Skocz do zawartości
IGNOROWANY

R8 e-Tron


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Największa zaleta silników elektrycznych - moment obrotowy :kox:

Opublikowano

no tak, i jest dostepny oo zerowych obrotów.

tyle ze ta wartosc to taki raczej chwyt marketingowy bo nie mozna tego przekladac na moment obrotowy w silniku spalinowym , do tego tramwaj ma 2200Nm

http://www.transportszynowy.pl/15tbudowa.php

wiec cos nie hallo. slaby z pradu jestem, ale pewnie to liczone w/g jakis innych norm albo cos..

no a porownaj wage tramwaju i takiej Audi... podejrzewam ze jednak dobrze wyjdzie... A jednostka Nm nie moze chyba byc jakos liczona inaczej :gwizdanie:

Opublikowano

Kozak ;) Lampy kosmos ;) na bank Sonar je zrobi do wszystkich możliwych modeli :polew:

Opublikowano

no tak, i jest dostepny oo zerowych obrotów.

tyle ze ta wartosc to taki raczej chwyt marketingowy bo nie mozna tego przekladac na moment obrotowy w silniku spalinowym , do tego tramwaj ma 2200Nm

http://www.transportszynowy.pl/15tbudowa.php

wiec cos nie hallo. slaby z pradu jestem, ale pewnie to liczone w/g jakis innych norm albo cos..

no a porownaj wage tramwaju i takiej Audi... podejrzewam ze jednak dobrze wyjdzie... A jednostka Nm nie moze chyba byc jakos liczona inaczej :gwizdanie:

no wlasnie sie zakreciłeś bo o to mi chodzi ze tramwaj wazy i ma wilekrotnie wieksze silniki, bo ejst na to miejsce , do tego jest zasilany z kabla a nie bateryjek... i ma polowe mniej nM. jak wezmiesz dwa razy tyle momentu i tylko ułamek masy to powienien robic do 100 w 2,5 sekundy a ten z przyspieszeniem szału nie robi...

liczona inaczej nie moze pewnie być ale wartość w oderwaniu od podania mocy silnika nie oddaje jego mozliwosci...

Opublikowano

Porównujecie suche parametry, ale nie można tego analizować w porównaniu do silników spalinowych. Trzeba wziąść pod uwagę że te parametry są najprawdopodobniej podawana dla stanu jałowego silnika elektrycznego, czyli wtedy kiedy silnik nie jest obciążony. W przypadku obciążenia silnika już tak różowo nie jest, a podczas jazdy silnik napewno będzie w stanie obciążenia a nie jałowym. Każdy z Was napewno miał do czynienia z silnikami elektrycznymi i miał okazję to zaobserwować, choć może nawet o tym nie wiedzieć. Jak macie dostęp do jakiegoś silnika to obciążcie go sobie rezystancją i wtedy zobaczycie różnicę :cool1:

Opublikowano

Zaprojektował go Polak - Kamil Łabanowicz :mysli:[br]Dopisany: 10 Październik 2009, 22:42_________________________________________________http://www.v10.pl/Nowe,Audi,R8,eTron,otrzymuje,zielone,swiatlo,do,produkcji,36005.html

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...