Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ADR] Wypluwa olej przez korek wlewu oleju. Duże podcisnienie "zasysa korek oleju"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów i koleżanki

Problem jak w opisie. Od jakiegoś czasu w Audi 1.8 ADR w trakcie jazdy wypluwa olej przez zakrecony korek wlewu oleju. Ponadto przy próbie odkręcenia zauwazyłem, że korek jest bardzo mocno zssany (robi sie jakieś podciśnienie). Co może byc przyczyną.

Zaznaczam problem dotyczy 1.8 ADR a nie 1.9 AFN.

Proszę o szybką pomoc

Pozdraiam

Opublikowano

Szybko sprawdź przewietrzanie skrzyni korbowej (odmę) po ci wywali simeringi wałków .

pozdr

Opublikowano

Najprawdopodobniej zapchana odna albo coś głowica niedomaga.

Najleplatwiej sprawdzić to odkręcając korek wlewu oleju i położeniuu go swobodnie na wlewie. Powinien na wolnych obrotach delikatnie podskakiwać ale w żadnym wypadku wypaść z wlewu, po dodaniu gazu powinien korek być zassany przez podciśnienie a po ujeciu powinien delikatnie podskakiwać.

Jak odma dobra i wszystko tak jak opisałem to należy wymienić korek albo jak sie da to podgiąć delikatnie blaszki korka i odtłuścić uszczelkę i bez potrzeby nie odkręcać.

Opublikowano

Sołtys i Henrykus

Nie znam wogle tego silnika (sam jezdże AFN) gdzie szukać tej całej odmy.

Prosze o szybką odpowiedź.

Pozdrawiam

Opublikowano

Sołtys i Henrykus

Nie znam wogle tego silnika (sam jezdże AFN) gdzie szukać tej całej odmy.

Prosze o szybką odpowiedź.

Pozdrawiam

Niestety też nie znam na pamięć ale jak zdejmiesz pokrywe silnika to jest to gruby przewód dochodzący do pokrywy głowicy silnika.

Opublikowano

Odma przez odstojnik odprowadza gazy ze skrzyni korbowej do kolektora ssącego.

"Dmuchnięcie" we wlew oleju przy niepracyjącym silniku nie powinno natrafić na opór .

pozdr

Opublikowano

Najprawdopodobniej zapchana odna albo coś głowica niedomaga.

Najleplatwiej sprawdzić to odkręcając korek wlewu oleju i położeniuu go swobodnie na wlewie. Powinien na wolnych obrotach delikatnie podskakiwać ale w żadnym wypadku wypaść z wlewu, po dodaniu gazu powinien korek być zassany przez podciśnienie a po ujeciu powinien delikatnie podskakiwać.

Jak odma dobra i wszystko tak jak opisałem to należy wymienić korek albo jak sie da to podgiąć delikatnie blaszki korka i odtłuścić uszczelkę i bez potrzeby nie odkręcać.

Co da wymiana korkajak podcisnienie jest w silniku pod deklem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...