kamilo22 Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 witam 3miesiace temu wyczyściłem kierownice W turbinie auto dalej miało jakieś dolegliwości pojechałem do goleszowa do servisu tdi gosc podpiął komputer przejechał się i powiedział że komputer nic nie wykazuje, ale ja twierdze że auto nie ma tej mocy co powinno miec przepływke podmieniłem i żadnej poprawy nie było. co to może być za przyczyna a i dodam że ostatnio znów chyba zaczynają się kierownice zapiekać bo nie dość że nie ciągnie tak jak ma ciagnąć to znów odcina paliwo. (przez te 3 miesiące auto dość czesto przeciągałem tzn przeważnie biegi zmieniałem w przedziale 2,5-3,5) P.S oleju nie bierze czasem przy zapaleniu pusci czarnego dymka (ale to chyba przez to że zwiekszyłem dawke rozruchu bo długo kręcił na ciepłym jak i czasem na zimnym silniku) no i przy zmianie biegów jak dam mu buta to potrafi puscić czarnego dyma. zapomniałem dodać że węże od turbiny na luzie dopiero twardnieją przy około 3500obr i dwa w grupie 000 pozycja druga to kąt wtrysku?? ja tam mam 62 czy to nie za duzo?? doradźcie coś bo mechanicy chca pół silnika mi wymienić
Wihajster Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 zapodaj komplet logów a nie jeden nic nie mający wspólnego z mocą :gwizdanie:
kamilo22 Opublikowano 4 Października 2009 Autor Opublikowano 4 Października 2009 a ten kąt jest dobry ?? tak ogólnie a co do logów to musze poczekać na kabel:/
Wihajster Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 a ten kąt jest dobry ?? tak ogólnie a co do logów to musze poczekać na kabel:/ ciut za szybki ale do przyjęcia...
rookie Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 to że zmieniasz biegi przy 2500 obrotow nic nie da musisz na kazdym biegu urzymywac obroty powyzej 2000 pozdro AFNowcu!!! I love this engine [AVG=AFN]
kamilo22 Opublikowano 4 Października 2009 Autor Opublikowano 4 Października 2009 no tak chodziło mi że w tych zakresach zmieniam a tak to przeważnie utrzymuje bieg granicach 2200 -2400. A powiedzcie mi czy jeżeli wyczyścił mi w tedy mechanior ta turbine ale ona nie ciagła tak jak powinna (tak jakby dawała nie to ciśnienie co powinno) to może być też wina przepływki czy raczej to nie ma nic wspólnego. Logi zrobie jak tylko bede miał kabelek, ale pytam tak orientacyjnie
Wihajster Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 (tak jakby dawała nie to ciśnienie co powinno logi prawdę powiedzą ile ładuje... :gwizdanie:
kamilo22 Opublikowano 4 Października 2009 Autor Opublikowano 4 Października 2009 a co do tej przepływki to jest ona też odpowiedzialna za moc czy tylko mierzy ilość powietrza -w dobrym myśle kierunku czy nie
rookie Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 przede wszystkim musisz sprawdzic kiedy odcina ci moc najlepiej przyspieszaj gwaltownie a szczegolnie pociagnij auto powyzej 3000 obrotow na 4 biegu jak wtedy odczujesz nagly brak mocy to na bank turbina do ponownego czyszczenia, mialem tak wlasnie w poprzedniej audicy musialem ja czyscic dwukrotnie, poniewaz silnik wchodzil po prostu w tryb awaryjny przeplywka ma wine jak masz falowanie mocy a nie jej nagly brak pozdro
