Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Po włączeniu zapłonu kręci się wentylator


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie mam problem z wentylatorem ,a dokladnie jak wylacze zaplon to wentylator sie wlacza i caly czas pracuje.Do tego dochodza dziwne trzaski z prawej strony silnika,tak jak by cos chcialo zaskoczyc a nie moze takie tykanie.Co to moze byc ?Czyzby termostat?

Opublikowano

Witam panowie mam problem z wentylatorem ,a dokladnie jak wylacze zaplon to wentylator sie wlacza i caly czas pracuje.Do tego dochodza dziwne trzaski z lewej strony silnika,tak jak by cos chcialo zaskoczyc a nie moze takie tykanie.Co to moze byc ?Czyzby termostat?

pewnie czujnik temperatury padł...
Opublikowano

To jest takie naprawde mocne stukanie,wlasnie bylem teraz przy samochodzie i nie moge odpalic .Zadna kontrolka sie nie swieci i nic nie pokazuje.Moze to byc przepustnica?

Opublikowano

Możliwe że wentylator się nie wyłączył i rozładował akumulator.Podłącz póżniej Vaga i zobaczysz co się dzieje.Jak to czujnik to go pokaże.O jakie przepustnicy piszesz?

Opublikowano

To jest takie naprawde mocne stukanie,wlasnie bylem teraz przy samochodzie i nie moge odpalic .Zadna kontrolka sie nie swieci i nic nie pokazuje.Moze to byc przepustnica?

Jeśli po przekręceniu kluczyka wszystko nic się nie zapala to masz rozładowany aku :kwasny:

Opublikowano

Akumulator jest ok,tzn nie pokazuje zadnego bledu na desce o to mi chodzilo.Pisze o przepustnicy ktora jest po prawej stronie silnika.Odlaczylem wtyczke stukanie ustalo,ale nie moge odpalic auta.

Opublikowano

Może walnięty czujnik temp. podaje komputerowi błędne odczyty . np. o bardzo wysokiej temp. silnika i nie pozwala mu odpalić :mysli: Nie jestem pewien trochę zgaduje.

Opublikowano

Po prawej stronie silnika jak stoisz do niego przodem jest EGR,po lewej przepływka powietrza.O którą przepustnice chodzi?

Opublikowano

Jaki masz przebieg ,może już pora wyczyścić EGR.Ja w swoim mam ponad 200tyś. czyściłem w zeszłym tygodniu.Byłem mile zaskoczony bo nie był mocno zabrudzony.Wcześniej czyściłem też w BLB u kolegi z podobnym przebiegiem to tam miał coś w rodzaju rozgrzanej smoły.Najlepiej sprawdzić Vagiem co się dzieje.

Opublikowano

Przebieg okolo 200tys,ale EGR to jest inny zawor,ja mowie o przepustnicy do ktorej podpinasz wtyczke kolo zaworu EGR[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 14:22_________________________________________________Panowie podlaczylem scana i pokazalo bledy

P1601

P1672

P1945

czyli sa to bledy zwiazane z wentylatorem.[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2009, 09:24_________________________________________________Problem rozwiazany,okazalo sie,ze woda sie dostala do boxu gdzie znajduje sie ECU i przekazniki.Przekazniki byly zalane woda do polowy,wyniana przekaznikow okazala sie wystarczajaca.pozdrawiam

Opublikowano

No to super.Wyczyść te miejsce w którym blokuje się woda musi mieć ujście.Uszczelnij ECU.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...