Musashi Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 po pierwsze napiecie aku przy wylaczonym silniku powinno byc na poziomie 12V. po uruchomieniu silnika 14-14,4 V. po drugie pomysl uruchamiania silnika uzywajac jako kabli rozruchowych przewodow antenowych jest nietrafiony mozna co najwyzej puscic z dymem 2 samochody :polew:. rozrusznik ciagnie ponad 100A i takie kabelki wewnatrz izolacji zamieniaja sie w zwyczajna grzalke w momencie gdy sie zaswieca, sie zapala... po trzecie poszukaj bledow montazowych twojego systemu audio skoro tyle pradu zzera znaczy ze cos jest niewporzadku, chyba ze korzystasz z niego przy wylaczonym silniku wtedy nie ma sie co dziwic... po czwarte na biegu jalowym alternator akumulatora nie laduje, dopiero powyzej 1250 obr/min
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się