aju Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Witam Mam pytanie, włąsciwie to mój znajomy mnie zaciekawił pytając czy to normalne że w audi w lewą stronę kierownica obraca się jeden pełny raz i jeszcze pół obrotu (1+1/2) a w prawo obraca się dwa pełne obroty (2) Poszedł bym sprawdzić do siebie ale nie mam teraz mojego autka. Jeśli tak nie powinno być to co jest zepsute, przestawione? (auto jest bezwypadkowe)
Wihajster Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 ja mam 1 i 1/2 w obie strony :gwizdanie:
aju Opublikowano 24 Września 2009 Autor Opublikowano 24 Września 2009 tymczasem napisałem do żony sms ile u nas w audi jest obrotó
.Pablo. Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Na pewno powinno być tyle samo w jedną jak i druga stronę, u mnie też 1,5 w jedną 1,5 w drugą
aju Opublikowano 24 Września 2009 Autor Opublikowano 24 Września 2009 czyli co się przestawiło/rozwaliło?
_Kuba_ Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Moim zdaniem niemożliwe chyba, że nie idzie do końca i się nie opiera na wahaczu/kolumnie. Wydaje mi się, że teoretycznie może być tak, że jest źle ustawiona zbieżność tzn. z jednej strony za bardzo wkręca gałka a z drugiej rozkręcona i wtedy jak kręcisz jedną stronę to przytrzymuje cię na wspomaganiu, ale to tylko takie gdybanie.
aju Opublikowano 24 Września 2009 Autor Opublikowano 24 Września 2009 Moim zdaniem niemożliwe chyba możliwe na pewno, jeszcze tego nie widziałem ale znajomy wie co gada
pawelc Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Moim zdaniem niemożliwe chyba możliwe na pewno, jeszcze tego nie widziałem ale znajomy wie co gada Może ktoś wymieniał kiere i ją źle założył
aju Opublikowano 26 Września 2009 Autor Opublikowano 26 Września 2009 no i? była by najwyżej przestawiona kolego[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2009, 19:10_________________________________________________sprawdziłem, faktycznie kolega ma tak jak pisał wysłałem go do mechanika.. może magiel był włożony jakoś dziwnie albo drążki są z jednej strony bardziej wkręcone niż z drugiej... dodam że w prawo dużo lepiej mu zawraca
KANAL Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 Daj znac jak juz Ci powie co bylo przyczyna.Zawsze to jakas wiedza ktora moze pomoc innym chociaz z takim problemem spotkalem sie pierwszy raz.
aju Opublikowano 1 Października 2009 Autor Opublikowano 1 Października 2009 Nie bardzo kumpel umie mi to wytłumaczyć ale mniej więcej zrozumiałem to tak: 1. ktoś kiedyś zmieniał oba drążki (całe, długie) 2. nierówno były wkręcone 3. na to końcówki też wkręcone na różną długość 4. i na to ustawiona zbieżność niby prosto jeździ ale długości możliwe do skręcenia były różne przez długość drążków z jednej do drugiej strony myślałem że tak się nie da
krzysiek23 Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 i to jest cala tajemnica i prawda,faktem jest wszystko co napisales, mozna sobie na zbieznosci ustawic rozny promien skretu i dalej bedzie zbieznosc ok(przewaznie ustawiaja jak kiera jest prosto dlatego tak wychodzi,bo lepiej jest przesunac koncowki drazkow na gwincie niz sciagac kiere zeby bylo idealnie).a w jedna strone bedzie mniejsza ilosc obrotow w druga wieksza,dlatego przy wymianie przegubu bez sciagania wahaczy i czegokolwiek ludzie pisza nieraz ze nie moga skrecajac na maxa wyjac przegubu(wymiana w dziale warsztat) to dlatego ze maja obie strony w rozny sposob ustawione na zbieznosci i np.lewy przegub wymienia a prawy nie lub na odwrot
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się