a4dg Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 Witam Przekopałem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem, więc otwieram nowy wątek. Mianowicie, od jakiegoś czasu gdy silnik jest rozgrzany i otworzę maskę silnika czuć zapach ropy. Po wielu próbach w końcu udało mi się zlokalizować wyciek. Jest to tył pompy wtryskowej pomiędzy krućcami wysokiego ciśnienia. Jest tam wkręcona śruba i z niej zaczeło kapać paliwo (foto). I teraz moje pytanie jak temu zaradzić ? Chce to sam zrobić, tylko nie wiem jak się do tego zabrać, może inaczej martwi mnie jedna sprawa co się stanie jak odkręce tą śrubę, czy np. nie rozreguluje pompy itp. co się znajduje pod nią. Pytanie kolejne czy występuje jakiś zestaw uszczelnień do takiej pompy. Może ktoś miał już taki przypadek?
marcin6622 Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 niewiem kolego czy akurat ci pomoge ,pewnie pozniej napisze ktos bardziej zorientowany,ale z doswiadczenia wiem ze lepiej jest odrazu wyjac pompe i uszczelnic cala-wymienic wszystki uszczelki odrazu,tez mi cieklo poczatkowo spod nastawnika,wymienilem tylko tam uszczelki a po jakims czasie zaczela lac cala pompa,wiec najlepiej dac do pompiarza i uszczelnic cala odrazu.tak mysle,a kosztowalo mn to chyba 150zl.
hubresm Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 Kolego spróbuj dokręcić tą śrubę i powinno przestać kapać. Z tego co pamiętam to uszczelniona jest na stożku. Ta śruba to tylko zaślepka. W miejsce tej śruby wkręca się czujnik zegarowy do ustawiania kąta wtrysku.
a4dg Opublikowano 29 Września 2009 Autor Opublikowano 29 Września 2009 Dokręcałem ale nic nie pomogło, więc nie pozostaje mi nic innego jak odkręcić i sprawdzić oring
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się