Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFC] Zgasł podczas jazdy! 2.5 tdi pompa wtysk sterujący


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiatm potrzebuje pomocy. dzis jadac w sumie rozpedzajac sie zgasl mi samochod. rozpedzlem go do ok 4000 obrotw na 1 biegu na 2 do 70 km i zgasl. Nie da sie go odpalic po jakims czasie od wlaczenia zaponu zaczyna migac kontloka swiec zarowych czyli check engine. Mioja diagnoza to popmpa paliwo jest w wezyku . Nie wiem juz sam co sie dzieje. Vaga jeszcze nie podlaczalem. Tak bez diagnozy Vag da sie okreslic co to moze byc. Silnik BFC walki ok nie bylo bledow wczesniej.

Opublikowano

Witam

Podłącz VAG'a i sprawdź błędy. Uszkodzenie wtrysku sterującego

nie powoduje umożliwienia rozruchu silnika.

________________

Pozdrawiam

Rafał

Opublikowano

jakie bledy moga wystapic podczas takiej usterki, porsze po podanie numerow, [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2009, 19:11_________________________________________________okazało sie ze pompa do roboty dokladnie brak lacznosci ze sterownikiem czyli upalony tranzystor. Moje pytanko to czy robic san sterownik czy robic tez mechanike. Auto wczesniej nie podkapcalo wszystko bylo ok ze dwa razy pojawil sie objaw dead pedal.

Gość radekk2000
Opublikowano

Daj pompę do Boscha-zrobią eletkronike i sprawdzą mechanicznie!Miałem kiedyś tak jak Ty.Połakomiłem się-firma(xxx) naprawiła mi sam sterownik.Auto odpaliło.Pojeżdziłem jeden dzień-wszystko wporządku.Na drugi dzień już nie odpalił :angry:Zawiozłem do regeneracji do boscha,okazało się,że mechanicznie-do naprawy!Jedż odrazu do regeneracji-zaoszczędzisz czas!Tanio nie będzie :hi:

Opublikowano

Witam jeszcze raz. Byłem u dobrego mechanika który nie kasuje jak za zboze za naprawe. Dobry tranzystor do tego sterownika kosztuje 200 zl plus czyszczenie nastawnika poczarkowej dawki tłoczenia. W sumie za naprawe zapłace ok 550 zł. Ci pseudo naprawiacze z allegro wstawiaja tranzystor za 6.90 który mozna wstawic do forda lub nissana w kazdym razie do pompy która zasila 4 cylindry. Oryginalny tranzystor na 30 V ten za 200 zł ma 80V. Ale pojeżdzimy zobaczymy co sie bedzie dalej działo. Zdam relacje napewno za jakis czas. [br]Dopisany: 28 Wrzesień 2009, 20:06_________________________________________________No i odebrałem dziś sprzet iii:

Pali za trzecim lub czwartym obrotem

klekocze na wolnych jak cholera

w ogole to do 1800 nie da sie jechac

narywa przy okolo 2000 obrotów

robi sie martwy pedal przy 1000 obrotów

Z tego co wiem to elektronik zrobil ekektryke a mechnicy delikatnie odpowitrzyli pompe i zapalil w przewodach paliwowych nie ma powietrza.

Napiszcie czy mial ktos z Was taki przypadek i co mam z tym zrobic??

Przydały by sie logi i pewnie w takim stenie nie powinienem jezdzic zeby nie dokonczyc mojej VP44[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2009, 18:58_________________________________________________Szkoda ze pisze sam do siebie ale takie życie. Wiec bylem dzis po odbór samochodu i okzało sie ze pompa jest do roboty mechanicznej.

Moje pytanie to czy ktos z was robił moze samą mechnike pompy. Sterownika mam dobry i nastawnik poczatkowej dawki tłoczenia tez jest ok. Zatarł sie jakiś tłoczek w środku pompy. Jakie sa koszty naprawy mechanicznej i jakie czesci wchodza w skład takiej naprawy??

Opublikowano

kolego,oddaj pompę do porządnego serwisu BOSCH,nie baw się w druciarstwo :cool1:

żaden,nawet bardzo dobry mechanik,bez odpowiedniego sprzętu nie naprawi tej pompy.

Opublikowano

gdy pada elektronika pompy, a mamy wlaczony bieg, silnik jest zmuszony do pracy rozpedem pojazdu, pompa rowniez przez co, czesc jej elementow jest niesmarowana, skutkuje to jej zatarciem.

nie ma sensu naprawiac samej elektroniki. pompe powinien zregenerowac profesjonalny serwis.

Opublikowano

Tak rozumiem ale mam juz zrobiona elektornike która jak stwierdził elektronik nie ma prawa sie zepsuc. Pompa napewno wyląduje w serwisie Bosch, alr teraz moje pytanie brzmi czy serwis podejmnie sie regeneracji samej mechaniki. Tak ja napisałem na elektronike dostałem gwarancje i nie ma prawa sie nic z nia stać. Miał ktoś z Was do czynienia z regeneracja samej mechaniki a dokładnie wymiany tłoka przestawiacza kąta wtrysku. A dokładnie to chodzi o zmniejszenie kosztów naprawy. Za elektronike zapłaciłem grosze w porównaniu do konkurencji. 1/3 ceny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...