oliaz Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Autko ma już swoje przejechane, 190k km. Ostatnimi czasy czyli tak przy przebiegu 180 tyś. pompa zaczęła głośniej klekotać. Ciekawi mnie czy to z powodu zużycia mechanicznego krzywki czy może coś elektroniką i nastawnikiem? Po jakim przebiegu pompy te zazwyczaj padają, chciałbym temu zapobiec więc prosiłbym o porady. Aha i jeszcze na czym polega regeneracja pompy czy to tylko wyczyszczenie pompy i kalibracja, czy też wymiana podzespołów mechanicznych, bo jeśli to wcześniejsze to powiem że ładnie liczą sobie za taką usługę
letallec Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Autko ma już swoje przejechane, 190k km. Jestes pewny ze to rzeczywisty przebieg?
Flyer Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 A skad wiesz, ze to pompa kleokocze?
oliaz Opublikowano 30 Września 2009 Autor Opublikowano 30 Września 2009 Samochód został sprowadzony z Francji. Według książki serwisowej ostatni wpis, czyli miesiąc przed kupnem samochód miał trochę ponad 107kkm, a kupując go licznik wskazywał 109kkm, z tego wnioskuje że nie był kręcony. Wydaje mi się że to pompa, bo z niej dobiega dźwięk. Dźwięk jest podobny do tego: wiem że to pompa na 4 gary ale myślę nie nie ma to większej różnicy.Pod koniec tygodnia zabieram samochód do mechanik przy okazji wymiany wałków, zobaczymy co on stwierdzi.
arto19 Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 A może to wałki słychać. W twoim silniku masz juz ułożyskowane dzwignie zaworowe ale ten rodzaj wałków lubi pękać na krzywce na której jest bieżnia. U moim BFC siadła pompa a dokładnie sterownik i nastawnik. Zrobiłem sterowanie ale do poprawy został nastawnik. Jakie sa objawy żle przyspiesza zle zapala nie wkreca sie na obrotu.
oliaz Opublikowano 30 Września 2009 Autor Opublikowano 30 Września 2009 Objawy są następujące przy odpuszczeniu pedału gazu poniżej 50km/h zdaje się że samochód hamuje silnikiem aż do momentu kiedy jest na granicy zgaśnięcia, po zatrzymaniu się do 0, wszystko wraca do normy i pracuje jak należy. Np. jak dojeżdżam na światła. Myślałem że to skrzynia ale gdzieś czytałem że takie objawy związane są z wadliwą pompą, więc w tym moja dezorientacja
Tomeks Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 Pod koniec tygodnia zabieram samochód do mechanik przy okazji wymiany wałków, zobaczymy co on stwierdzi. wymiana wałków w BDG z 2006r.,i to przy takim przebiegu? w BDG wałki pękały w początkowej fazie produkcji,później został zmieniony kształt i problem został wyeliminowany, ty masz auto z 2006r.,więc sama końcówka produkcji BDG,więc z wałkami nie powinieneś mieć żadnych problemów. te stukanie może pochodzić od EGR.
oliaz Opublikowano 2 Października 2009 Autor Opublikowano 2 Października 2009 Wybacz źle napisałem miałem na myśli wymianę rozrządu (paski, napinacze, pompa wody i takie tam). Tomeks chodzi o ten zawór od EGR? Mogę nagrać filmik pracy silnika i wstawić na youtuba. Wczoraj miałem dziwną sytuację, parkując samochód pod domem zatrzymałem się w miejscu, po chwili samochód skoczył do przodu, tak jakby nagle załączył sprzęgło.
Tomeks Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Tomeks [/b] chodzi o ten zawór od EGR? Mogę nagrać filmik łatwiej wpaść na spota 3M,lub ustawić się gdzieś w Gdyni ja jestem z Cisowej. coś się mi wydaje,że problem leży gdzieś w sprzęgle/skrzyni.
oliaz Opublikowano 4 Października 2009 Autor Opublikowano 4 Października 2009 Chętnie się pojawie na Matarni jak znajdę troszkę czasu wolnego. Mechanik przełożony na poniedziałek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się