Patrox Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Opublikowano 10 Lutego 2010 Faajnie.....fajnie, ale po co ta zwężka na dolocie? Jaka jest średnica wej. turbo? Wejscie 102 i przejscie w 76mm ,i tak sie o podłużnice już zapiera lekko 76mm a co dopiero 102
gregory Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 Auto będzie strojone z przepływką czy bez? Bo jeśli bez to ja bym nie robił takiej redukcji.
Patrox Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Opublikowano 12 Lutego 2010 Dzis podkusiło nas 1 mini hamowanko,soft prawie seria z 200KM silnika z przepisanymi paroma rzeczami,ku naszemu zdziwieniu to turbo wstaje Przy 3500 obr jest juz 400Nm Odpusciliśmy noge z gazu jak na booscie pokazało sie 1,5 bara Jeszcze nie czas na takie doładowania.
turdzi Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 262 km przy 3800 no zapowiada sie calkiem ciekawie
Wandej Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 ciężko chyba będzie dobić do 400KM :gwizdanie: chociaż :kox:
Jarol Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 ciężko chyba będzie dobić do 400KM :gwizdanie: chociaż :kox: Ja myśle że będzie dużo dużo więcej niż 400km nawet stawiam że 5 pojawi się z przodu.
Rogalotti Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 262 km przy 3800 no zapowiada sie calkiem ciekawie Ale potem juz opada wiec tyle mieli tylko w piku :> (zart) Gratuluje zaparcia Panowie z DS. Pięcset to chyba z wtryskami od BoschMotorSport a z tego co wiem chyba Daniel nie oszalał do konca z wkładaniem kasy w silnik Kolejna rzecz to seryjna pompa paliwa w baku, chyba tyle nie pociagnie. Pozdrawiam.
gregory Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 262 km przy 3800 no zapowiada sie calkiem ciekawie Ale potem juz opada wiec tyle mieli tylko w piku :> (zart) No właśnie chcieli smaka zrobić 400 będzie bo tyle wtryski pociągną :gwizdanie:
Patrox Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Opublikowano 16 Lutego 2010 262 km przy 3800 no zapowiada sie calkiem ciekawie Ale potem juz opada wiec tyle mieli tylko w piku :> (zart) No właśnie chcieli smaka zrobić 400 będzie bo tyle wtryski pociągną :gwizdanie: Będzie więcej niż 400 a ile to zobaczymy :> :> :> :> :>
gregory Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 262 km przy 3800 no zapowiada sie calkiem ciekawie Ale potem juz opada wiec tyle mieli tylko w piku :> (zart) No właśnie chcieli smaka zrobić 400 będzie bo tyle wtryski pociągną :gwizdanie: Będzie więcej niż 400 a ile to zobaczymy :> :> :> :> :> 401
Patrox Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Opublikowano 16 Lutego 2010 262 km przy 3800 no zapowiada sie calkiem ciekawie Ale potem juz opada wiec tyle mieli tylko w piku :> (zart) No właśnie chcieli smaka zrobić 400 będzie bo tyle wtryski pociągną :gwizdanie: Będzie więcej niż 400 a ile to zobaczymy :> :> :> :> :> 401 Żebyś się nie zdziwił :>
gregory Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 262 km przy 3800 no zapowiada sie calkiem ciekawie Ale potem juz opada wiec tyle mieli tylko w piku :> (zart) No właśnie chcieli smaka zrobić 400 będzie bo tyle wtryski pociągną :gwizdanie: Będzie więcej niż 400 a ile to zobaczymy :> :> :> :> :> 401 Żebyś się nie zdziwił :> Nie no będzie miło jak będzie więcej bo będzie to jedno z pierwszych 2.0TFSI w Polsce tak dłubnięte, zdradź jeszcze co to za turbo i jakie A/R aby ta gra była ciekawsza
garmin Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Daj jeszcze kilka zdjęć silnika i jakiś wyczerpujący opis!!!!!
Patrox Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Opublikowano 17 Lutego 2010 Aktualna konfiguracja silnika i osprzętu: * kute tłuki JE Pistons, * kute korbowody, * szpilki głowicy i korbowodów ARP, * turbosprężarka Garrett o wydajności do 600KM, * customowy kolektor wydechowy KLS-sport, * wastegate TIAL 44mm, * duża przepustnica by DynoSoft Wrocław, * wydajniejsze wtryskiwacze by DynoSoft Wrocław, * customowy układ dolotowy z fitrem powietrza ITG by DynoSoft Wrocław, * sprzęgło z kołem jednomasowym SACHS Racing. oraz dla przypomnienia: * zmodyfikowana pompa wysokiego ciśnienia paliwa Autotech, * downpipe 3″ by DynoSoft Wrocław, * układ wydechowy 3″ by DynoSoft Wrocław, * tłumik końcowy by KLS-sport, * bardzo duży intercooler by DynoSoft Wrocław.
turdzi Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Patrox ma takie pytanko odnosnie tego silniczka.Jak wyglada sprawa zespolu walkow wyrownowazajacych w tych silnikach ? dzieje sie z tym cos bo te 2.0 TFSI z tego co sie orientuje maja naped na lancuszek ? i wszyscy wiemy jak to wyglada w TDI , wiec czemu tu nic nieslychac o jakis awariach
Patrox Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 Patrox ma takie pytanko odnosnie tego silniczka.Jak wyglada sprawa zespolu walkow wyrownowazajacych w tych silnikach ? dzieje sie z tym cos bo te 2.0 TFSI z tego co sie orientuje maja naped na lancuszek ? i wszyscy wiemy jak to wyglada w TDI , wiec czemu tu nic nieslychac o jakis awariach heh, pewnie nie słychac o problemach bo ludzie robia średnio przebiegi 150tyś a nie 300 jak w dieslu.
turdzi Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Patrox ma takie pytanko odnosnie tego silniczka.Jak wyglada sprawa zespolu walkow wyrownowazajacych w tych silnikach ? dzieje sie z tym cos bo te 2.0 TFSI z tego co sie orientuje maja naped na lancuszek ? i wszyscy wiemy jak to wyglada w TDI , wiec czemu tu nic nieslychac o jakis awariach heh, pewnie nie słychac o problemach bo ludzie robia średnio przebiegi 150tyś a nie 300 jak w dieslu. tyle ze te w deslu to ledwo te 150 wytrzymuja ( te na lanczuszku )
dynosoft_wroclaw Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Witku Amerykanie robią miedzy 450 a 500 KM nie tykając pompy w baku,ona ma teoretycznie 2 rzędne znaczenie.Wiem że powyżej pewnej mocy paliwo nam sie skończy,jak sie skończy to założe bosch 044 drugą i będą dwie:) Już teraz mam przerobioną pompe w baku i daje opna ok 15% więcej paliwa niż seria.
gregory Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Paliwo może się skończyć od obrotów też nie koniecznie od mocy, zależy jak wysoko będzie się kręcić ta jednostka. :gwizdanie:
KENOiX Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Paliwo może się skończyć od obrotów też nie koniecznie od mocy, zależy jak wysoko będzie się kręcić ta jednostka. :gwizdanie: a czy akurat z tego nie wynika to samo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się