Reniu Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Audi R8 e-Tron 313hp i... 4,500Nm http://www.worldcarfans.com/109091421738/audi-r8-e-tron-officially-unveiled-with-4500nm-of-torque
Dibo Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Największa zaleta silników elektrycznych - moment obrotowy
OLO_GDA Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 no tak, i jest dostepny oo zerowych obrotów. tyle ze ta wartosc to taki raczej chwyt marketingowy bo nie mozna tego przekladac na moment obrotowy w silniku spalinowym , do tego tramwaj ma 2200Nm http://www.transportszynowy.pl/15tbudowa.php wiec cos nie hallo. slaby z pradu jestem, ale pewnie to liczone w/g jakis innych norm albo cos..
kwiatko Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Świetna sprawa z tym momentem, ale według mnie to jest AUDI TT!
Wandej Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 no tak, i jest dostepny oo zerowych obrotów. tyle ze ta wartosc to taki raczej chwyt marketingowy bo nie mozna tego przekladac na moment obrotowy w silniku spalinowym , do tego tramwaj ma 2200Nm http://www.transportszynowy.pl/15tbudowa.php wiec cos nie hallo. slaby z pradu jestem, ale pewnie to liczone w/g jakis innych norm albo cos.. no a porownaj wage tramwaju i takiej Audi... podejrzewam ze jednak dobrze wyjdzie... A jednostka Nm nie moze chyba byc jakos liczona inaczej :gwizdanie:
Maciek80 Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Kozak Lampy kosmos na bank Sonar je zrobi do wszystkich możliwych modeli
OLO_GDA Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 no tak, i jest dostepny oo zerowych obrotów. tyle ze ta wartosc to taki raczej chwyt marketingowy bo nie mozna tego przekladac na moment obrotowy w silniku spalinowym , do tego tramwaj ma 2200Nm http://www.transportszynowy.pl/15tbudowa.php wiec cos nie hallo. slaby z pradu jestem, ale pewnie to liczone w/g jakis innych norm albo cos.. no a porownaj wage tramwaju i takiej Audi... podejrzewam ze jednak dobrze wyjdzie... A jednostka Nm nie moze chyba byc jakos liczona inaczej :gwizdanie: no wlasnie sie zakreciłeś bo o to mi chodzi ze tramwaj wazy i ma wilekrotnie wieksze silniki, bo ejst na to miejsce , do tego jest zasilany z kabla a nie bateryjek... i ma polowe mniej nM. jak wezmiesz dwa razy tyle momentu i tylko ułamek masy to powienien robic do 100 w 2,5 sekundy a ten z przyspieszeniem szału nie robi... liczona inaczej nie moze pewnie być ale wartość w oderwaniu od podania mocy silnika nie oddaje jego mozliwosci...
Dibo Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Porównujecie suche parametry, ale nie można tego analizować w porównaniu do silników spalinowych. Trzeba wziąść pod uwagę że te parametry są najprawdopodobniej podawana dla stanu jałowego silnika elektrycznego, czyli wtedy kiedy silnik nie jest obciążony. W przypadku obciążenia silnika już tak różowo nie jest, a podczas jazdy silnik napewno będzie w stanie obciążenia a nie jałowym. Każdy z Was napewno miał do czynienia z silnikami elektrycznymi i miał okazję to zaobserwować, choć może nawet o tym nie wiedzieć. Jak macie dostęp do jakiegoś silnika to obciążcie go sobie rezystancją i wtedy zobaczycie różnicę
Reniu Opublikowano 21 Września 2009 Autor Opublikowano 21 Września 2009 http://www.worldcarfans.com/109092121904/audi-e-tron-to-feature-on-ps3-game-vertical-run
endriuu Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Zaprojektował go Polak - Kamil Łabanowicz [br]Dopisany: 10 Październik 2009, 22:42_________________________________________________http://www.v10.pl/Nowe,Audi,R8,eTron,otrzymuje,zielone,swiatlo,do,produkcji,36005.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się