Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Największa zaleta silników elektrycznych - moment obrotowy :kox:

Opublikowano

no tak, i jest dostepny oo zerowych obrotów.

tyle ze ta wartosc to taki raczej chwyt marketingowy bo nie mozna tego przekladac na moment obrotowy w silniku spalinowym , do tego tramwaj ma 2200Nm

http://www.transportszynowy.pl/15tbudowa.php

wiec cos nie hallo. slaby z pradu jestem, ale pewnie to liczone w/g jakis innych norm albo cos..

no a porownaj wage tramwaju i takiej Audi... podejrzewam ze jednak dobrze wyjdzie... A jednostka Nm nie moze chyba byc jakos liczona inaczej :gwizdanie:

Opublikowano

Kozak ;) Lampy kosmos ;) na bank Sonar je zrobi do wszystkich możliwych modeli :polew:

Opublikowano

no tak, i jest dostepny oo zerowych obrotów.

tyle ze ta wartosc to taki raczej chwyt marketingowy bo nie mozna tego przekladac na moment obrotowy w silniku spalinowym , do tego tramwaj ma 2200Nm

http://www.transportszynowy.pl/15tbudowa.php

wiec cos nie hallo. slaby z pradu jestem, ale pewnie to liczone w/g jakis innych norm albo cos..

no a porownaj wage tramwaju i takiej Audi... podejrzewam ze jednak dobrze wyjdzie... A jednostka Nm nie moze chyba byc jakos liczona inaczej :gwizdanie:

no wlasnie sie zakreciłeś bo o to mi chodzi ze tramwaj wazy i ma wilekrotnie wieksze silniki, bo ejst na to miejsce , do tego jest zasilany z kabla a nie bateryjek... i ma polowe mniej nM. jak wezmiesz dwa razy tyle momentu i tylko ułamek masy to powienien robic do 100 w 2,5 sekundy a ten z przyspieszeniem szału nie robi...

liczona inaczej nie moze pewnie być ale wartość w oderwaniu od podania mocy silnika nie oddaje jego mozliwosci...

Opublikowano

Porównujecie suche parametry, ale nie można tego analizować w porównaniu do silników spalinowych. Trzeba wziąść pod uwagę że te parametry są najprawdopodobniej podawana dla stanu jałowego silnika elektrycznego, czyli wtedy kiedy silnik nie jest obciążony. W przypadku obciążenia silnika już tak różowo nie jest, a podczas jazdy silnik napewno będzie w stanie obciążenia a nie jałowym. Każdy z Was napewno miał do czynienia z silnikami elektrycznymi i miał okazję to zaobserwować, choć może nawet o tym nie wiedzieć. Jak macie dostęp do jakiegoś silnika to obciążcie go sobie rezystancją i wtedy zobaczycie różnicę :cool1:

Opublikowano

Zaprojektował go Polak - Kamil Łabanowicz :mysli:[br]Dopisany: 10 Październik 2009, 22:42_________________________________________________http://www.v10.pl/Nowe,Audi,R8,eTron,otrzymuje,zielone,swiatlo,do,produkcji,36005.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...