Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE AHF] Nie jedzie do 2tyś obrotów, powyżej 2k w normie, prawie wszystko sprawdzone...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

VW golf 4 AHF 110PS

EGR i kolektor wyczyszczony, kat wywalony, układ podciśnienia sprawny (n75 sprawny), przepływka sprawdzona, pompa vacum bez luzów, samochód w ogóle nie dymi!!!

Teraz pytanie, co sprawdzić dalej, została już tylko turbina czy może jeszcze coś innego łatwego do wymontowania??

Najnowsze logi wyglądają tak:

BS 003

http://img223.imageshack.us/img223/1889/bs003.jpg

BS 004

http://img401.imageshack.us/img401/8959/bs004.jpg

BS 011

http://img401.imageshack.us/img401/6299/bs011.jpg

Dynamiczne 000 004 008

http://img223.imageshack.us/img223/8818/dynamiczne000004008.jpg

Dynamiczne 010 011

http://img524.imageshack.us/img524/740/dynamiczne010011.jpg

Statyczne 000

http://img401.imageshack.us/img401/1122/statyczne000.jpg

Co o tym myślicie??

Linki poprawione, nie wiem jak to przeoczyłem... :P

Opublikowano

3 przyczyny wolnego wstawania turbo:

-przepływomierz (Twój aktualnie jest w stanie agonalnym)

-źle wyregulowana sztanga

-opalony wirnik turbiny (raczej mało prawdopodobne)

Opublikowano

Najdziwniejsze jest to że sprawdzałem chyba 8 przepływek i na każdej jechał gorzej niż na tej, a tą podmieniłem od jeżdżącego AFN-na, sprawdzałem nawet od golfa 5 105ps i taki sam efekt jak na tej AFN-a, tak jak już wspomniałem podmieniałem jeszcze inne a efekt był taki, że na żadnej nie jechał do 2tys obrotów i tu można zapytać dlaczego na żadnej nie jechał z dołu?? wydaje mi się ,że problem tkwi gdzie indziej i chciałbym żebyście zasugerowali co zrobić/sprawdzić dalej, po jak najniższym kosztem... (a może miałem pecha i wszystkie przepływki które sprawdzałem były zepsute?? :P )

Opublikowano

jezeli juz chcesz sie bawic w podmiane lmm to podmien na dedykowany do Twojego modelu a nie jaki wpadnie w lapki ...

poza tym egr sie nie domyka [sprobuj go zaslepic i zobacz co sie bedzie dzialo]

Opublikowano

no to zrob logi 003 BS i wkoncu podmien lmm na dedykowany do Twojego samochodu a nie celujesz z lmm od PD-ka czy AFN-a ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...