Berez Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Witam kolegów i koleżanki Problem jak w opisie. Od jakiegoś czasu w Audi 1.8 ADR w trakcie jazdy wypluwa olej przez zakrecony korek wlewu oleju. Ponadto przy próbie odkręcenia zauwazyłem, że korek jest bardzo mocno zssany (robi sie jakieś podciśnienie). Co może byc przyczyną. Zaznaczam problem dotyczy 1.8 ADR a nie 1.9 AFN. Proszę o szybką pomoc Pozdraiam
Gość Henrykus Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Szybko sprawdź przewietrzanie skrzyni korbowej (odmę) po ci wywali simeringi wałków . pozdr
emil-107 Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 mam podobnie w ADP gdzie to sprawdzic ??? mozesz napisac wiecej pozdrawiam
sołtys85 Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Najprawdopodobniej zapchana odna albo coś głowica niedomaga. Najleplatwiej sprawdzić to odkręcając korek wlewu oleju i położeniuu go swobodnie na wlewie. Powinien na wolnych obrotach delikatnie podskakiwać ale w żadnym wypadku wypaść z wlewu, po dodaniu gazu powinien korek być zassany przez podciśnienie a po ujeciu powinien delikatnie podskakiwać. Jak odma dobra i wszystko tak jak opisałem to należy wymienić korek albo jak sie da to podgiąć delikatnie blaszki korka i odtłuścić uszczelkę i bez potrzeby nie odkręcać.
Berez Opublikowano 25 Września 2009 Autor Opublikowano 25 Września 2009 Sołtys i Henrykus Nie znam wogle tego silnika (sam jezdże AFN) gdzie szukać tej całej odmy. Prosze o szybką odpowiedź. Pozdrawiam
sołtys85 Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Sołtys i Henrykus Nie znam wogle tego silnika (sam jezdże AFN) gdzie szukać tej całej odmy. Prosze o szybką odpowiedź. Pozdrawiam Niestety też nie znam na pamięć ale jak zdejmiesz pokrywe silnika to jest to gruby przewód dochodzący do pokrywy głowicy silnika.
Gość Henrykus Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Odma przez odstojnik odprowadza gazy ze skrzyni korbowej do kolektora ssącego. "Dmuchnięcie" we wlew oleju przy niepracyjącym silniku nie powinno natrafić na opór . pozdr
jurus38 Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 Najprawdopodobniej zapchana odna albo coś głowica niedomaga. Najleplatwiej sprawdzić to odkręcając korek wlewu oleju i położeniuu go swobodnie na wlewie. Powinien na wolnych obrotach delikatnie podskakiwać ale w żadnym wypadku wypaść z wlewu, po dodaniu gazu powinien korek być zassany przez podciśnienie a po ujeciu powinien delikatnie podskakiwać. Jak odma dobra i wszystko tak jak opisałem to należy wymienić korek albo jak sie da to podgiąć delikatnie blaszki korka i odtłuścić uszczelkę i bez potrzeby nie odkręcać. Co da wymiana korkajak podcisnienie jest w silniku pod deklem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się