Xris Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 ok no to trzeba go wychuziać :gwizdanie: tak myśle czy przy okazji nie wyczyścić juz tej turbiny jak bede miał pół wydechu odkręcone
spanky Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 ja bym suszarki nie ruszal ...
Xris Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 może sie coś skaszanić czy poprostu jak jej nic nie ma to szkoda czasu na czyszczenie i wystarczy co jakiś czas troche przybutować?
przemik Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 z logow wynika ze szkoda czasu... lepiej dobrze butowac...
Xris Opublikowano 21 Października 2009 Autor Opublikowano 21 Października 2009 Witam po małej przerwie Wywaliłem kata i zrobiłem nowe logi Statyczne 000 001 003 004 007 013 023 Dynamiczne 000 001 003 004 008 010 011 Basic Settings 000 003 004 011 Napiszcie co się zmieniło i ogólnie co sie dzieje, czy wszystko ok czy dalej coś nie bangla... Pozdro
ciahciah Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 -przepływomierz nie domaga -statyczny kąt początku wtrysku do poprawy żeby przy ujemnych temp. dobrze zapalał -ja jako żółtodziób w tej dziedzinie nic więcej złego nie widzę, no może poza tym że szybko Ci się zbiera furka, czym ty ją napoiłeś
Xris Opublikowano 21 Października 2009 Autor Opublikowano 21 Października 2009 kąt to wiem jakoś nie było czasu ustawić jak kata robiłem u djim'a z tą przepływka to jest właśnie troche ciekawe bo sprawdzałem przed wywaleniem kata na dwóch innych i bylo identycznie szybko się zbiera?... mi się wydaje że wolno właśnie ps logi na 3 biegu
ciahciah Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 sprawdź teraz jak możesz z inną przypływką, może sprawdź cały układ dolotowy od filtra powietrza(wymień jak stary) na kolektorze dolotowym kończąc, może gdzieś jest nie szczelność i zajrzyj do kolektora dolotowego czy nie ma tam dużo szlamu.
Gość .... Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 sprawdź teraz jak możesz z inną przypływką, może sprawdź cały układ dolotowy od filtra powietrza(wymień jak stary) na kolektorze dolotowym kończąc, może gdzieś jest nie szczelność i zajrzyj do kolektora dolotowego czy nie ma tam dużo szlamu. Jak już pisał Xkris ma wszystkie filtry wymienione, szkoda że nie ma logów jak kupiłeś było by lepsze odniesienie.
Xris Opublikowano 22 Października 2009 Autor Opublikowano 22 Października 2009 poradzi ktoś coś jeszcze?
Xris Opublikowano 22 Października 2009 Autor Opublikowano 22 Października 2009 sprawdzałem przed wyrzuceniem kata na nowiutkim lmm i bylo to samo (logi na 1 str na dole) czy teraz może być inaczej? wydaje mi się że kat nie miał wpływu na lmm, bez kata jedzie już troszke lepiej tylko czemu lmm mierzy za mało?
spanky Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 sprawdz syf w kolektorze ssacym ...
Gość .... Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 sprawdz syf w kolektorze ssacym ... Też jestem za tym bardzo
Xris Opublikowano 24 Października 2009 Autor Opublikowano 24 Października 2009 co myślicie o zatkaniu EGR przy okazji czyszczenia kolektorka? robić czy nie? i co jeszcze może być przyczyną że dobry lmm źle mierzy...
przemik Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 zdemontuj kolektor dolotowy i go wyczysc to samo z EGR - wymocz porzadnie w ropie... nie polecam zaslepiac...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się