Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI AXX by DynoSoft Wrocław 441KM i 510Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Faajnie.....fajnie, ale po co ta zwężka na dolocie? Jaka jest średnica wej. turbo?

Wejscie 102 i przejscie w 76mm ,i tak sie o podłużnice już zapiera lekko 76mm a co dopiero 102

Opublikowano

Auto będzie strojone z przepływką czy bez? Bo jeśli bez to ja bym nie robił takiej redukcji.

Opublikowano

Dzis podkusiło nas 1 mini hamowanko,soft prawie seria z 200KM silnika z przepisanymi paroma rzeczami,ku naszemu zdziwieniu to turbo wstaje :)

Przy 3500 obr jest juz 400Nm :)

Odpusciliśmy noge z gazu jak na booscie pokazało sie 1,5 bara :) Jeszcze nie czas na takie doładowania.

70014397.jpg

Opublikowano

262 km przy 3800 :naughty: no zapowiada sie calkiem ciekawie :kox:

Opublikowano

ciężko chyba będzie dobić do 400KM :gwizdanie: chociaż :kox: :kox:

Opublikowano

ciężko chyba będzie dobić do 400KM :gwizdanie: chociaż :kox: :kox:

Ja myśle że będzie dużo dużo więcej niż 400km nawet stawiam że 5 pojawi się z przodu.

Opublikowano

262 km przy 3800 :naughty: no zapowiada sie calkiem ciekawie :kox:

Ale potem juz opada wiec tyle mieli tylko w piku :> (zart) Gratuluje zaparcia Panowie z DS.

Pięcset to chyba z wtryskami od BoschMotorSport a z tego co wiem chyba Daniel nie oszalał do konca z wkładaniem kasy w silnik :wink4:

Kolejna rzecz to seryjna pompa paliwa w baku, chyba tyle nie pociagnie.

Pozdrawiam.

Opublikowano

262 km przy 3800 :naughty: no zapowiada sie calkiem ciekawie :kox:

Ale potem juz opada wiec tyle mieli tylko w piku :> (zart)

No właśnie chcieli smaka zrobić :)

400 będzie bo tyle wtryski pociągną :gwizdanie:

Opublikowano

262 km przy 3800 :naughty: no zapowiada sie calkiem ciekawie :kox:

Ale potem juz opada wiec tyle mieli tylko w piku :> (zart)

No właśnie chcieli smaka zrobić :)

400 będzie bo tyle wtryski pociągną :gwizdanie:

Będzie więcej niż 400 a ile to zobaczymy :> :> :> :> :>

Opublikowano

262 km przy 3800 :naughty: no zapowiada sie calkiem ciekawie :kox:

Ale potem juz opada wiec tyle mieli tylko w piku :> (zart)

No właśnie chcieli smaka zrobić :)

400 będzie bo tyle wtryski pociągną :gwizdanie:

Będzie więcej niż 400 a ile to zobaczymy :> :> :> :> :>

401 :decayed:

Opublikowano

262 km przy 3800 :naughty: no zapowiada sie calkiem ciekawie :kox:

Ale potem juz opada wiec tyle mieli tylko w piku :> (zart)

No właśnie chcieli smaka zrobić :)

400 będzie bo tyle wtryski pociągną :gwizdanie:

Będzie więcej niż 400 a ile to zobaczymy :> :> :> :> :>

401 :decayed:

Żebyś się nie zdziwił :>

Opublikowano

262 km przy 3800 :naughty: no zapowiada sie calkiem ciekawie :kox:

Ale potem juz opada wiec tyle mieli tylko w piku :> (zart)

No właśnie chcieli smaka zrobić :)

400 będzie bo tyle wtryski pociągną :gwizdanie:

Będzie więcej niż 400 a ile to zobaczymy :> :> :> :> :>

401 :decayed:

Żebyś się nie zdziwił :>

Nie no będzie miło jak będzie więcej bo będzie to jedno z pierwszych 2.0TFSI w Polsce tak dłubnięte, zdradź jeszcze co to za turbo i jakie A/R aby ta gra była ciekawsza :naughty:

Opublikowano

Daj jeszcze kilka zdjęć silnika i jakiś wyczerpujący opis!!!!!

Opublikowano

Aktualna konfiguracja silnika i osprzętu:

* kute tłuki JE Pistons,

* kute korbowody,

* szpilki głowicy i korbowodów ARP,

* turbosprężarka Garrett o wydajności do 600KM,

* customowy kolektor wydechowy KLS-sport,

* wastegate TIAL 44mm,

* duża przepustnica by DynoSoft Wrocław,

* wydajniejsze wtryskiwacze by DynoSoft Wrocław,

* customowy układ dolotowy z fitrem powietrza ITG by DynoSoft Wrocław,

* sprzęgło z kołem jednomasowym SACHS Racing.

oraz dla przypomnienia:

* zmodyfikowana pompa wysokiego ciśnienia paliwa Autotech,

* downpipe 3″ by DynoSoft Wrocław,

* układ wydechowy 3″ by DynoSoft Wrocław,

* tłumik końcowy by KLS-sport,

* bardzo duży intercooler by DynoSoft Wrocław.

Opublikowano

Patrox ma takie pytanko odnosnie tego silniczka.Jak wyglada sprawa zespolu walkow wyrownowazajacych w tych silnikach ? dzieje sie z tym cos bo te 2.0 TFSI z tego co sie orientuje maja naped na lancuszek ? i wszyscy wiemy jak to wyglada w TDI , wiec czemu tu nic nieslychac o jakis awariach :mysli:

Opublikowano

Patrox ma takie pytanko odnosnie tego silniczka.Jak wyglada sprawa zespolu walkow wyrownowazajacych w tych silnikach ? dzieje sie z tym cos bo te 2.0 TFSI z tego co sie orientuje maja naped na lancuszek ? i wszyscy wiemy jak to wyglada w TDI , wiec czemu tu nic nieslychac o jakis awariach :mysli:

heh, pewnie nie słychac o problemach bo ludzie robia średnio przebiegi 150tyś a nie 300 jak w dieslu.

Opublikowano

Patrox ma takie pytanko odnosnie tego silniczka.Jak wyglada sprawa zespolu walkow wyrownowazajacych w tych silnikach ? dzieje sie z tym cos bo te 2.0 TFSI z tego co sie orientuje maja naped na lancuszek ? i wszyscy wiemy jak to wyglada w TDI , wiec czemu tu nic nieslychac o jakis awariach :mysli:

heh, pewnie nie słychac o problemach bo ludzie robia średnio przebiegi 150tyś a nie 300 jak w dieslu.

tyle ze te w deslu to ledwo te 150 wytrzymuja ( te na lanczuszku )

Opublikowano

Witku Amerykanie robią miedzy 450 a 500 KM nie tykając pompy w baku,ona ma teoretycznie 2 rzędne znaczenie.Wiem że powyżej pewnej mocy paliwo nam sie skończy,jak sie skończy to założe bosch 044 drugą i będą dwie:)

Już teraz mam przerobioną pompe w baku i daje opna ok 15% więcej paliwa niż seria.

Opublikowano

Paliwo może się skończyć od obrotów też nie koniecznie od mocy, zależy jak wysoko będzie się kręcić ta jednostka. :gwizdanie:

Opublikowano

Paliwo może się skończyć od obrotów też nie koniecznie od mocy, zależy jak wysoko będzie się kręcić ta jednostka. :gwizdanie:

a czy akurat z tego nie wynika to samo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...