Reniu Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Audi R8 e-Tron 313hp i... 4,500Nm http://www.worldcarfans.com/109091421738/audi-r8-e-tron-officially-unveiled-with-4500nm-of-torque
Dibo Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Największa zaleta silników elektrycznych - moment obrotowy
OLO_GDA Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 no tak, i jest dostepny oo zerowych obrotów. tyle ze ta wartosc to taki raczej chwyt marketingowy bo nie mozna tego przekladac na moment obrotowy w silniku spalinowym , do tego tramwaj ma 2200Nm http://www.transportszynowy.pl/15tbudowa.php wiec cos nie hallo. slaby z pradu jestem, ale pewnie to liczone w/g jakis innych norm albo cos..
kwiatko Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Świetna sprawa z tym momentem, ale według mnie to jest AUDI TT!
Wandej Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 no tak, i jest dostepny oo zerowych obrotów. tyle ze ta wartosc to taki raczej chwyt marketingowy bo nie mozna tego przekladac na moment obrotowy w silniku spalinowym , do tego tramwaj ma 2200Nm http://www.transportszynowy.pl/15tbudowa.php wiec cos nie hallo. slaby z pradu jestem, ale pewnie to liczone w/g jakis innych norm albo cos.. no a porownaj wage tramwaju i takiej Audi... podejrzewam ze jednak dobrze wyjdzie... A jednostka Nm nie moze chyba byc jakos liczona inaczej :gwizdanie:
Maciek80 Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Kozak Lampy kosmos na bank Sonar je zrobi do wszystkich możliwych modeli
OLO_GDA Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 no tak, i jest dostepny oo zerowych obrotów. tyle ze ta wartosc to taki raczej chwyt marketingowy bo nie mozna tego przekladac na moment obrotowy w silniku spalinowym , do tego tramwaj ma 2200Nm http://www.transportszynowy.pl/15tbudowa.php wiec cos nie hallo. slaby z pradu jestem, ale pewnie to liczone w/g jakis innych norm albo cos.. no a porownaj wage tramwaju i takiej Audi... podejrzewam ze jednak dobrze wyjdzie... A jednostka Nm nie moze chyba byc jakos liczona inaczej :gwizdanie: no wlasnie sie zakreciłeś bo o to mi chodzi ze tramwaj wazy i ma wilekrotnie wieksze silniki, bo ejst na to miejsce , do tego jest zasilany z kabla a nie bateryjek... i ma polowe mniej nM. jak wezmiesz dwa razy tyle momentu i tylko ułamek masy to powienien robic do 100 w 2,5 sekundy a ten z przyspieszeniem szału nie robi... liczona inaczej nie moze pewnie być ale wartość w oderwaniu od podania mocy silnika nie oddaje jego mozliwosci...
Dibo Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Porównujecie suche parametry, ale nie można tego analizować w porównaniu do silników spalinowych. Trzeba wziąść pod uwagę że te parametry są najprawdopodobniej podawana dla stanu jałowego silnika elektrycznego, czyli wtedy kiedy silnik nie jest obciążony. W przypadku obciążenia silnika już tak różowo nie jest, a podczas jazdy silnik napewno będzie w stanie obciążenia a nie jałowym. Każdy z Was napewno miał do czynienia z silnikami elektrycznymi i miał okazję to zaobserwować, choć może nawet o tym nie wiedzieć. Jak macie dostęp do jakiegoś silnika to obciążcie go sobie rezystancją i wtedy zobaczycie różnicę
Reniu Opublikowano 21 Września 2009 Autor Opublikowano 21 Września 2009 http://www.worldcarfans.com/109092121904/audi-e-tron-to-feature-on-ps3-game-vertical-run
endriuu Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Zaprojektował go Polak - Kamil Łabanowicz [br]Dopisany: 10 Październik 2009, 22:42_________________________________________________http://www.v10.pl/Nowe,Audi,R8,eTron,otrzymuje,zielone,swiatlo,do,produkcji,36005.html
Rekomendowane odpowiedzi