kamilo22 Opublikowano 4 Października 2009 Autor Opublikowano 4 Października 2009 tzn ze jednak turbina znowu ale czyscić raz na 3 miesiace to znów bez sensu odcina przeważnie na 3 bieg powyżej 3tys obrotów i jak się zdarzy to przeważnie jak jade pod górke wieksza lub 4 bieg i 3tys. Ale powiedzcie czy ten znawca co czyścił mi turbine mógł źle wyczyścić ze wtedy to auto nie przyśpieszało tak jak trzeba?? i drugie pytanie czy jest to możliwe żeby tak czesto kierownice sie blokowały jak mu nie żałowałem dać po gazie często a i dodam że zawsze jak "kończe jazde" czekam jescze jakies 30-60sekund aż wyłącze silnik
Wihajster Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 tzn ze jednak turbina znowu ale czyscić raz na 3 miesiace to znów bez sensu odcina przeważnie na 3 bieg powyżej 3tys obrotów i jak się zdarzy to przeważnie jak jade pod górke wieksza lub 4 bieg i 3tys. Ale powiedzcie czy ten znawca co czyścił mi turbine mógł źle wyczyścić ze wtedy to auto nie przyśpieszało tak jak trzeba?? i drugie pytanie czy jest to możliwe żeby tak czesto kierownice sie blokowały jak mu nie żałowałem dać po gazie często a i dodam że zawsze jak "kończe jazde" czekam jescze jakies 30-60sekund aż wyłącze silnik przede wszystkim powinieneś po czyszczeniu turbawki wyciąć kata
kamilo22 Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 jakbym wyciął kata to nie szedł by niej i nie kopcił ?? A pozatym dlaczego się wycina kata - jakbym miał wycietego to turbina by sie znów nie zaczeła zapiekac
katex Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Miałem ten sam problem, okazało się że problemem był elektromagnes. http://img21.imageshack.us/img21/391/el2s.jpg Po wymianie turbo wróciło. Pozdrawiam
rookie Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 a cóż to za elelktromagnes i do czego służy?
zen64 Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 To jest zawór elektromagnetyczny pompy wtryskowej tz109 o ile się nie mylę
dejf Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 To jest zawór elektromagnetyczny pompy wtryskowej tz109 o ile się nie mylę zgadza sie - zawór odcinający paliwo dosłownie. Tez mi padł i auto było totalnym mułem (błąd na VAGu - 1237). Po wymianie jak ręką odjął. VAG w ogole cos wypluwa? Bez pełnej diagnostyki to tu można długo wróżyć
juchas Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 no może być jeszcze po regeneracji źle turbina wyregulowana (nie jestem pewien czy to w tym modelu akurat jest) lub pompa, jeżeli piszesz, że już ją "wyżyłowałeś" bo ciężko palił na ciepłym to ona już nie jest taka jak być powinna i to może być tego przyczyną (miałem tak w 1z, druga pompa i jak nówka). jak kata wytniesz to nic się z silnikiem nie stanie. to nie prawda że kat zamula silnik, chyba że jest już na prawdę mocno zawalony ale w miarę czysty kat nic nie zmienia. auto nie będzie ci bardziej kopciło czy coś w tym stylu. jak go wytniesz to nic nie pogorszysz możesz tylko poprawić (nie wkładaj tylko strumienicy). poz
