malinamm1 Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Witam! koledzy pomóżcie jeśli możecie zanalizować logi. Autko jest od brata i jest to Audi A3 1.9 TDI ALH 90KM, są jakieś problemy z nierówną pracą silnika na biegu jałowym w szczególności jak silnik jest jeszcze nie rozgrzany do 90 st. Gdy lekko się wciśnie pedał gazu to obroty wracają do normy i po jakimś czasie znowu nierówne Błędów na vagu nie wywala i coś mi się nie podoba ciśnienie doładowania LOGI STATYCZNE 000 http://fotohub.pl/view/9b0967ab9ce8bea217a4de598c340d7f 001 http://fotohub.pl/view/ff06c7753bef0d5dfaf99544a90b2771 003 http://fotohub.pl/view/deb26752d99e43003969431904afe2db 004 http://fotohub.pl/view/058ed1489f4d2fd183272aeb868c9f09 007 http://fotohub.pl/view/cf385e6f39b452612e156857ed210beb 013 http://fotohub.pl/view/3036ccf29cbca2df57d02437c7109258 023 http://fotohub.pl/view/ed488934786c15e68e4e2fa0d7e21e47 LOGI STATYCZNE "BS" 000 http://fotohub.pl/view/4a95910056beb779bd52f269743831fd 003 http://fotohub.pl/view/8c58af99d4907014f41ecd71293e9c4b 004 http://fotohub.pl/view/d1e93a2f9a0d4c9d09c1e4a6f77a12cb 011 http://fotohub.pl/view/cbee0501fb8a51f86842e07efef0af1b LOGI DYNAMICZNE 000 http://fotohub.pl/view/4474c69bef89798770396c950b72a10a 001 http://fotohub.pl/view/33b0e2a3e00cc6ddeeca365729c90613 003 http://fotohub.pl/view/2c95dc17bcadc79a31f5ebf87ae36d80 008 http://fotohub.pl/view/ce03eca97ffa0acf962145ce3c0efd9e 010 http://fotohub.pl/view/ce2098ecc3b2df9de64928c4484cfa75 011 http://fotohub.pl/view/9e83e1e7293076bc058a8b82005db3e5 Z góry dzięki za pomoc!!![br]Dopisany: 04 Październik 2009, 13:20_________________________________________________Pomoże ktoś??? ;(
spanky Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Pomoże ktoś??? ;( czemu nie .... tylko wstaw to w normalnej formie .... bo plkow nie sciagam [taki mam zwyczaj] a podglad nie powieksza tabel, a ja az takiego dobrego wzroku nie mam
malinamm1 Opublikowano 9 Października 2009 Autor Opublikowano 9 Października 2009 Wklejam logi w innej formie mam nadzieję, że teraz będzie wszystko widać Log 000 (w tabeli kolejno: dynamiczny, statyczny, "BS") http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_2598.html Log 001 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_2601.html Log 003 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_2603.html Log 004 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_2604.html Log 007 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_2602.html Log 008 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_2600.html Log 010 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_2599.html Log 011 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_2607.html Log 013 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_2597.html Log 023 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_2605.html Jutro wrzucę Loga 011
odzim Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 wyglada na to ze dawka troche jest cieta przez lmm w zakresie 2500-3200 ale bez 011 dynamicznego nie sposób to okreslic , kierownice w turbo lekko sie przycinaja , kat wtrysku ok, egr ok, korekcje ok, termostat ok
spanky Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 no i jak ladnie mozna wstawic logi .. az milo sie patrzy ... oprocz przycinajacych sie kierownic w turbosprezarce [stad ciecie gnoju w 008] nic autu nie dolega ... mona jeszcze wymienic filtr powietrza na swiezy ...
malinamm1 Opublikowano 10 Października 2009 Autor Opublikowano 10 Października 2009 Dzięki za odpowiedzi i mam jeszcze jedno pytanko czy można te kierownice jakoś rozruszać bez wyciągania turbiny?
odzim Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 mozna recznie -pociagajac za sztange (zdjac podcisnienie), albo poprostu jezdzic dynamicznie z masazem pedalu gazu , pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się