Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak mocy przy prędkości powyżej 140 km/h


cdj

Rekomendowane odpowiedzi

Do 140km/h autko idzie pieknie :slina: zwlaszcza zmieniajac biegi przy wysykich obrotach :naughty:. Czy przegrzanie go na autostradzie :evil: pomoze? Bo tam bedzie mozna go powoli rozkrecic, na zwyklej trasie mam za czesto zakrety. :hi:

* nazywaj prosze watki zgodnie z regulaminem [Musashi]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 140km/h autko idzie pieknie :slina: zwlaszcza zmieniajac biegi przy wysykich obrotach :naughty:. Czy przegrzanie go na autostradzie :evil: pomoze? Bo tam bedzie mozna go powoli rozkrecic, na zwyklej trasie mam za czesto zakrety. :hi:

ale do czego zmierzasz :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 140hm/h juz ciezko wskazowka predkosciomierza sie podnosi, czy tak jest ze pozniej to juz trzeba go rozbujac? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 140hm/h juz ciezko wskazowka predkosciomierza sie podnosi, czy tak jest ze pozniej to juz trzeba go rozbujac? :mysli:

masz 110 KM wiec jak chcesz więcej wrażeń do wirusa trza zapakować :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiec moje watpliwosci rozwiane, do szczescia mi wiecej nie trzeba niz te 140km/h

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi to bedzie wiadomo czy wszystko jest OK ale wydaje mi sie ze przy wyzszych obrotach lmm nie domaga lub N-75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 140km/h autko idzie pieknie :slina: zwlaszcza zmieniajac biegi przy wysykich obrotach :naughty:. Czy przegrzanie go na autostradzie :evil: pomoze? Bo tam bedzie mozna go powoli rozkrecic, na zwyklej trasie mam za czesto zakrety. :hi:

w czym ma pomagac owo przegrzanie na autostradzie i jak zamierzasz przegrzac auto? :mysli: spuscisz plyn chlodzacy? :mysli::cool1:

sadze ze powinienes tak jak koledzy napisali, wykonac logi dynamiczne i statyczne, zamiescic na forum, i wtedy mozemy porozmawiac nt kondycji twojego furacza :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw VAG

podejrzewam przeładowanie, awaria N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy przeładowaniu przeszedł by w awaryjny a kolega nic o tym nie pisze, mamy te same silniki mi ładnie ciągnie przynajmniej do 160km/h

kolega zapewne nawet nie wie że auto ma w trybie awaryjnym, panowie przecież 140km/h dla tego silniczka to pestka, jak koledzy radzą podpiąć pod vaga będzie wiadomo co się dzieje z autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam turbinę. Identyczny silnik mam w skodzie octavii. 3 miesiące temu był ten sam problem, podjechałem do ASO podpięli pod komputer i okazało się, że turbina niedomaga. Przeczyszczenie i mała regeneracja pomogła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy przeładowaniu przeszedł by w awaryjny a kolega nic o tym nie pisze, mamy te same silniki mi ładnie ciągnie przynajmniej do 160km/h

kolega zapewne nawet nie wie że auto ma w trybie awaryjnym, panowie przecież 140km/h dla tego silniczka to pestka, jak koledzy radzą podpiąć pod vaga będzie wiadomo co się dzieje z autem

jesli auto wpadło w tryb awaryjny to w całym zakresie obrotów nie ma mocy, rozpędza się wtedy ja cc700 a prędkość maksymalna ledwo dochodzi do 140km/h.

jeśli kolega odczuwa brak mocy dopiero po przekroczeniu 140km/h czyli powyżej 3tyś obrotów to może być wina przpływki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja obstawiam dziurę w dolocie nawet wiem, który wężyk na 90 %, tylko nie kupuj go w ASO... :gwizdanie: potem zrobię Ci fotkę, bo teraz już ciemno i sobie go sprawdzisz...

Byc może kolega nie ma dostępu do Vaga... że logów nie zrobił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie w normalnej eksploatacji :a4fan: jezdzi super, problem sie owidocznil jak pojechalem na wakacje 4 osoby zaladowany i w gorach zaczal mi lapac blad i wchodzic w tryb awaryjny turbina jest po regeneracju, mechanik mi powiedzial ze na 90% katalizator jest zapchany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie w normalnej eksploatacji :a4fan: jezdzi super, problem sie owidocznil jak pojechalem na wakacje 4 osoby zaladowany i w gorach zaczal mi lapac blad i wchodzic w tryb awaryjny turbina jest po regeneracju, mechanik mi powiedzial ze na 90% katalizator jest zapchany

zawsze pozostaje 10% proponował bym podjechać na spot do trójmiasta... pogadać z chłopakami, na pewno zrobią logi...

Jeśli to faktycznie kat to można go wybebeszyć, albo wspawać strumienicę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...