gtados Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Witam Dzisiaj postanowiłem zrobić logi. Mam nadzieję, że dobrze to uczyniłem. Mój silnik to 1z 90'tka, chociaż w planach jest wymiana wtrysków na większe. Vag nie znalazł żadnych błędów. Autko było wygrzane do 90*. Próby statyczne: - grupy normalne: *000, 001, 003 * 004, 007, 013 -grupy Basic Setting: * 000 * 003 * 004 * 011 Próby dynamiczne: -grupy normalne: * 000, 001, 003 * 004, 008, 010 * 000, 003, 011 Liczę na Waszą pomoc, bo autko ostatnio coś zamula i myślę o wycięciu kata. Dzięki Pozdrawiam
grzanek85 Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Logi źle zrobione, poza tym brak doładowania i pewnie dziura w dolocie jak stodoła..
przemik Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 gtados Zacznij od kontroli : - szczelnosci ukladu dolotowego - sprawdzeniu wezykow ukladu nadcisnienia - poprawnosci pracy zaworu upustowego (domykanie) Jesli cos znajdziesz... powtorz dynamiczne i ponownie statyczne (loguj dluzej ok. 20 sek) Pozdrawiam
gtados Opublikowano 22 Września 2009 Autor Opublikowano 22 Września 2009 Witam ponownie. Dzięki za zainteresowanie. Sprawdziłem dzisiaj dolot i dokręciłem opaski na łączeniach. Podkręciłem też lekko sztangę zgodnie z z tym wątkiem http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html. Różnica między zadaną wartością MAP doładowania a rzeczywistą jest teraz max 100 mbar i odczuwalny przyrost mocy. Spróbuje jeszcze podkręcić aby zmniejszyć różnicę. Myślę też aby przeczyścić zawór EGR. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się