darecki79 Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 Witam Po wymianie kompletnego rozrządu + pasek wspomagania / alternatora + rolki itp. itd. wyje pompa wspomagania, dodam że wycie ustępuje po rozgrzaniu silnika, ale rano po zapaleniu od razu trzeszczy juz przy lekkim ruchu kierownicą. Może to być związane z odpowietrzaniem układu ??? - nie wydaje mi się że akurat by w tym momencie padła pompa - wcześniej nie słychać było nic jeżeli chodzi o układ kierowniczy. Bardzo proszę o wszelkie sugestie - może ktoś już miał taką przygodę Pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 W pierwszej kolejności sprawdź czy nie zatarło Ci się koło pasowe alternatora - objawy tej usterki są dokładnie takie jak opisałeś. Potrzebna druga osoba która wyłączy silnik - Ty obserwujesz wirnik w aternatorze. Jeśli zatrzyma się razem z paskiem wielorowkowym to znaczy, że sprzęgiełko się zatarło. Wirnik po zatrzymaniu się paska powinien kręcić się jeszcze jakieś 2 sek.
nc-nc Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Kilka dni temu poprawialiśmy golfa IV 2001r po nieudanej wymianie rozrządu u konkurencji. Okazało się, że napinacz paska od pompy wspomagania był źle obsadzony, do tego brak płynu w układzie. Kompletna tragedia.
akjam Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Odgrzałeś jakiegoś starego kotleta kolego... :gwizdanie:
nc-nc Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 a racja, nie spoglądnąłem na datę. Może przyda się komuś w przyszłości jeśli pomogłem. Sorki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się