kamilo22 Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 powiem tak mam auto od czerwca przy zakupie autko miodzio palił na zimnym i na gorącym idealnie, turbinka też ładnie chodziła po dwóch tyg wymieniłem olej i filtry w tym samym dniu jeszcze jakby auto lepiej chodziło ale od następnego dnia auto chodziło coraz gorzej i gorzej wkońcu padła turbina gość ją wyczyścił i było by ok ale auto tylko jeździło gdy się turbina włanczała to było tylko ją czuć że się włancza ale szczerze to nic specjalnego a powinno się odczuć dużą róznice jak auto chodzi z turbiną a bez niej, po wyczyszceniu turbo przejechałem jakies 3-4tys i znowu tak jakby wogóle nie pompowała i znów chyba z 3 razy złapał notlauf`a. tu są logi ale proszę orientacyjnie popatrzec mi na nie bo je zrobiłem na 80%źle i musze jeszcze raz i wtedy poproszę was o sprawdzenie konkretne teraz tak jak wspomniałem wcześniej tylko orientacyjnie: logi zmieniłem na screna żeby były bardziej czytelne są tu pod linkiem: http://zapodaj.net/67fc19f27942.jpg.html
spanky Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 logi zrobione w notlaufie wiec orientacyjnie mozna je wywalic do smietnika .... chyba ze masz dziure w dolocie jak stodola
Wihajster Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 właśnie dlatego napisał że orientacyjnie bo je robiłem dawno i nie wiedziałem czy mi błąd skoczył czy nie postaram się jutro z rana póki jest mało aut i wtedy rzucę i was poproszę o analizę[br]Dopisany: 05 Październik 2009, 22:25_________________________________________________właśnie zrobiłem logi ale powiem ze chyba zle bo coś tego mało:/ ale mam nadzieje ze powiecie mi cos z tego Tuesday 6 October 2009 09:23:12 038 906 018 BM 1,9l R4 EDC 0010SG 2115 Group A: '003 Group B: '008 Group C: '011 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME ? ? ? TIME ? ? Regulator valve? MARKER STAMP /min mg/R mg/R % STAMP /min mg/R mg/R mg/R STAMP /min mbar mbar % 0,67 0 850 1275 4,8 0 0 17 0 34 0,32 0 193,8 979,2 99,6 3,95 0 850 1275 4,8 4,32 0 17 0 34 3,59 0 193,8 989,4 99,6 Tuesday 6 October 2009 09:24:59 038 906 018 BM 1,9l R4 EDC 0010SG 2115 Group A: '003 Group B: '008 Group C: '011 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME ? ? ? TIME ? ? Regulator valve? MARKER STAMP /min mg/R mg/R % STAMP /min mg/R mg/R mg/R STAMP /min mbar mbar % 0 1785 850 535 4,8 0,36 1827 45,2 41 30,2 0,72 1869 1917,6 1152,6 24,7 1,1 1911 850 580 4,8 1,46 1953 45 42 32,2 1,82 1995 1948,2 1234,2 24,7 2,2 2037 850 620 4,8 2,56 2100 44,8 42 37 2,94 2142 1948,2 1346,4 27,5 3,3 2184 850 685 4,8 3,66 2226 44,6 42 39,2 4,04 2289 1948,2 1448,4 32,3 4,4 2331 850 725 4,8 4,78 2394 44,6 41,6 40 5,16 2436 1948,2 1519,8 32,7 5,52 2499 850 730 4,8 5,9 2541 44,4 41,4 40,8 6,28 2604 1948,2 1581 31,5 6,63 2646 850 760 4,8 7 2709 44,2 41,2 41 7,38 2751 1948,2 1632 30,3 7,75 2814 850 770 4,8 8,14 2877 44 41 41 8,52 2919 1948,2 1683 29,1 8,89 2982 850 775 4,8 9,26 3024 43,8 40,8 40,8 9,62 3066 1948,2 1723,8 28,3 9,98 3129 850 785 4,8 10,36 3171 43,8 40,6 40,8 10,74 3234 1948,2 1774,8 27,1 11,1 3276 850 795 4,8 11,48 3318 43,6 40,2 40,8 11,83 3360 1948,2 1846,2 26,7 12,2 3423 850 820 4,8 12,58 3465 43,4 40 40,8 12,94 3507 1948,2 1876,8 26,3 13,32 3570 850 815 4,8 13,7 3612 43,4 39,8 40,6 14,05 3654 1948,2 1917,6 27,5 14,42 3696 850 810 4,8 14,79 3738 43,2 39,4 40,4 15,16 3780 1948,2 1917,6 29,9 15,54 3822 850 795 4,8 15,9 3864 43 38,8 39,8 16,26 3906 1948,2 1897,2 32,3 16,62 3948 850 765 4,8 16,98 3969 39,4 38,4 39,6 17,34 4011 1948,2 1897,2 34,7 17,7 4053 850 760 4,8 18,08 4074 42,8 38,4 39,2 18,46 4116 1927,8 1917,6 36,7 człowieku zrób to czytelnie bo tu nic nie widać.Jak nie wiesz jak to w FAQ jest napisane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się