cdj Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Do 140km/h autko idzie pieknie zwlaszcza zmieniajac biegi przy wysykich obrotach . Czy przegrzanie go na autostradzie pomoze? Bo tam bedzie mozna go powoli rozkrecic, na zwyklej trasie mam za czesto zakrety. * nazywaj prosze watki zgodnie z regulaminem [Musashi]
Wihajster Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Do 140km/h autko idzie pieknie zwlaszcza zmieniajac biegi przy wysykich obrotach . Czy przegrzanie go na autostradzie pomoze? Bo tam bedzie mozna go powoli rozkrecic, na zwyklej trasie mam za czesto zakrety. ale do czego zmierzasz
cdj Opublikowano 24 Września 2009 Autor Opublikowano 24 Września 2009 Od 140hm/h juz ciezko wskazowka predkosciomierza sie podnosi, czy tak jest ze pozniej to juz trzeba go rozbujac?
Wihajster Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Od 140hm/h juz ciezko wskazowka predkosciomierza sie podnosi, czy tak jest ze pozniej to juz trzeba go rozbujac? masz 110 KM wiec jak chcesz więcej wrażeń do wirusa trza zapakować :gwizdanie:
cdj Opublikowano 24 Września 2009 Autor Opublikowano 24 Września 2009 tak wiec moje watpliwosci rozwiane, do szczescia mi wiecej nie trzeba niz te 140km/h pozdrawiam
wojtek26 Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Zrób logi to bedzie wiadomo czy wszystko jest OK ale wydaje mi sie ze przy wyzszych obrotach lmm nie domaga lub N-75.
MRoger Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Na autostradzie powinien do 190-200 spokojnie się rozpędzać.
Musashi Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Do 140km/h autko idzie pieknie zwlaszcza zmieniajac biegi przy wysykich obrotach . Czy przegrzanie go na autostradzie pomoze? Bo tam bedzie mozna go powoli rozkrecic, na zwyklej trasie mam za czesto zakrety. w czym ma pomagac owo przegrzanie na autostradzie i jak zamierzasz przegrzac auto? spuscisz plyn chlodzacy? sadze ze powinienes tak jak koledzy napisali, wykonac logi dynamiczne i statyczne, zamiescic na forum, i wtedy mozemy porozmawiac nt kondycji twojego furacza
Dżej Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 A może koledze chodziło o przegonienie albo przegazowanie?
tomek21420 Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 Ja tam sie nie znam ale przy 110km powinien isc wiecej jak 140 moj idzie ponad 215 na autobanie[br]Dopisany: 26 Wrzesień 2009, 21:22_________________________________________________i mi do 180 wskazowka idzie dosc szybko dopiero pozniej zwalnia
Dev Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 najpierw VAG podejrzewam przeładowanie, awaria N75
jaksebastian Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 przy przeładowaniu przeszedł by w awaryjny a kolega nic o tym nie pisze, mamy te same silniki mi ładnie ciągnie przynajmniej do 160km/h
zen64 Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 przy przeładowaniu przeszedł by w awaryjny a kolega nic o tym nie pisze, mamy te same silniki mi ładnie ciągnie przynajmniej do 160km/h kolega zapewne nawet nie wie że auto ma w trybie awaryjnym, panowie przecież 140km/h dla tego silniczka to pestka, jak koledzy radzą podpiąć pod vaga będzie wiadomo co się dzieje z autem
manny90 Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 Ja obstawiam turbinę. Identyczny silnik mam w skodzie octavii. 3 miesiące temu był ten sam problem, podjechałem do ASO podpięli pod komputer i okazało się, że turbina niedomaga. Przeczyszczenie i mała regeneracja pomogła.
Rafaell Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 przy przeładowaniu przeszedł by w awaryjny a kolega nic o tym nie pisze, mamy te same silniki mi ładnie ciągnie przynajmniej do 160km/h kolega zapewne nawet nie wie że auto ma w trybie awaryjnym, panowie przecież 140km/h dla tego silniczka to pestka, jak koledzy radzą podpiąć pod vaga będzie wiadomo co się dzieje z autem jesli auto wpadło w tryb awaryjny to w całym zakresie obrotów nie ma mocy, rozpędza się wtedy ja cc700 a prędkość maksymalna ledwo dochodzi do 140km/h. jeśli kolega odczuwa brak mocy dopiero po przekroczeniu 140km/h czyli powyżej 3tyś obrotów to może być wina przpływki
krolu Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 A ja obstawiam dziurę w dolocie nawet wiem, który wężyk na 90 %, tylko nie kupuj go w ASO... :gwizdanie: potem zrobię Ci fotkę, bo teraz już ciemno i sobie go sprawdzisz... Byc może kolega nie ma dostępu do Vaga... że logów nie zrobił...
tomaszzz Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 Witam u mnie w normalnej eksploatacji jezdzi super, problem sie owidocznil jak pojechalem na wakacje 4 osoby zaladowany i w gorach zaczal mi lapac blad i wchodzic w tryb awaryjny turbina jest po regeneracju, mechanik mi powiedzial ze na 90% katalizator jest zapchany
krolu Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 Witam u mnie w normalnej eksploatacji jezdzi super, problem sie owidocznil jak pojechalem na wakacje 4 osoby zaladowany i w gorach zaczal mi lapac blad i wchodzic w tryb awaryjny turbina jest po regeneracju, mechanik mi powiedzial ze na 90% katalizator jest zapchany zawsze pozostaje 10% proponował bym podjechać na spot do trójmiasta... pogadać z chłopakami, na pewno zrobią logi... Jeśli to faktycznie kat to można go wybebeszyć, albo wspawać strumienicę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się