Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ADR] Zwiekszenie poziomu płynu hamulcowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Normalne. Gdy zakładasz nowe klocki wciskasz tłoczki i płyn cofa się do zbioniczka. Jak jest ponad MAX to odciągnij nadmiar szczykawką.

Opublikowano

i znowu skucha :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

nie wciska sie starego płynu przez ABS(ESP) z powrotem do układu

Kolego Rademenes wymień płyn od razu na nowy !!!!!!!!!

potrzebny 1 litr

Opublikowano

i znowu skucha :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

nie wciska sie starego płynu przez ABS(ESP) z powrotem do układu

Kolego Rademenes wymień płyn od razu na nowy !!!!!!!!!

potrzebny 1 litr

Płyn wymienia się raz na dwa lata i wystarczy.Nie jest konieczna wymiana płynu przy każdorazowej wymianie klocków czy tarcz.
Opublikowano

a skąd wiesz kiedy Rademenes wymieniał`płyn hm?

jak znam życie to nigdy :>

Opublikowano

O.k jeżeli nie wymieniał lub nie wie kiedy był wymieniany to się zgadzam powinno się wymienić. Chodzi o to, że wystarczy wymiana płynu co dwa lata a nie jest konieczna przy każdej wymianie klocków.

Opublikowano

ja nie pisałem o wymianie płynu przy kazdej wymianie klocków i tarcz

tylko pisze o tym że nie wciska sie starego płynu z powrotem do układu

po co w układzie stary wypracowany płyn????? do czego????

Opublikowano

Może niech się Rademenes wypowie jak to u niego z tym płynem jest:stary czy nowy i sobie zadecyduje wymienić czy nie. bo nikt z nas nie wie jak jest naprawdę. na jego pytanie:

Wymieniłem tarcze i klocki, przód i tył, wszystko działa OK ale zwiększył sie poziom płynu hamulcowego, czy to normalne?

odpowiedziałem,że to normalne(bo jest normalne). :wink4:
Opublikowano

dla mnie nie jest to normalne..... niestety.....

Opublikowano

Witam, z tym nigdy kolego Devastation to bym nie powiedział, płyn wymieniałem na nowy 6 miesięcy temu, wiec czy musze go teraz wymieniać po wymianie tarcz i klocków?

Opublikowano

na Twoim miejscu przepłukałbym układ świeżym płynem

tak ja bym zrobił a Ty zrobisz jak uwazasz

litr dobrego płynu kosztuje 25-30 zł wiec nie majatek i 20-30 minut pracy

i pamiętaj na przyszłośc że nie wpuszcza sie starego płynu z powrotem do układu

Opublikowano

Faktycznie po wymianie płyn był przezroczysty a po wymianie tarcz i klocków zrobił sie czarny, wiec moje pytanie jest takie, kolega Devastation pisał ze nie wyciska sie starego płynu przez ABS z powrotem do układu tzn, ze przy wymianie płynu ten będący za ABS pozostaje stary nie wymieniony? Pozdrawiam

Opublikowano

możesz doprecyzowac pytanie?

nie bardzo je rozumiem

Opublikowano

Nie wiem jak używać cytatów ale to była twoja odpowiedz kolego Devastation, (nie wciska sie starego płynu przez ABS(ESP) z powrotem do układu), możesz mi to szerzej wyjaśnić, bo rozumiem to tak ze płyn wymieniony pól roku temu przy wciskaniu tłoczka wymieszał sie z tym starym z przed wymiany, czy mam racje?

Opublikowano

odpowiedz jest prozaiczna

jezeli wymieniałes klocki i tarcze to tłoczek w zacisku był wysuniety poniewaz stare elementy były zuzyte

gdy zakładałes nowe elementy musiałeś wcisnąc tłoczek, inaczej bys ich nie zamontował

tym samym nadmiar płynu z zacisku wrócił do zbiorniczka i podniósł sie jego poziom

mam nadzieje że odpowiedziałem

Opublikowano

Kolego Devastation to akurat wiem uzyskałem odpowiedz od kolegi iwadrian ze zakładając nowe elementy cofam tłoczek i zwiększa sie poziom w zbiorniku, ale zainteresowała mnie twoja odpowiedz a mianowicie na temat wyciskania starego oleju przez ABS, jeśli wymieniałem olej pół roku temu to nie jest stary, to dlaczego piszesz ze przy wciskaniu tłoczka tłoczysz stary olej przez ABS, z twojej wypowiedzi wynika ze przy każdej wymianie tarcz lub klocków należy wymienić olej?

Opublikowano

nie olej tylko płyn

a w momencie w którym wymieniasz klocki i tarcze postepujesz w nastepujacy sposób:

jedna osoba naciska dzwignie hamulca noznego i trzyma go wcisniety, druga odkręca odpowietrznik i wciska tłoczek

zuzyty płyn hamulcowy nie wraca do układu, tylko jest usuwany z układu, zakładamy nowy zestaw, dla pewnosci dodatkowo odpowietrzamy układ, dolewamy do stanu płynu i po temacie

Opublikowano

Mam ten sam problem, wzrósł mi poziom płynu hamulcowego po wymianie tarcz i klocków. Po postach kolegi devastation wiem dlaczego tak się dzieje. Teraz moje pytanie czy muszę wymieniać płyn na nowy (wymieniałem kilka miesięcy temu) czy poprostu odebrać nadmiar strzykawką? :mysli:

Opublikowano

a kto odkręca odpowietrzniki przy wymianie klocków czy tarcz hamulcowych? przednie wkręcasz,tył natomiast wciskasz i wkręcasz i w zbiorniczku full normalna sprawa,jeżeli nie wiesz kiedy był zmieniany płyn dot4 to zmień.

Opublikowano

a kto odkręca odpowietrzniki przy wymianie klocków czy tarcz hamulcowych? przednie wkręcasz,tył natomiast wciskasz i wkręcasz i w zbiorniczku full normalna sprawa,jeżeli nie wiesz kiedy był zmieniany płyn dot4 to zmień.

Kolego napisałem, że kilka miesięcy wymieniałem płyn :cool1:

Skoro przed wymianą klocków i tarcz układ potrzebował pewną ilość płynu to dlaczego po wymianie potrzebuje go mniej? Na logikę ilość płynu powinna się wyrównać czy jednak muszę odebrać nadmiar?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...