roberts88 Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 to u mnie szarpie tylko jak ruszam z jedynki i jak kilka razy w korku ruszę a jak wrzucam 2 i 3 i czy jadę 120 czy 80 i czy przyśpieszam z gazem w podłodze czy na pół gazu żadnego szarpania niemam tylko jak ruszam z miejsca jak stopniowo dodaje gaz puszczając sprzęgło czyli przy normalnym ruszaniu eh a i jeszcze u mnie sprzęgło wysoko bierze prawie na samej górze ale nieślizga
pjngwjn Opublikowano 28 Września 2009 Autor Opublikowano 28 Września 2009 u mnie tez wysoko bierze ale nie na samej gorze i mnie sie nie slizga. powracajac do tematu.moim problemem moze byc koło dwumasowe, sprzęgło, jakieś tam sprzężyny?
roberts88 Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 ja u siebie taksamo podejrzewam koło dwumasowe ale zobacze co będzie sie dalej działo narazie niemam funduszy na napewnie a to pewnie niemały wydatek będzie a i jak ktoś miał u siebie takie coś to jak długo da sie z tym jeździć miesiąc dwa trzy?
valdi80 Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 Valdi mam to samo ale to chyba normalne ... tymczasowe rozwiązanie? przyspieszaj stopniowo. to i tak jest lepsze niż gwałtowne i nie wciskaj gazu do podłogi bo to nie daje 100%mocy. 100% mocy daje gaz wciśnięty 3/4 /udowodnione/. przy wduszonym do podłogi pedale gazu jeszcze więcej spala paliwa a przyspiesza identycznie tak samo jak przy wciśniętym na 3/4 pedale gazu ) Hehe, tak wiem że na 3/4 jest maks. moc, a wciśnięcie pedału do podłogi tylko zwiększa zużycie paliwa. Ale denerwuje mnie, jak mam 120 i chcę wyprzedzić i nagle gdy jestem na równi z innym autem, zaczyna szarpać, bo już mam 140 albo 150 Nie znam się na tym zupełnie, jaki jest koszt tego koła dwumasowego ? Czy to jest w każdym aucie ??
pjngwjn Opublikowano 29 Września 2009 Autor Opublikowano 29 Września 2009 Raczej w każdym ale wiesz, znajdziesz na forum nazwy hurtownii z Warszawy jest jedna a druga z Krakowa które polecam gdzie na pewno dowiesz się o cenie takiego koła. Patrzyłem na allegro pod takie audi a4 to koszta 500-900zł takie koło. Nie wiem jaka firma bo się na tym nie znam, doradzą Ci przez telefon i w dodatku dostaniesz jakiś tam rabat na jakieś tam hasło: a4 klub czy audi a4 jakoś tak. poczytaj w działach na pewno znajdziesz. jak nie możesz wyprzedzić to redukcja i jazda :D:D
cajun Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 jak nie możesz wyprzedzić to redukcja i jazda :D:D Hm, ostatnio miałem lekki problem z wyprzedzaniem. Przy ok. 110 km/h w trakcie wyprzedzania na czwórce nagle poczułem, że samochód zaczął jakby tracić moc. Wyglądało to tak, jakby - przy delikatnym wciskaniu gazu podczas wyprzedzania - zamiast dalej płynnie nabierać prędkości dotarł do jakiegoś pułapu mocy i lekko go przydusiło. Ale ani nie miałem jakiejś wielkiej prędkości, ani krańcowych obrotów. Nie mam pojęcia co się stało...
Dżej Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 cajun Mmmm... dizelek i objawy jak przy przejściu w tryb awaryjny. Może być dziurawy dolot, padnięta przepływka, albo pada turbo. W związku z tym no i zobacz jakie błędy Ci pokaże.
Miszka82 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 ja mam podobny problem ale przedstawia sie on następująco, wrzucam bieg puszczam sprzęgło jest jarpnięcie chyba, że puszczam bardzo bardzo powoli to jest normalnie, oprócz tego przy zmianie biegów przeniesienie napędu nie nastepuje od razu tylko"na raty" są odczuwalne szarpnięcia w stylu nauki jazdy tzw żabka, to samo jest przy przejeżdżaniu przez próg zwalniajacy- po przejechaniu progu gdy auto juz przednimi kołami jest za progiem(gazu nie dodaję auto toczy się swoim pędem) odczuwalne są te szarpnięcia. Wiecie może cos na ten temat ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się