macko Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 opisze problemik moze od czego sie zaczelo i co zostalo do tej pory zrobione. wszydko zaczelo sie od kupna nowego licznika z fisem, jadac po wiosce 40 kmh nagle mi auto zgaslo. myslalem ze nowy licznik zle pokazuje stan paliwa, zaciaglem auto na sznurku na stacje zalalem pol baku i niestety nie odpalil. nastepnego dnia auto zaciaglem do warsztatu, po odpieciu czujnika temp. od silnika swiece grzaly i auto normalnie palilo. powiedziano mi ze rozrzad nie jest idealnei ustawiony wiec wymienilem caly na nowy ustawili kat wtrysku na pompie. auto palilo do puki bylo cieple. rano wsiadajac do bryczki niestety nie pali. gdy odlacze czujnik temp silnika swiece grzeja i auto pali normalnie. elektryk sprawdzil caly uklad powiedzial ze wszysdko jest na 100% elektrycznei sprawne. a to wszydko dzieje sie w audi 1.9 tdi 110 koni AFN automat ma ktos moze jakis pomysl co moze byc przyczyna bo wydalem juz 1500 zl a auto nie chodzi jak nalezy a nie hcem jezdzic bez podlaczonego czujnika bo niedajborze zatre silnik jak sie przegrzeje. jeszcze tak na marginesie czujnik jest wstawiony nowy ale to niestety nie pomoglo. rozrzad jest nowy kat wtrysku na pompie jest ustawiony idealnie. nie pali jak swiece nie podgrzeja .. mechanicy rece rozkladaja boje sie jechac do innych bo u kazdego trzeba zostawic z 100 zl za diagnoze. ma ktos moze jakis pomysl ??? vag niestety nie pokazuje zadnego bledu. jedyny blad jaki wyczytal po zgasnieciu silnika podczas jazdy to : Steuergerät Teilenummer: 028 906 021 CE Bauteil oder Version: 1.9l R4 EDC G00AG 0803 Software Codierung: 00001 Werkstatt Code: WSC 06325 1Fehler gefunden: 00575 - Saugrohrdruck 17-10 - Regeldifferenz - Unterbrochen czekam na pomysly i z gory dziekuje.
grippen Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 1. Nie wiem jak jest w twoim regionie temperatura nie spadnie chyba do 5 stopni pamiętaj że w A4 świece zaczynają grzać właśnie jeżeli temperatura spadnie do tych stopni. 2. Kąt wtrysku powinien byćw granicach 049-053 i tu bym szukał przyczyny 3. sprawdź czy ci się paliwo nie cofa np: przy filtrze paliwa masz taką blaszkę u góry może łapie lewe powietrze 4. Sprawdź dokładnie ten czujnik w tym trujniku co odpinasz kostkę może też być walnięty ale bardzie j skłaniam się na 2 punkcie jeżeli chodzi o błąd 00575 jest to czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym sprawdzić zawór magnetyczny N75 połącznia węży układu dolotowego (zamienione lub źle osadzone)
macko Opublikowano 25 Września 2009 Autor Opublikowano 25 Września 2009 elektryk sprawdzal wlasnie i oszukiwal caly uklad potencjometrem ustawial temp na 16.5 stopni i to byla wlasnie granica ponizej swiece grzaly i powyzej swiece nie grzaly. jak grzeja silnik pali jak nie grzeja niestety nie. na kompie czujnik pokazuje wlasnie temperature o 2° mniejsza niz temp powietrza wiec jest ok raczej nie wina czujnika. po odpiecu czujnika pokazuje temp -1 ° swiece grzeja i pali bez problemu. kat wtrysku miesci sie idealnei w normie na zimnym jak i na cieplym silniku wiec to juz wykluczam. zadzwonilem do serwisu vweja do niemiec powiedzieli mi ze w pompie jest jeszcze jakis uklad elektroniczny chlodzony paliwem, ze on mogl przy braku ropy sie podgrzac i nie wlasciwie wskazuje. slyszal cos ktos kiedys o takim czyms ? elektryk wyslal mnie jezscze na sprawdzenie cisnienia ale w niemieckim vweju powiedzieli mi ze jak by cisnienia nie bylo to by wogole nie palil a w najleprzy przypadku by jedynie chodzil jak stara prostytutka i ze swiece jak grzeja nie sa w stanie tak podgrzac silnika by zapobiec przedmuchom i braku cisnienia. cofanie paliwa i ciagniecie lewego powietrza odpada bo tylko gdy odlacze czujnik na zimnym silniku swiece zagrzeje i pali bez problemu. a podgrzanie swiec razcej niema nic do czynienia z zasysem powietrza na filtrze czy tez cofaniem sie paliwa. mimo to dzieki za rade i za kolejne pomysly jetsem oczywiscie rad
przemik Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Najlepiej jak zapodasz logi statyczne...
grippen Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 zapnij vaga zrób logi ewentalnie polecam ci spot podjedź to na pewno ci pomogą na spocie w twojej okolicy
grzanek85 Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Kolego może powiem i banał ale często mi się zdarza taka robota po kimś że ustawiają ludzię kąt wtrysku patrząc na wartości mierzone a nie przełączając na nastawy podstawowe a wtedy otrzymuje się zupełnie inne wartości. Więc jak możesz zrób log kanału 000 BS wtedy się wyjaśni. Jeśli chodzi o świece to to autko z dobrym kątem wtrysku powiano palić bez nich nawet do -10C
macko Opublikowano 26 Września 2009 Autor Opublikowano 26 Września 2009 rano wstane to podlacze vaga i d am wam znac, a teraz ide spac. pozdro [br]Dopisany: 26 Wrzesień 2009, 01:18_________________________________________________oto logi sorry ze w takiej formie ale nic innego wymodzic w pracy nie moge www.republika.pl/mackoa4/000.xls www.republika.pl/mackoa4/003.xls www.republika.pl/mackoa4/004.xls www.republika.pl/mackoa4/011.xls za kazda dalsza rade oraz analize jestem wdzieczny. pozdr.
macko Opublikowano 29 Września 2009 Autor Opublikowano 29 Września 2009 tak wskaznik pokazywal na 90 ![br]Dopisany: 26 Wrzesień 2009, 12:06_________________________________________________UWAGA problem rozwiazany. ustawili rozrzad na nowo i pompe zdejmujac jedynie pokrywe od klawiatory trwalo to 30 minut i kosztowalo 0 zl po wystudzeniu auta wsadzam kluczyk i odrazu krece nie czekajac na swiece i odpala jak benzynka nie potrzeba nawet pol obrotu silnika. dzieki wszydkim za rady pozdrawiam
Grzesiekkbc Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 U mnie też jest problem z odpaleniem rano muszę kręcić z 3-4 sek za nim załapie a jak będą mrozy to już nie chcę myśleć. Mechanik kazał mi założyć taki zaworek zwrotny do paliwa bo może stary ori nie trzymać ale to nie to dalej ciężko palił. Dzisiaj rano odpiąłem kostkę od czujnika co jest przy głowicy na foto widać o co mi chodzi. http://w476.wrzuta.pl/obraz/powieksz/379YmN3FN8l Wsiadam do auta, przekręcam kluczyk, widzę że kontrolka ze spiralą świeci się to po około 2sek od tego momentu przekręcam kluczyk i auto zapaliło po hmmmm 3 obrotach rozrusznika. Teraz pytanie, czy to wina tego czujnika? i kolejne, bo cieknie mi woda z tego króćca i czy idzie to jakoś uszczelnić czy muszę kupić nowy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się