Impulso Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 VW golf 4 AHF 110PS EGR i kolektor wyczyszczony, kat wywalony, układ podciśnienia sprawny (n75 sprawny), przepływka sprawdzona, pompa vacum bez luzów, samochód w ogóle nie dymi!!! Teraz pytanie, co sprawdzić dalej, została już tylko turbina czy może jeszcze coś innego łatwego do wymontowania?? Najnowsze logi wyglądają tak: BS 003 http://img223.imageshack.us/img223/1889/bs003.jpg BS 004 http://img401.imageshack.us/img401/8959/bs004.jpg BS 011 http://img401.imageshack.us/img401/6299/bs011.jpg Dynamiczne 000 004 008 http://img223.imageshack.us/img223/8818/dynamiczne000004008.jpg Dynamiczne 010 011 http://img524.imageshack.us/img524/740/dynamiczne010011.jpg Statyczne 000 http://img401.imageshack.us/img401/1122/statyczne000.jpg Co o tym myślicie?? Linki poprawione, nie wiem jak to przeoczyłem...
marewel Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 3 przyczyny wolnego wstawania turbo: -przepływomierz (Twój aktualnie jest w stanie agonalnym) -źle wyregulowana sztanga -opalony wirnik turbiny (raczej mało prawdopodobne)
Impulso Opublikowano 18 Września 2009 Autor Opublikowano 18 Września 2009 Najdziwniejsze jest to że sprawdzałem chyba 8 przepływek i na każdej jechał gorzej niż na tej, a tą podmieniłem od jeżdżącego AFN-na, sprawdzałem nawet od golfa 5 105ps i taki sam efekt jak na tej AFN-a, tak jak już wspomniałem podmieniałem jeszcze inne a efekt był taki, że na żadnej nie jechał do 2tys obrotów i tu można zapytać dlaczego na żadnej nie jechał z dołu?? wydaje mi się ,że problem tkwi gdzie indziej i chciałbym żebyście zasugerowali co zrobić/sprawdzić dalej, po jak najniższym kosztem... (a może miałem pecha i wszystkie przepływki które sprawdzałem były zepsute?? )
spanky Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 jezeli juz chcesz sie bawic w podmiane lmm to podmien na dedykowany do Twojego modelu a nie jaki wpadnie w lapki ... poza tym egr sie nie domyka [sprobuj go zaslepic i zobacz co sie bedzie dzialo]
Impulso Opublikowano 21 Września 2009 Autor Opublikowano 21 Września 2009 Właśnie jestem po operacji zaślepienia EGRu, efekt? brak poprawy w działaniu samochodu...
spanky Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 no to zrob logi 003 BS i wkoncu podmien lmm na dedykowany do Twojego samochodu a nie celujesz z lmm od PD-ka czy AFN-a ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się