Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] 1,9 TDI 110 km quattro - prosze o analize logów - moim zdaniem brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

walcze z moim autkiem juz półtorej roku i nie moge dojść do ładu. mam wrażenie ,że brak jej mocy (najbardziej na 4 i 5 biegu w górnym zakresie obrotów). nie będe pisał ile części juz powymieniałem bo jutro miałbym zakwasy w palcach ,dlatego proszę mądre głowy o rzucenie okiem na logi i wypowiedzenie się w temacie czy jest coś nietak , czy poprostu jestem przewrażliwiony. nadmienie tylko ,ze to quattro i nie wiem czy wrażenia braku mocy nie powoduje tylny most ,który silnik musi pociągnąć. z góry dzięki za wszelka pomoc.

Logi zrobione dzięki wielkiej pomocy kolegi Chmiela - za co na forum serdecznie dziękuje :wink4:

grupy 003 nie ma dlatego ,ze mam zaślepiony EGR :disgust:

DYNAMICZNE:

http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2569.html

http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2570.html

http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2571.html

http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2572.html

http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2573.html

http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2574.html

STATYCZNE:

http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2575.html

http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2576.html

http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2577.html

http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2578.html

http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2579.html

BASIC SETTINGS:

http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2580.html

http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2581.html

http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2582.html

Opublikowano

szkoda ze nie ma dyn 003, poniewaz wlasnie przeplywomierz wyglada najbardziej podejrzanie.... (mam wrazenie ze juz widzialem logi stodziesiatki z wyzszymi wartosciami masy powietrza w 010 oraz z mniejszymi 'stratami' w 008)

ciekawi mnie co dokladnie oznacza

...

mam wrażenie ,że brak jej mocy (najbardziej na 4 i 5 biegu w górnym zakresie obrotów). nie będe pisał ile części juz powymieniałem bo jutro miałbym zakwasy w palcach

...

bo chociaz wskazania przeplywki sa mniejsze niz ECU w AFN zyczy sobie (a chyba zyczy okolo 850) to jakiejs wielkiej tragedi chyba nie ma.

Czy wsrod tych napraw, ktore deklarowales, byl rowniez przeplywomierz ?

Opublikowano

przepływke też podminiałem na nowy ori i nie było większej róznicy w zachowaniu silnika :chytry:

a dziury gdzies na odcinku filtr -> turbina nie masz ?

bo az glupio sie zapytac o pierdoly typu: filtr powietrza itp...

Opublikowano

Chcialbym zobaczyc logi 010 i 008 dyn na przeplywce z innego AFN a..

Opublikowano

to będe musiał zrobić podmianke i jeszcze raz zrobić logi. moze to chwile potrwac ,poniewaz logi powstaja wskutek wspołpracy z kolega Chmielem i musialbym sie z Nim jeszcze raz umowic :kwasny: , a jesli chodzi o przewody dolotowe i podcisnieniowe to wszystkie oki, poniewaz niedawno wymieniałem (szukałem juz wszedzie przyczyny)

Opublikowano

sorry chopy ,ze teraz zabłysne , ale czy LMM to przepływka ??? :slina:

p.s. nie śmiać sie !!!

:)), mimo wszystko nie moglem sie powstrzymac :)

TAK, lmm to wlasnie przeplywka :))

++

ale na marginesie: czyli nie wymieniales tylko podmieniales (pewnie nie nowy, tylko orginalny) ? Czy ta przeplywka byla nowa ?

Opublikowano

wiedziałem ,ze i tak mi sie oberwie - w końcu za niewiedze trzeba płacić :wink4:

przepływka była fabrycznie nowa i oryginalna, ale na potzreby chwili podmienie lmm ( :naughty:) na sprawną (raczej juz nie znajde nowej) ,zdejme zaślepke z EGRu i zrobimy logi jeszcze raz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...