykanie.Co to moze byc ?Czyzby termostat? pewnie czujnik temperatury padł...
PINIOWROCLAW Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 To jest takie naprawde mocne stukanie,wlasnie bylem teraz przy samochodzie i nie moge odpalic .Zadna kontrolka sie nie swieci i nic nie pokazuje.Moze to byc przepustnica?
ALBINEK Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Możliwe że wentylator się nie wyłączył i rozładował akumulator.Podłącz póżniej Vaga i zobaczysz co się dzieje.Jak to czujnik to go pokaże.O jakie przepustnicy piszesz?
Ambro Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 To jest takie naprawde mocne stukanie,wlasnie bylem teraz przy samochodzie i nie moge odpalic .Zadna kontrolka sie nie swieci i nic nie pokazuje.Moze to byc przepustnica? Jeśli po przekręceniu kluczyka wszystko nic się nie zapala to masz rozładowany aku
PINIOWROCLAW Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 Akumulator jest ok,tzn nie pokazuje zadnego bledu na desce o to mi chodzilo.Pisze o przepustnicy ktora jest po prawej stronie silnika.Odlaczylem wtyczke stukanie ustalo,ale nie moge odpalic auta.
Ambro Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Może walnięty czujnik temp. podaje komputerowi błędne odczyty . np. o bardzo wysokiej temp. silnika i nie pozwala mu odpalić Nie jestem pewien trochę zgaduje.
ALBINEK Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Po prawej stronie silnika jak stoisz do niego przodem jest EGR,po lewej przepływka powietrza.O którą przepustnice chodzi?
PINIOWROCLAW Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 Tak ,po prawej stronie jak stoisz przodem.
ALBINEK Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Jaki masz przebieg ,może już pora wyczyścić EGR.Ja w swoim mam ponad 200tyś. czyściłem w zeszłym tygodniu.Byłem mile zaskoczony bo nie był mocno zabrudzony.Wcześniej czyściłem też w BLB u kolegi z podobnym przebiegiem to tam miał coś w rodzaju rozgrzanej smoły.Najlepiej sprawdzić Vagiem co się dzieje.
PINIOWROCLAW Opublikowano 18 Września 2009 Autor Opublikowano 18 Września 2009 Przebieg okolo 200tys,ale EGR to jest inny zawor,ja mowie o przepustnicy do ktorej podpinasz wtyczke kolo zaworu EGR[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 14:22_________________________________________________Panowie podlaczylem scana i pokazalo bledy P1601 P1672 P1945 czyli sa to bledy zwiazane z wentylatorem.[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2009, 09:24_________________________________________________Problem rozwiazany,okazalo sie,ze woda sie dostala do boxu gdzie znajduje sie ECU i przekazniki.Przekazniki byly zalane woda do polowy,wyniana przekaznikow okazala sie wystarczajaca.pozdrawiam
ALBINEK Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 No to super.Wyczyść te miejsce w którym blokuje się woda musi mieć ujście.Uszczelnij ECU.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się